Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

ile gazu palą hondy?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Ponoć na gazie zawory regulować trzeba częściej, co do sondy- masz silniczek 1,4, tańsze części i zamienniki. Przy moim sonda nowa 700, za 200 kupiłem też, ale używkę Z gazem żadnych problemów, chyba mam kable albo świece słabe, bo zdarzało się, że jak było bardzo deszczowo, mglisto, wilgotno, po odpaleniu po nocy szarpał i nie miał siły zarówno na gazie jak benzynie, jak się nagrzał było już wszystko OK.

    Do mojego nie ma sondy- zamiennika, jest jakaś szerokopasmowa 5- przewodowa, zamiennik 5 przewodowy Boscha nie pasuje, muszą być te same kolory kabli, oryginalna sonda ma np. pomarańczowy kabel, którego nie ma boschowska.
    Last edited by Karl1985; 02-11-2010, 15:54. Powód: Łącz posty,używaj do tego opcji edit :)

    Comment


    • #92
      Ja oryginalnie miałem jakąś zieloną...teraz mam biała czarną szare..i działa Z tym odpalaniem i szarpaniem...to nie wiem bo jeszcze nie rozkręcałem zapłonu w hondzie..ale czy pod kopułka jest palec też?Jeśli masz takie problemy to rzeczywiście świece i przewody bym wymienił..Bitels pisał kiedyś jak sprawdzić przewody https://www.civicforum.pl/showthread.php?t=18427 to link. Poza tym sondę też można miernikiem sprawdzić..jak przytkniesz multimetr do kabelków i pokaże mniej jak 0.2 to źle..mi pokazywało0.01 czyli była całkiem spalona już..i tez miałem problemy z obrotami..mulasta była..
      Mój szarak

      Comment


      • #93
        1.4i EJ9
        Mi instalacja BRC fly pali 7-7,2l gazu przy dojazdach 20km do pracy w cyklu mieszanym.. z tym ze tu jest jeden szkopuł.. dodatkowo musze doliczyc srednio 0,7-1l benzyny (w zaleznosci od pory roku) i tu juz wcale nie jest kolorowo.. niewiem czemu tu zaden z kolegow nie podaje ile benzyny dolewa.. a 1l benzyny do 2l gazu :/ - dodam ze na benzynie przejezdza mi auto srednio 1-3km (pory roku)
        W innym wczesniejszym aucie mialem instalke 2gen i benzyne dolewalo sie raz na 3 miesiace.. a tu musze praktycznie co 2 tankowanie gazu.. dlatego moze niektorym sie wydaje ze sekwencja malo pali..
        Dodam jeszcze ze na sekwencji nie odczuwalna strata mocy i taka sama kultura pracy jak na benzynie (czas do setki 0,1s na korzysc gazu ale to wiadomo blad pomiarowy)

        Comment


        • #94
          No wlasnie, duzo osob legitymuje sie tutaj niskiem spalaniem aczkolwiek zwiazane jest to po czesci z:
          - znakomia czesc spalajacych "magiczne" ilosci gazu rzedu 7 litrow w silniku 1.6 po prostu jezdzi na UBOGIEJ mieszance.
          - znakomita czesc gazownikow "druciarzy" w celu wyeliminowania niedomagan zamontowanej instalacji (najczesciej tandetnych wtryskow, czasem i reduktora) ustawia wysoka temperature przelaczania, stad auto spala mniej gazu bo dlugo jedzie na pb.
          - znakomia czesc osob jezdzacych na instalacjach BRC nie ma swiadomosci iz ich auta w momencie niedomagan instalacji podpiera sie "ukradkiem" NoPB

          Comment


          • #95
            Po roku użytkowania (15000km), instalacja sekwencyjna, silnik d14z2 sedan, '99:
            8,5l LPG + 1,2l Pb /100km
            dodatkowe koszty związane z gazem:
            300zł za map sensor i filtry (przełączał ciągle na benzyne)

            Spora część kilometrów to dojazdy do pracy po 6km, więc tu sekwencja nie sprawdza się za dobrze bo połowę drogi w zimę przejeżdzam na benzynie, a jak miałem popsuty termostat to przy silnych mrozach ledwo zdążył przełączyć na lpg przed metą. W lato sytuacja duże lepsza, gdy auto stoi 'na słońcu' to przełącza po kilkuset metrach.

            Dodatkowo, jeśli kogoś interesują realne koszty utrzymania civica zapraszam do mojego dziennika pojazdu, do którego link poniżej, wpisując wydatki pomijałem jedynie jakieś drobnostki typu zapach czy myjnia:

            Comment


            • #96
              Mi moje D15b7 pali jakieś 7-8 lpg w trasie za to w mieście tylko zaznaczam z moją nogą od 11 do 13 na dobrym gazie typu shell czy bp a bezynki wcale tak czesto sie nie dolewa nieraz zapominam ze wogole trzeba to zrobic no chyba ze czyszcze wtryski

              Comment


              • #97
                'na słońcu' to przełącza po kilkuset metrach.
                masz ustawiona wysoka temperature przelaczania, obstawiam, ze w ten sposob gazownik ukrywa kiepskie wtryskiwacze.
                Osobicie mam ustawiona temperature przelaczania na 28stopni, auto latem gdy stoi w sloncu przelacza sie po wycofaniu z parkingu.

