Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Poduszka olejowa prawa silnika civic 1,7CTDI 50821-S6M-013 / YAMATO - I54025YMT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Poduszka przednia wymieniona, jest lepiej, podczas ruszania nie szarpie silnikiem. Ale przy wyłączaniu zapłonu w dalszym ciągu silnik wpada w nieprzyjemne drgania i słychać skrzypnięcie. Podczas jazdy autostradowej po ściągnięciu nogi z gazu słychać buczenie a drgania przenoszą się na nadwozie. Mam wrażenie jakby ten ostatni objaw nasilił się po wymianie poduszki przedniej. Co ciekawe podczas postoju auta na wolnych obrotach lub podczas spokojnej jazdy żadne drgania nie przenoszą się na nadwozie.
    Tak więc mój typ to poduszka olejowa. Prosze więc o potwierdzenie przez kogoś kto ma tę poduszkę sprawną. Wkładając rękę do otworu pod łapę trzymającą podoszkę wyczuwam pod palcami sflaczałą miękką gumę. Czy w sprawnej poduszce ta guma jest twarda, i wypełniona olejem ?
    Last edited by jacek-w; 22-02-2016, 07:54.

    Comment


    • #77
      To masz efekt podobny do mojego przed wymianą tej olejowej poduszki. Fotki masz w tym wątku https://www.civicforum.pl/showthread...991#post264991

      Spód poduszki jest wypełniony olejem. Guma jest miękka. Góra natomiast twarda. Tak mam w nowej poduszce.

      Comment


      • #78
        Czytałem Twój wpis wcześniej. Piszesz, że poduszka padła w trakcie jazdy, odgłos silnika się zmienił, zaczęło przenosić wibracje na auto. Stwierdzasz, że w takim stanie nie chciałeś jeździć. Ponadto wylał się olej.
        Sprawdziłem jeszcze raz swoją poduszkę. Od spodu guma jest miękka, pod palcami nie czuję pęknięć, jest sucho - więc albo nie wypłynął olej albo zdążył wyschnąć. Guma w górnej części poduszki jest twarda.
        Od 1,5 roku jeżdże tym autem i albo od początku ta poduszka była walnięta, albo sam wymyślam problemy.

        Comment


        • #79
          Polecam ten temat. Opisałem dość dokładnie objawy i wymianę. Wpis nr #20

          Witam. Po wymianie sprzęgła i złożeniu wszystkiego do kupy auto jest bardzo głośne podczas hamowania silnikiem. Wygląda to tak, że jadąc na 4-ce i 3k rpm puszczam gaz i auto na każdym tak jakby uskoku buczy przy czym wyczuwalne jest drżenie auta. Ciężej pali i trzęsie się podczas gaszenia. Obstawiłem źle złożoną poduszkę skrzyni. Pojechałem, mechanik poprawił i tak jakby troszkę lżej pali, buczenie zostało natomiast drgania troszkę mniejsze. Co ciekawe, stojąc w dużym korku - czyli jedynka,
          Last edited by tomq; 22-02-2016, 11:29. Powód: url

          Comment


          • #80
            Zamieszczone przez jacek-w Zobacz posta
            albo od początku ta poduszka była walnięta, albo sam wymyślam problemy.
            Nie nie wymyślasz. Ja zanim wymieniałem poduszkę (zanim jeszcze pękła) też miałem takie buczenie jak opisujesz. Podjechałem do mechanika, poregulowali trochę i przez jakiś czas był spokój.
            Jeździłem z tym jakiś czas, potem strzeliła. U Ciebie niekoniecznie musi być tak samo. Wiem, że to ból z tą poduszką bo przed chwilą wymieniałeś przednią. Ewentualnie możesz spróbować zastosować patent Bogusa z drobną przeróbką. Dużo tańsza opcja niż oryginał.

            Comment


            • #81
              Dzięki Bogus, faktycznie, jest tam więcej informacji. U mnie łapa leży na poduszce, nie ma żadnego luzu. Co chyba przesądza, że poduszka padła.
              Last edited by jacek-w; 22-02-2016, 12:35.

              Comment


              • #82
                Poduszka oem, nr katalogowy 50821-S6F-E01 zamówiona w haparts 25go lutego dotarła dzisiaj. Deklarowany czas realizacji zamówienia 15ty marca. Cena po rabacie 738 zł, przesyłka gratis. W aso 100 zł drożej plus koszt dojazdu po odbiór części.
                Poniżej foto
                Załączone pliki

                Comment


                • #83
                  Dziwne. Przecież ktoś to robi, że ASO ma dostęp. Ciekawe tylko czy da się sprawdzić kto i czy sprzeda detalicznie bo myślę, że marża będzie w granicach 40%.

                  Comment


                  • #84
                    Poza hondą nie produkuje tej poduszki nikt.

                    Comment


                    • #85
                      Wiem o tym ale często takie drobne części robią podwykonawcy.

                      Comment


                      • #86
                        Zamieszczone przez Bogus Zobacz posta
                        Wiem o tym ale często takie drobne części robią podwykonawcy.
                        Poduszka z hydro podstawą, to nie taka drobna część. W przypadku hondy nie ma zamiennika. W przypadku aut innych marek zamienniki poduszek hydro są, ale z reguły nie trzymają parametrów i przenoszą drgania silnika na nadwozie. W benzynie być może zamiennik się sprawdzi, ale w dieslu wątpię.

                        Comment


                        • #87
                          U mnie sprawdza się z benzyny i nie kosztował takich PLN-ów

                          Comment


                          • #88
                            Zamieszczone przez Bogus Zobacz posta
                            U mnie sprawdza się z benzyny i nie kosztował takich PLN-ów
                            Ciekawe, czy wytrzyma tak długo jak ta dedykowana do diesla. Nie sądzę, że poduszki te różni jedynie rozstaw otworów na śruby. Przecież silnik diesla jest cięższy i generuje większe wibracje.
                            Ile kosztuje oem do benzyny ?

                            Comment


                            • #89
                              250zł za zamiennik. Ona jest z 2.0 więc ciężar podobny. Co do wibracji to nie tylko ta jedyna jest od ich niwelowania. Teraz szukam alternatywy dla tej z przodu przy chłodnicach bo szarpie silnikiem przy odejmowaniu lub dodawaniu gazu. Ciężki temat a cena ok 500zł za OEM :/

                              Comment


                              • #90
                                Zamieszczone przez Bogus Zobacz posta
                                250zł za zamiennik. Ona jest z 2.0 więc ciężar podobny. Co do wibracji to nie tylko ta jedyna jest od ich niwelowania. Teraz szukam alternatywy dla tej z przodu przy chłodnicach bo szarpie silnikiem przy odejmowaniu lub dodawaniu gazu. Ciężki temat a cena ok 500zł za OEM :/
                                Przerabiałem temat przedniej. Szukałem używanej, właściwie ich nie ma na allegro, a jeśli są to z pękniętą-naderwaną gumą. Regeneracja w tedgum 400 pln, a więc odpada.Pozostaje patent z klejem do szyb.
                                Ja zdecydowałem się na oem

                                Comment

                                Working...
                                X