Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

10th gen Civic 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
    No rozumiesz, on się o to prosi No i na "dotarciu" ma się na zmiennych obrotach jeździć a nie katować panewki niskimi rpm, prawda?
    Doskonale rozumiem, czasem mam okazję pojeździć czymś mocniejszym z turbo No i dla panewek - wszystko

    Comment


    • Z tym 1.8 to taka dziwna zależność: im dłużej nim jeżdżę, tym bardziej go lubię i żwawszy mi się wydaje. Odwrotnie, niz 1.2 TSI 105 KM żony, które subiektywnie najlepiej jeździło na początku, teraz coraz dziwniejsze dźwieki wydaje i przy 70 k km przebiegu zaczynam w stresie odliczać czas kiedy będę mógł go sprzedać.
      Last edited by libidinously; 30-12-2015, 02:05.

      Comment


      • To samo powiedziałem bratu jak był negatywnie zaskoczony dynamiką 1.8 w IX po jazdach turbobenzyna. Co ciekawe, stwierdził, za parę lat temu w mojej 8gen odebrał ten silnik jako subiektywnie dużo dynamiczniejszy (!). Do tego silnika z czasem sie ukladasz, uczysz sie używać obrotów odpowiednich, masz dwie twarze - spokojną do 4200 rpm i żwawsza potem. TSI, szczególnie te słabsze, jeżdżą jak diesel - tam na "górze" nic się nie dzieje. No ale te mocniejsze turbobenzynybto inna bajka triche... w Rce akurat jest też bardziej jak w 1.8 - im wyżej, tym większy power a dodatkowa twarz jest na +R
        Last edited by Alix; 30-12-2015, 06:41.
        ............................C I V I C
        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
        . .
        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

        Comment


        • Te małe turbobenzyny dają wszystko od razu. Wysoko nie ma juz niestety nic więcej. Wynika to z tego, że po prostu tej mocy jest mało, a cudów nie ma
          Za to jak masz sporo mocy np. w takim CTR 2.0T czy Golfie R 2.0T to i na górze znajdziesz sporo zabawy
          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

          Comment


          • Glosima, przepraszam za OT ale dopiero co się zorientowałem, że coś się zmieniło w Twojej stopce w mocy i-DTECa Nie wiem czy przegapiłem temat modyfikacji, który był poruszany na forum? Mógłbym wtedy prosić o linka do wątku? A jeśli nie przegapiłem to napisz proszę skąd to i jakie wrażenia

            Comment


            • Wirus zrobiony. Bez kombinacji. Wiecej sie nie dało, bo byl klopot ze składem mieszanki. Ciut mała turbina chyba jest.
              No ale widzialem nawet 148 KM zrobione w Austrii, niby bez problemow i jezdzi.
              Co do wrazen to w koncu sie odpycha sensownie choc szału nie robi i jedzie imho gorzej od mojej starej 2.2. Spalanie w praktyce takie samo.
              Jak to z Hondą, problem lezy glownie w tym ze tunerzy na czuja trochę robią. Brak doswiadczenia, bo 1.6dtecow na rynku tyle co kot napłakał.

              Wiecej szczegolow i przykladowy wykres tutaj : https://www.civicforum.pl/showthread...-osiągi/page6
              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

              Comment


              • Ciekawe zajawki:

                Visit Honda’s official corporate website for company details including sustainability, investor relations, newsroom, and employment opportunities.








                Coupe dokładniej:



                Fajną koszulkę ma gość... chciałbym taką

                Co ciekawe, silnik 1.5T to ani R ani K seria... ale najstarsza z nich wywodząca się z Jazza L-seria!





