Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

lpg czy to dobry pomysł

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Moje skromne zdanie: chcesz jeździć przyjemnie i oszczędnie kup 1,4 90KM załóż sekwencje, chcesz wrażeń i dynamii kup vti. Naprawde odpowiednia instalacja do vti będzie b droga. Tak czy siak nie można wymagać od samochodu o ponadprzeciętnych osiągach żeby był bardzo tani w eksploatacji. Ja po przygodach z mocnymi autami stwierdzilem ze najważniejsze jest w polskich realiach tanio jeździć i kupiłem civica 1,5 mam w nim porzadny gaz i pali 8 i nie ma problemów

    Comment


    • #17
      nie polecam rżnięcia silnika gazem. stać cię na samochód, stać cię na benzynę!

      Comment


      • #18
        lpg to zły pomysł :d pozdrawiam :d
        ps: chcesz lpg, to kup poloneza
        i słuszna uwaga kociambeer997 : "stać Cię na samochód, stać Cię na benzynę!"
        Warto kupować to, co stać nas ubezpieczyć, utrzymać i tym jeździć bo co to za frajda kupić coś i np postawić na podwórku, jeździć do pracy 5 dni autobusem bo szkoda na wahe i odpalić raz na tydzień... żeby pokazać znajomym (?)
        sorki jeśli ktoś poczuł się urażony, może źle dobrałem słowa

        Comment


        • #19
          Mnie stać na samochód ale szkoda mi 600zł na miesiąc na benzynę

          Comment


          • #20
            ja rżne już samochód gazem 35 tys km mój kumpel 150tys km i jeszcze będę długo ją tak gnębił. Ludzie wrzucają gaz do aut o wartośći 10 takich hond jak moja, a po drugie nie żenie sie z samochodem. 70% hond w Polsce to wyjeżdzone w niemczech stare samochody które u nas przeżywają drugą młodość. Powiedzenie stać Cie na benzyne stać cie na samochód chyba sie nie sprawdza bo mnie stać na auto np za 15 tys zł a szkoda mi pracować 3 miesiace w roku na paliwo do niego. A kolega z tym polonezem to chyba przespał dekade. Wyjdź sobie chłopie na miasto i zobacz jakie fury mają kurki pod zderzakami. Dzisiejsze instalacje to nie te same co mieli w ładach i polonezach i dużych fiatach. Dobrze założona odpowiednia do silnika instalacja i nie zaniedbywana i nic nie stanie sie bo nie ma prawa. Rżniesz silnik jak jeździsz jak wariat lub jak masz za mało oleju ( równiez w głowie) albo zaniedbujesz wymiane itp. a nie jak tankujesz LPG. Pozdrawiam i niech na przyszłość o gazie wypowiadają się ludzie którzy zrobili na nim troche km.
            Last edited by Gość; 29-09-2009, 19:14.

            Comment


            • #21
              ludzie ku..... nie mogę słuchać tych bzdetów na temat lpg, że niszczy silniki!!! poczytajcie troche na temat IV gen i wtedy sie wypowiadajcie
              sam mam T4 z lpg i nie narzekam! instalacja kosztowała do niego 3,8kpln i zwróciła mi się po 13kkm, zero problemów! a zrobiłem na niej ok 35kkm,
              jeśli miałbym podwoić wartość jakiegokolwiek auta to i tak założyłbym lpg bo lubię oszczędzać
              VW T4 2.5+lpg, EG3+D13B2

              Comment


              • #22
                4 gen? Jest na gażniku i nadaje sie nawet instalacja gazowa I generacji.

                A co ja mam powiedzieć jak mam sekwencję?Dziennie robię ok.50 km (praca-dom).Ile musiałbym się najeżdzić,żeby inwestycja mi się zwróciła?
                ビートル ジョン

                Comment


                • #23
                  Zamieszczone przez BeatleJohn Zobacz posta
                  4 gen? Jest na gażniku i nadaje sie nawet instalacja gazowa I generacji.
                  chodziło mi o Volkswagena T4 on jest na fullgrupie i mam sekwencję

                  co do opłacalności gazu to proszę tutaj
                  VW T4 2.5+lpg, EG3+D13B2

