Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda ZR-V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    No właśnie, wygląda to dziwnie podejrzanie. Buda na długość jak w Civic XI co ma pojemność bagażnika 415 litrów. Więc przy ZRV spodziewanym się około 450-470 litrów. Miałoby to sens wtedy, a tak to niestety będzie to auto bardzo mało praktyczne

    Comment


    • #32
      Wielkość bagażnika to jest chyba jakaś tajemnica zakładu. Przejrzalem katalog ZR-V JDM - tam występuje zarówno jako hybryda jak i benzynowe 1.5T. Natomiast pojemnosci bagaznika sie nie dopatrzyłem w dokumencie. Oczywiscie są fotki jak to się mieści dużo walizek, ale wartości liczbowej nie znalazłem

      Comment


      • #33
        Podejrzewam, że wzięli wersję z rynku USA, czyli niehybrydową i na siłę upchnęli w niej cały ten układ hybrydowy. Wszystko kosztem bagażnika, tworząc w nim jakiś karykaturalny garb zmniejszający poważnie pojemność i ustawność bagażnika.
        Był: Honda Civic Tourer 2015 FL 1.8
        Jest: Toyota Corolla 1.8 Hybrid 2023

        Comment


        • #34
          No i mamy ceny. 190 tys zł za podstawa wersję. Wydaje się drogo, porównując do Civica z którym dzieli wiele rzeczy

          Comment


          • #35
            No właśnie.
            Czyż nie mogli zrobić tak jak w Maździe, gdzie podwyższone nadwozie modelu 3, czyli cx30 jest droższe o 10 tys zł. Co w podniesieniu Civica do wersji modniejszego cross-overa kosztuje aż ponad 30 tys zł?
            Był: Honda Civic Tourer 2015 FL 1.8
            Jest: Toyota Corolla 1.8 Hybrid 2023

            Comment


            • #36
              Zamieszczone przez Miles Zobacz posta
              No właśnie.
              Czyż nie mogli zrobić tak jak w Maździe, gdzie podwyższone nadwozie modelu 3, czyli cx30 jest droższe o 10 tys zł. Co w podniesieniu Civica do wersji modniejszego cross-overa kosztuje aż ponad 30 tys zł?
              Musza sobie koszty funkcjonowania przeliczyc na homeopatyczna liczbe sprzedanych aut.

              Ciekawostka - w JP ZRV jest tansza od Civica i kosztuje w przeliczeniu ponizej 100kPLN
              Last edited by filipfm; 20-06-2023, 20:22.

              Comment


              • #37
                Mnie ostatnio w salonie powiedzieli że H chce sprzedawać mniej aut ale z wyższą marżą . Patrząc na ceny nowych modeli może to jest prawda . Ciekawe czy dotyczy to też serwisu, będą obsługiwać mniej samochodów ale za dużo większe stawki bo jakoś trzeba warsztat utrzymać przy mizernej sprzedaży .

                Comment


                • #38
                  Chcą sprzedawać jeszcze mniej aut??

                  Może zadziałać, mają na tym polu spore doświadczenie...

                  Comment


                  • #39
                    Wlasnie swoimi pomyslami wykanczaja siec dealerska. Moze w centrali sie slupki zgadzają. Ale dealerzy nie maja czego sprzedawac i serwisowac. A wymagania wobec ASO rosna. Wielu juz powiedzialo sayonara. W Australii zrobili jakis dziwny ruch z wycieciem dealerow z lancucha zakupowego. Auta sie kupuje online, centralnie. Bez możliwości negocjacji ceny i warunkow. Efekt? Sprzedaż zanurkowala ponizej radarow. W Europie sprzedaz calej gamy modelowej (ogromnej jak wiemy) jest nizsza niz kiedys samego Civica.
                    Mysle, ze wlasnymi decyzjami wkrotce udowodnia teze, ze obecnosc w Europie im sie nie oplaca i zwina manatki

                    Comment


                    • #40
                      Na całą Polskę ma być 16 dealerów czyli 1 na województwo, przeglądy gwarancyjne mogą być wyzwaniem

                      Comment


                      • #41
                        Jesli ma by być 16 Dealerów na Polskę w co wątpie a stolica ma i raczej miec będzie 3 Dealerów-Plaza,Wyszomirski i Aries to w 2 województwach by ich nie było
                        Po wycieciu częsci dealerów słupki im poszły jesli chodzi o sprzedaż przez pozostałe salony

                        Comment


                        • #42
                          Honda już 2-3 lata temu stwierdziła, że skupi się bardziej na serwisie a nie sprzedaży (wprowadzili pakiety serwisowe i przedłużoną gwarancję do 5 lat) jednak wiadomo, że taki model rozwoju za kilka lat przyniesie likwidację jeszcze większej ilości dealerów.
                          Wszystko idzie w stronę wygaszania w przeciągu najbliższych lat i mam taką tezę, że obecny Civic i CR-V będą ostatnimi generacjami sprzedawanymi w Polsce.

                          Comment


                          • #43
                            Zamieszczone przez Mariusz -TT Zobacz posta
                            Po wycieciu częsci dealerów słupki im poszły jesli chodzi o sprzedaż przez pozostałe salony
                            No bo się zwolnił przydział po 1 aucie na dealera więc jak komuś przydzielili ten limit to mu sprzedaż wzrosła o 100% z 1 na 2 egzemplarze Civica z dostawą za 18 miesięcy

                            Comment


                            • #44
                              Nie ma dostawy na 12-18 mcy
                              To co podaja Ci dealerzy to jest ich twórczosć i niczym nie potwierdzone dostawy.
                              Zamówienie przyjęte przez handlowaca trafia do jego szuflady i NIE ma FIZYCZNEJ możliowsci wprowadzenia do do systemu bo zostalo to przez HONDE zablokowane.

                              Comment


                              • #45
                                To prawda. Generalnie nikt nie wie o co chodzi z Civicem ale nie wygląda to dobrze jeśli chodzi o dostępność. Klienci którzy zamawiali samochód rok temu wciąż nie mają żadnych informacji chociaż o przewidywanym czasie dostawy.

                                Comment

                                Working...
                                X