                To w pewnej mierze uturbiona wersja L15Z6 montowanego pod maską HR-V - mam nadzieję, że i tam wyląduje, wtedy będzie ciekawa perspektywa na żonowóz
                Doładowanie to 1,15 bar, z awaryjnością turbiny nie powinno być problemów bo to tradycyjny single scroll a VTECkiem się wspomaga jej charakterystykę. W sumie silnik analogiczny do Rkowego, tylko doładowanie trochę mniejsze
                Last edited by Alix; 03-01-2016, 13:17.
                ............................C I V I C
                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                . .
                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                Comment


                • 1.5T jak na single scroll to bardzo fajnie max moment trzyma od 1700 do 5500 rpm !
                  To moze byc naprawde fajna jednostka od Hondy, byle tylko utrzymali cene taką jak obecny 1.8

                  Niech sie rozkrecą z tym turbo we wszystkich segmentach i w koncu bedzie można czymś dynamicznym z salonu Hondy wyjechać.
                  Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                  Comment


                  • ...dzisiaj dopiero przeczytałem wątek, w zasadzie od deski do deski...nie wiem skąd te info o zastąpieniu accorda civem, wycofaniu accorda z europy itp...nowości. Accord dalej będzie sprzedawany w Europie...co do civica, to ten uturbiony 1.5 nie będzie u nas sprzedawany w wersji 200 konnej (ani żaden inny silnik nie będzie w civie miał tych żądanych dwustu i więcej kucy), oczywiście nie licząc TypeR. Info od kierownika jednego z salonów. Pierwszy będzie nowy sedan 1.5, jeżeli dobrze pamiętam-sprzedaż jesień 2016 lub początek 2017.

                    Comment


                    • Czyli 1.5 T na Europę w tej samej wersji 174 KM co na USA?

                      Comment


                      • ...jeżeli dobrze pamiętam to tak...i będzie coś ze słabszym silnikiem chyba -nie przypomnę sobie-słabsze wersje w ogóle mnie nie interesują...generalnie gama silników nie będzie rozbudowana, Europa to dla Hondy nadal nisza-niestety ...i taką polityką niestety dużo tu nie zyskają. Zacnego 2.0 nie będzie bo tłumaczą to potencjalnym spadkiem sprzedaży accorda

                        Comment


                        • Mikael też znam dobrze jednego kierownika salonu i... z całym szacunkiem, bardziej wierzę oficjalnym informacjom od Hondy niż tylko temu, co przekazują im na spotkaniach handlowych. Skoro Honda oficjalnie linię silników na Europę określiła tak a nie inaczej, to jeszcze nie skreślałbym wersji 1.5/200KM. Silników na pewno będzie ograniczony wybór jak zawsze w Hondzie, ale też jak zawsze ostatecznie okaże się to w ostatniej chwili. Moja Rka też cały czas miała mieć 280KM a tu z tego co pamiętam w dniu premiery nagle ogłosili 310...
                          Last edited by Alix; 04-01-2016, 11:47.
                          ............................C I V I C
                          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                          . .
                          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                          Comment


                          • ....jak zawsze czas pokaże...oczywiście jestem zwolennikiem mocy, więc jeżeli tak to tylko się cieszyć kucykami,które chcą włożyć do naszej europejskiej haneczki

                            Comment


                            • Jak dadzą 1.5T 175 KM tak jak w USA, to w zupełności wystarczy do takiego np. TypeS X gen.
                              Będzie dynamicznie i oszczędnie czyli tak jak jest teraz w 1.6/1.5 Ecoboost Forda czy 1.4 TSI VAGa.

                              Oczywiście wszystko zalezy od ceny, ważne aby Honda celowała w poziomy jakie są teraz dla 1.8.
                              Jak będa chcieli podbić sobie marżę o 10-15% to sprzedazy znowu nie bedzie, a dodatkowo odejdą klienci, którzy kupowali wolnossaka 1.8 ze względu na trwałość i niezawodność.

                              Aby podkręcić sprzedaz Civica, trzeba by obniżyć cenę 1.6 DTECa o 10 tys pln w Polsce. Inaczej dalej sprzedaż będzie śladowa.
                              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                              Comment


                              • ...do takiego TypeS może tak, ale są jeszcze inne, cięższe , np. w tourerze benzynowym 1.8 w chwili obecnej trochę brakuje dynamiki, szczególnie przy większym obciążeniu...więc każdy dodatkowy kucyk pożądany.

                                Comment

                                Working...
                                X