                Comment


                • #98
                  moje d15Z6 gazik ma od15tys km. spalanie na odcinku 400km wyszlo mi 6, 6.5l. normalnie miasto to tak roznie. od 8 do 10.srednie pol na pol to tak 7l , 8l. A wszytko jest zalene od ciezaru prawej nogi.

                  Comment


                  • #99
                    u mnie to ze 14 ale ogień na tłoki non stop i lacha przecież to gaz tak jak 7 pb haha

                    16z6 pali ile wleję
                    Last edited by Tomo1; 10-01-2011, 21:10.

                    Comment


                    • maja 1.4 90 km rok 1998 po zamontowaniu sek lovato smart paliła 13 L okropnie wiele po 2 tygodniach pojechałem do pana cos tam pokrecił spala 11L moim zdaiem powinna 9/10 L max jazda mieszana spokojna i 11 L pan powiedział że wiecej się nie da nic zrobic nie wiemczy mówi prawde czy sie nie zna

                      Comment


                      • U mnie pali dyche przy 1.6 + benzyna na rozruch, lovato smart to jedna z tych "gorszych" instalacji.

                        Comment


                        • dobrze wyregulowana instalacja sekewncyjna powinna spalac w granicach 8-9 litrow

                          Comment


                          • Dobrze wyregulowana instalacja powinna spalac od 20-30% wiecej w stosunku do spalania na benzynie. Zreszta nie tylko samo wystrojenie jest wazne, wazny jest tez odpowiedni dobor gratow.

                            Czesc pseudo gazownikow, aby zatuszowac swoje bledy podpiera sie benzyna. BRC jest tego doskonalym przykladem. 90% ludzi jezdzacych z BRC przy wyzszych obrotach jezdzi na benzynie. Czesto gesto, nie oszczedzaja NIC. BRC jako jeden z wielu sterownikow, nie sygnalizuje w ogole przejscie na benzyne. Stad czesto pojawiaja sie problemy gdzie ludzie pisza o "spalaniu benzyny" jadac na gazie. Wystarczy w sterowniku ustawic, ze przy np 4tys rpm ma przerzucic na PB. Po prostu, reduktor za slaby, cisnienie leci na pysk, wiec najlatwiej jest przerzucic na pb. Autokalibracja i z glowy, kolejny frajer, ktory "oszczedza" - Polska...

                            Wysokie spalanie czesto gesto jest wina zle wystrojonej instalacji, wiekszosc aut, wypuszczana jest po zwyklej programowej autokalibracji. Nie sa strojenie w warunkach drogowych stad w pewnych zakresach auto moze miec zbyt ubogo, w pewnych zbyt bogato. Czasem przyleje, szarpnie. No i potem pali 13.
                            Last edited by juventinio; 12-01-2011, 18:49.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez juventinio Zobacz posta
                              Dobrze wyregulowana instalacja powinna spalac od 20-30% wiecej w stosunku do spalania na benzynie. Zreszta nie tylko samo wystrojenie jest wazne, wazny jest tez odpowiedni dobor gratow.

                              Czesc pseudo gazownikow, aby zatuszowac swoje bledy podpiera sie benzyna. BRC jest tego doskonalym przykladem. 90% ludzi jezdzacych z BRC przy wyzszych obrotach jezdzi na benzynie. Czesto gesto, nie oszczedzaja NIC. BRC jako jeden z wielu sterownikow, nie sygnalizuje w ogole przejscie na benzyne. Stad czesto pojawiaja sie problemy gdzie ludzie pisza o "spalaniu benzyny" jadac na gazie. Wystarczy w sterowniku ustawic, ze przy np 4tys rpm ma przerzucic na PB. Po prostu, reduktor za slaby, cisnienie leci na pysk, wiec najlatwiej jest przerzucic na pb. Autokalibracja i z glowy, kolejny frajer, ktory "oszczedza" - Polska...

                              Wysokie spalanie czesto gesto jest wina zle wystrojonej instalacji, wiekszosc aut, wypuszczana jest po zwyklej programowej autokalibracji. Nie sa strojenie w warunkach drogowych stad w pewnych zakresach auto moze miec zbyt ubogo, w pewnych zbyt bogato. Czasem przyleje, szarpnie. No i potem pali 13.
                              Dokładnie tak jest. Dodam tylko jedno: zbyt niskie spalanie gazu również jest objawem złej pracy instalacji.

                              Comment


                              • a ile ma w specyfikacji civic spalania minim srednie max bo mam ks servisowa niemiecka ori i tam nie jest podane

                                Comment

                                Working...
                                X