Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

time attack - modyfikacje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Wjazd 590 za 5 sesji.

    Comment


    • #17
      Tor Łódź jest jednak tani

      Comment


      • #18
        A ja myślałem że Nürburgring jest drogi, to jakaś cena z kosmosu!

        Comment


        • #19
          Nówka sztuka, musi się szybko zwrócić. Może mają jakieś info, że wojsko chce przejąć obiekt na nowo i jest pośpiech

          Comment


          • #20
            Poznań kosztuje podobnie. Cena obejmuje też pomiar czasu.

            Comment


            • #21
              Treningi Jazdy Sportowej na Torze Kielce, Miedziana Góra (powiat kielecki). 6984 osoby lubią to · 81 osób mówi o tym · 353 użytkowników tu było. ????️ TRENINGI SAMOCHODOWE ???? nauka jazdy na czas ???? dla...


              250pln za jazde od 10-16. Wczesniej krotki briefing i zapoznanie z trasa. Bardzo polecam ta impreza, mozna sie wyjezdzic do woli w fajnej atmosferze.

              A to 590pln to za jaki obiekt?
              Last edited by amator123honda; 04-07-2018, 11:44.

              Comment


              • #22
                Silesia Ring. Jak dla mnie tor jest ok przynajmniej na moto a jak będzie autem to się okaże

                Najważniejsze jest to, że mam zdecydowanie bliżej niż na poznań.

                Comment


                • #23
                  Kazdy jedzi tam gdzie ma blizej. Tez by mi sie nie chcialo jechac na Poznan, 5h w jedna strone, pewnie dlatego tam nie bylem.

                  Polecam Kielce, szczegolnie odcinek lesny jesli jest dostepny. Poza tym tam jest dosc slisko wiec sprzet sie tak nie meczy.

                  EDIT: https://www.facebook.com/tjskielce/v...4912891277790/
                  Last edited by amator123honda; 04-07-2018, 22:29.

                  Comment


                  • #24
                    Łódź wychodzi tanio, 170 zł zdaje się za track day 4,5h (w praktyce przy pełnym obłożeniu 8 sesji po 10 minut).

                    Comment


                    • #25
                      Pierwszy time attack za mna, a kolejny końcem lipca Czas kiepski ale poznanie zachowań auta bezcenne. Jedyne co ucierpiało to pojawił się luz na lewym swożniu wachacza do zrobienia w tym tygodniu.
                      Jak sądzicie czy semislicki w rozmiarze 245/40 r18 sprawdzą się na torze? Zdecydowanie bardziej zależy mi na opinii co do rozmiaru koła a nie typu opon.
                      Last edited by Aleksb; 08-07-2018, 18:01.

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez Aleksb Zobacz posta
                        Pierwszy time attack za mna, a kolejny końcem lipca Czas kiepski ale poznanie zachowań auta bezcenne. Jedyne co ucierpiało to pojawił się luz na lewym swożniu wachacza do zrobienia w tym tygodniu.
                        Jak sądzicie czy semislicki w rozmiarze 245/40 r18 sprawdzą się na torze? Zdecydowanie bardziej zależy mi na opinii co do rozmiaru koła a nie typu opon.
                        Rozmiar, rozmiarem - bardziej chodzi o wagę. Lekkie 18" na pewno "pomogą" - OEM to jednak klocki.
                        CTR

                        Comment


                        • #27
                          Na moim poziomie to jednak kwestia wagi nie jest tak istotna abym teraz zauważył różnicę Myślę o 18 przez wzgląd na dostępność opon.

                          Comment


                          • #28
                            To może poopowiadaj o zachowaniu auta i jakie masz spostrzeżenia

                            Comment


                            • #29
                              Na zimnych oponach nie potrzeba ręcznego aby zarzucić tyłem Moment spięcia szpery jest bardzo dobrze wyczuwalny, nie kożystanie ze szpery powoduje sporą podsterowność. Fabryczne Continentale długo się nagrzewają i miałem problem z wyczuciem granicy przyczepności. Dwójka jest za krótka. Trójka też mogła by być ciut dłuższa, przynajmniej pod ten tor.

                              Klocki z tyłu miałem zużyte w połowie i przy dohamowniach przed nawrotem 180-50 tył robił się nerwowy. Nie mam pewności czy to wina klocków.
                              Last edited by Aleksb; 09-07-2018, 13:42.

                              Comment


                              • #30
                                Jeżeli chodzi o myszkujący tył to w FK2R też jest taka tendencja przy ostrzejszym dohamowaniu.
                                CTR

                                Comment

                                Working...
                                X