Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Układ chłodzenia po montażu lpg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    No zielonego nie mogłem dostać nigdzie, był czerwony w zasadzie różowy albo niebieski. Bo on wydaje mi się był zielony po podświetleniu. Ale dzięki za cenna uwagę będę miał to na oku gdyby coś się działo z silnikiem.
    sigpic HONDA - The Power of Dreams

    Comment


    • #17
      Nie szukaj dziury w całym. Ciesz się tanią jazdą. Ewentualnie zainteresuj się korektami czy są podobne do tych na benzynie.

      Comment


      • #18
        Wymieniłem cały płyn na czerwony, ponieważ padł mi czujnik od temperatury cieczy chłodzącej ten w chłodnicy. Wyskoczył check engine i po zczytaniu błędu wskazało ten czujnik. W zasadzie styki zaśniedziałe ale jak odczepili wtyczkę to się ułamał wiec odrazu płyn się wymieniło w chłodnicy na nowy.
        Zamieszczone przez Xxsoft Zobacz posta
        Nie szukaj dziury w całym. Ciesz się tanią jazdą. Ewentualnie zainteresuj się korektami czy są podobne do tych na benzynie.
        Na gazie wszystko jest Ok nie odczułem spadku mocy, dławienia się czy dziwnych zachowań. Przy prędkości 139 na tempomacie z włączoną klimą po niemieckiej autostradzie spalanie gazu 10,4L. Jedyne co zauważyłem to: nie pali się lampka rezerwy gazu, po prostu rozłącza, po przejechaniu iluś tam km, pozostały dystans do przejechania na paliwie: 0. Bak zatankowany do pełna i benzynę zużywa tylko na odpaleniu. Prawdopodobnie wróci wszystko do normy jak zatankuje benzynę z tego co znalazłem w sieci Min: 4,5 litra żeby wskaźnik odczytał prawidłowo stan benzyny, narazie wskaźnik pokazuje pełny bak, tylko na wyswietlaczu pokazuje: dystrybutor <—-autko : 0 km
        Last edited by WujcioPawcio; 20-07-2020, 23:14.
        sigpic HONDA - The Power of Dreams

        Comment

        Working...
        X