Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Element wyposażenia pod kierownicą FN2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Widzę, że temat bardzo się rozwinął. Aż miło poczytać dzięki za informację. Czyli najlepiej przepuścić przez tą przelotkę z gomą. Niestety wiązka jest w tym miejscu owinięta fabryczną taśmą razem z kołnierzem gumowym więc i tak muszę rozwinąć całą wiązkę. Myślałem że w UFO jest jakieś lepiej dostępne miejsce z gumą gdzie mogę ten kabel przepuścić.

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez luk_typer Zobacz posta
      Widzę, że temat bardzo się rozwinął. Aż miło poczytać dzięki za informację. Czyli najlepiej przepuścić przez tą przelotkę z gomą. Niestety wiązka jest w tym miejscu owinięta fabryczną taśmą razem z kołnierzem gumowym więc i tak muszę rozwinąć całą wiązkę. Myślałem że w UFO jest jakieś lepiej dostępne miejsce z gumą gdzie mogę ten kabel przepuścić.
      Kolego masz gumową/plastikową przelotkę w słupku "A". U mnie w sedanie też jest. Ja przez nią puszczałem przewód zasilający wzmacniacza. Przewód wychodzi pod błotnikiem i można przejść do komory silnika.

      Zaślepka nr 5, to będzie gdzieś za MICU, tam schodzą się wiązki
      Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
      Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
        Ja w wojsku wrzuciłem chełm za siedzenie w pszczole
        Wiem że offtop ale padła nam chyba linka od rozrusznika ( nie pamiętam czy tam była linka czy guzik w pszczole ) i wystarczyło podnieść blachę w kabinie od silnika wsadzić rękę ze śrubokrętem i zewrzeć . Auta z 40-50 roku stoją teraz zakonserwowane i przygotowane w Żaganiu , byłem w medyku i są to sale przedoperacyjne , operacyjne i pooperacyjne. Zero rdzy przynajmniej na rok 2003.

        Comment


        • #19
          Te kontenery na nich można przystosować do wszystkiego,są na dodatek hermetyczne.Podwozie choć prehistoryczne to nie mające sobie równych w swojej klasie gabarytowej.
          To ma przecież wszelkie blokady ,napęd na 6 kół,reduktor,ręczny gaz,wyciągarki ,benzynowy silnik bez grama elektroniki.Byłem w głębokim szoku jak trzeba było wjeżdżać na bagna czy pod góry po lesie czy piachach a to dawało rady.Po ulicy tragedia,nie skręca ,nie hamuje ,nie jedzie,no ale nie do tego służą w sumie.Ja też bym tego nie złomował,bo nikt już nic lepszego nigdy nie wyprodukuje.
          Na pewno już nigdy nie będzie też sprzętów które dadzą sobie radę bez serwisu a wszystkie naprawy zrobi kierowca w lesie.

          Comment


          • #20
            Tak u siebie poprowadziłem przewód



            Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
            Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

            Comment


            • #21
              Zamieszczone przez pablo_see Zobacz posta
              Tak u siebie poprowadziłem przewód



              Czy na zdjęciach to jest ta lewa ścianka? Musiałeś ściągać całą obudowę pod kierownicą żeby się tam dostać? Nie jestem pewien czy u mnie w FN2 jest taki sam układ bo nie widzę pod kierownicą takiego przejścia.

              Comment

              Working...
              X