Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kilka pytań po zakupie civica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kilka pytań po zakupie civica

    Witam. Dzisiaj w nocy przywiozłem sobie civica, 1993r. 1.5 w gazie. Na allegro koleś dał fajny opis, w realu aż tak fajnie już nie było :P Chociaż i tak nie jest źle bo serce bije bardzo dobrze, przebieg 206 tys. na silniku jeszcze jest nawet taka czarna powoli schodząca farba. Zawiecha też w dobrym stanie. Blachy... Trochę bajkę o stanie blach napisał ale trudno, to już mniej ważny temat, ważne żeby śmigała, a to póki co robi dobrze, również na gazie. Teraz to co mi nie pasuje. Jak kręcę kierownicą w miejscu (ma wspomaganie) jest ok, fajnie lekko. Ale jak jadę i kiera jest prosto to ciężko chodzi i trzeszczą tam jakieś gumy. Drogie to do zrobienia ? Lusterko od strony kierowcy mam pęknięte, znalazłem same szkło za grosze, tylko jak zdjąć te stare dwie połówki ? O i jeszcze kontrolka się zapala ta taka pomarańczowa, podajże check engine ona oznacza ? Pod kompa podłączyć ? Jeszcze obroty, zazwyczaj jest ok, ale czasem na luzie spadają do ok. 500tys. i tak chodzi sobie powoli i po jakiejś chwili się stabilizuje i wskakuje na te ok. 800tys. I jeszcze brzęczenie tłumika, wszystkie civici tak mają że jak go wkręcam to przy kilku tysiącach obrotów tak brzęczą ? Są ze dwa takie momenty, przy może 3tys. obr. i przy 5tys. Tłumik jest normalny nie jakaś locha. Pedał gazu jakoś tak tęgo chodzi, ale spróbuję przesmarować. Schowek z jednej strony odczepiony, coś tam trzeba dokupić ? Chyba póki co tyle problemów, wiem że są głupie, sory z góry, ale nie miałem jeszcze civica więc nie wiem co i jak, dopiero się będę zapoznawał, za pomoc dzięki, pzdr P.s. Do moderatora, jak nie ten dział to przenieść, jak coś nie tak proszę o info, bo jestem tu nowy

  • #2
    Jak chodzi o trzaski przy skręcie to pewnie sworznie dolne lub wahacze górne, po wymianie kierownica będzie lepiej chodzić, jak chodzi o kontrolkę ( check engine ) to możesz to sam zrobić, na forum już o tym było. A co do falujących obrotów to sprawdź układ zapłonowy ( świece, kable, kopułka, palec )

    Comment


    • #3
      Ja też mam jajko tyle że z 1992r. Kontrolka u mnie jak się świeci to znaczy że włączył się gaz po prostu wtryski są odcięte od paliwa i wywala sobie błąd. Z tymi obrotami to mam podobnie tylko że czasem schodzą mi aż pod samo 0 jakieś 200 może 300 dziwne to zjawisko ostatnio wymieniłem kable i świece i niby się troszkę poprawiło jeszcze do kopułki zajrzę.

      Comment


      • #4
        No ale kable świece.. Ale czemu na gazie chodzi dobrze ? Tylko na waszce nie. W ogóle to dzisiaj przyjrzałem mu się dokładniej to niestety ale kupiłem szrota :P Ale 4tysie to huk tam, pali mało, na butli 30 litrów 380 km zrobiłem na trasie więc spoko, o to chodzi. Głównie tylko tą kierę zrobić żeby chodziła ładnie no i na waszce żeby chodził normalnie, ciekawe ile mnie to wyniesie ?

        Comment


        • #5
          odnośnie falowania obrotów może powinieneś przeczyścic przepustnice i silniczek krokowy

          Comment


          • #6
            Dodaję dwa filmy pokazujące falowanie, pierwszy gdy jest na gazie i po przełączeniu na waszkę faluje, drugi gdy uruchamiam silnik i przełącza się na gaz.




            O, dzięki, a gdzie się znajdują w civicu ? I gdzie jest filtr paliwa ?
            Last edited by BeatleJohn; 29-07-2011, 19:39.

            Comment


            • #7
              co do tego brzęczenia tłumika to pewnie masz katalizator wycięty i dlatego tak

              Comment


              • #8
                Wycięty czyli wyjęty czy co ?

                Comment


                • #9
                  no wycięty i wyjęty Za kata na złomie mozna parę stowek wziąć Ja kolektor sportowy wstawiałem i mam teraz kata wyciętego i seryjny tłumik z tyłu i mam właśnie taki hałaś Taki ryk przez chwilę jak wkręcam na 1 ,2 lub 3cim biegu

                  Comment


                  • #10
                    Ja na każdym biegu tak mam, tak od 2,5 tys. się zaczyna ten brzęczyk, nagram ten dźwięk to pokażę Ale kilka stowek ? Dziwne, kosztują mniej.

                    Słuchajcie, gdzie jest przepustnica, silnik krokowy i filtr kabinowy ? Ciężko to wykręcić w civicu ?
                    Last edited by BeatleJohn; 29-07-2011, 19:40.

                    Comment


                    • #11
                      przepustnica znajduje sie pod filtrem powietrza

                      Comment


                      • #12
                        a filtra kabinowego nie ma :P

                        Comment


                        • #13
                          Wykompałem silniczek krokowy w benzynie ekstrakcyjnej, wyczyściłem pędzelkiem, potem zresetowałem kompa i było ok, ale bardzo krótko. Po kilku uruchomieniach silnika znowu obroty zaczynają falować. Ale jest to w takim razie wina tego silniczka. Może ten tłoczek w środku już jakoś ciężko chodzi, można go trochę potraktować olejem żeby dobrze lekko chodził ? Jeśli tak to jakim ? Czy już tylko zakup nowego pozostaje ?

                          Comment

                          Working...
                          X