                  Comment


                  • #24
                    mnie też wkurza jak ludzie mówią "LPG to zło" albo "silnik jest stworzony tylko do benzyny albo do ropy" to tak jakby mówili że telefon komórkowy jest tylko do rozmowy - nieważne że dzisiejsze mają system Windowsa, aparat fot. itp 2 dni temu zamontowałem instalację gazową ( już to moje 3 auto z lpg) bo mi też szkoda wywalać kasę na benzynę której jakość w porównaniu z innymi krajami UE jest tragiczna. Jedynym jeszcze wyjściem na oszczędność jest kupno jakiegoś fajnego diesla , w tym roku miałem okazję jechać nad morze BMW 330d - 4 osoby , samochód załadowany po brzegi- średnie spalanie na trasie 1400km - 5.7 l/100km. A o możliwości tego silnika nie muszę Wam chyba nic mówić. PZdr
                    Last edited by Gość; 14-10-2009, 09:46.

                    Comment


                    • #25
                      ja tam mam LPG i jestem zadowolony z tego , troche roboty u gazownika wymiana paru elementow i smiga jak ta lala , nie mam zadnych problemow z tym ani z benzyna ani z gazem , zima nie zima przekrecam kluczyk pali za 1 i jest gitara.,
                      http://www.civicforum.pl/showthread....22552&p=133160 <-- moja nyska
                      www.wmmc.pl

                      Warmińsko Mazurski Moto Club

                      Comment


                      • #26
                        Can i KaMyG przychylam się do waszej opinii . Jeśli ktoś ma dobrą instalacje , dba o właściwe serwisowanie auta i go nie katuje to sama instalacja lpg na pewno go nie wykończy , a jeździ się o połowę taniej - a ma to znaczenie jeżeli kręci się dużo kilometrów np. do pracy. A jeśli kogoś stać żeby miesięcznie wywalić 1000 zł na bene i mu to nie przeszkadza to jego wola ale niech nie krytykuje czegoś czego może sam nie wypróbował i z góry to dyskredytuje .

                        Comment


                        • #27
                          witam jak bedzie sie sprawowała instalacja lpg w civicu VIgen z silnikiem 1.6?

                          Comment


                          • #28
                            Nikt Ci nie powie dokładnie jak instalacja będzie się sprawowała w tym aucie. Zależy jaka to będzie instalacja, na jakich komponentach, przez kogo zamontowana i wyregulowana.

                            Comment


                            • #29
                              a może źle o instalacjach lpg wypowiadają się Ci których nie stać na nią?a tym bardziej nie powinni wtrącać się w dyskusję jeżeli nigdy sami takiej nie mieli. ja mam honde ponad półtora roku i narazie jeżdże na benz. ale też chyba sobie sprawie sekwencje bo troche mnie denerwuje tankowanie za 100 raz w tygodniu a wcale dużo nie jeżdże.dla porównanie jak byłem w anglii 3 lata temu to to za godz. pracy i była to najniższa krajowa za którą angole praktycznie nie pracóją wynosiła 5.35 funta, 1litr benz kosztował 0,91 funta , czyli za 1godz. najniższej krajowej można zatankować było 5.87 litra.żeby u nas można było tyle tankować to pewniw nikt by nie myślał o tym żeby zakładać gaz.u nas musielibyście zarabiać ponad 25zł na godz(200zł dziennie)żeby móc tyle zatankować. kiedyś dużo jeździłem clio z gazem i przez 2 lata nie miałem żadnych problemów a była tam najprostrza instalacja za 1500zł.jak sobie wyliczyłem zaoszczędziłem na paliwie ok 15000zł.-czyli tyle żeby kupić sobie HONDE!!!!!!!!a co do dziwnych rzeczy które dzieją się z samochodem to czy Ci jeżdżący tylko na benz. nigdy nie mają problemów z np. gaśnięciem lub szarpaniem???????jak ktoś ma kapuche żeby założyć dobrą inst. lpg.to polecam. pozdrawiam wszystkich forumowiczów

                              Comment


                              • #30
                                Zamieszczone przez pawelek_krak Zobacz posta
                                witam jak bedzie sie sprawowała instalacja lpg w civicu VIgen z silnikiem 1.6?
                                jeśli załozysz dobry setup u dobrego gazownika, nie druciarza wszystko bedzie ok

                                elektronika Stag
                                reduktor Zavoli
                                wtryski Matrix

                                i zapominasz ze jeździsz na gazie
                                VW T4 2.5+lpg, EG3+D13B2

                                Comment

                                Working...
                                X