Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

lpg czy to dobry pomysł

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • lpg czy to dobry pomysł

    witam

    możliwe ze kupie hondę civic 1.8vti ale to nie pewnego jeszcze
    boje się trochę spalania
    jak te silniki znoszą zagazowane a możne wogule nie znoszą
    proszę o opinie


    pozdrawiam

    A przywitalnia kolego ????? https://www.civicforum.pl/przedstaw-sie/
    Last edited by Gość; 27-08-2009, 10:33. Powód: regulamin

  • #2
    Ogólnie jestem przeciwnikiem gazowania silników naszych hond. Chcesz wiedzieć czemu? Zobacz ile razy w dziale technicznym przewijają się tematy typu - "mój silnik nie jeździ na benzynie", "Po założeniu instalacji...", "Mam problem z obrotami po instalacji...", tego jest MNÓSTWO!! Podobnie allegro podparte jest civica-mi, które kwitną od wiosny i nikt ich nie kupuje ze względu na założony gaz. BA!! Są tacy jak np. Jaca, który wypruwa całą instalację gazową.

    Jednak to jest paradox bo są argumenty te ce powyżej i są argumenty za. Znam kilka osób co jeżdżą i nic się nie dzieje złego. Może przez to, że mają BLOS-a?? Nie wiem. Jedno jest pewne - ja swojego auta nie zagazuje nawet z racji tego, że wymaga częstszych przeglądów. Zastanów się i poczytaj ile civici palą i czy na pewno tego LPG potrzebujesz

    EDIT: Anuluję ostatnią linijkę bo teraz wyczytałem, że masz VTI. Ale znów teraz proszę, błagam!! NIE GAZUJ B18!! Subaru Impreze WRX też byś gazował ??
    Last edited by Gość; 27-08-2009, 11:03.

    Comment


    • #3
      Rutkoski, a Ty nie?! A wiesz ile to Subaru pali! ? !
      ...
      No, nie wiem... Czy ktoś widział takie B18 z gazem? Taka chyba żenada trochę...
      Last edited by Gość; 27-08-2009, 13:10.

      Comment


      • #4
        wysokoobrotowe źle znoszą gaz.Kolega ostatnio w seacie ibiza z 2002r.musiał wymienic wszystkie wtryski w silniku z powodu ins.gazowej(sekwencji).Trzeba sie mocno zastanowic nad gazem ale w 1.8 nie polecam.Szkoda troche silnika.

        Comment


        • #5
          Ogólnie to jestem zwolennikiem gazowania. Sam jeżdzę na gazie i nie widzę żadnych problemów. Porządna instalacja założona przez fachowca nie ma prawa się sypać.
          Natomiast w Twoim przypadku, nie po to kupujesz mocny silnik żeby go gazować!
          Chcesz oszczędzać to kup 1.4 + lpg, ale jeżeli chcesz poszaleć to VTI jak znalazł ale gazowanie go mija sie z celem.

          Comment


          • #6
            witam

            dziek dzieki koledzy
            jednym słowem albo oszczednosc kosztem mocy i forfun'u
            albo koszt i zajeb.... forfan

            albo jeszczce jedna opcja miasto i trasa gaz a tam gdzie chcemy poszalec benzynka
            tylko jak sie to moze odbic na silniku?

            pozdro

            Comment


            • #7
              Nie laduj gazu do hondy... zadnej, a co tu mowic o VTi... zwykle silniki tej marki nie dają rady na gazie a co tu mowic o takim cudeńku jakim jest VTi... NIGDY GAZU DO HONDY NIGDY NIGDY!!!
              Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

              Comment


              • #8
                Honda to nie Renault czy inne niemieckie VW , Ople , to tak jakbyś podwiązał jajniki 20 - latce , lub wykastrował 30 -latka , chcesz mieć samochód bez jaj ?

                Comment


                • #9
                  Ja mam sekwencje porzadna i nie widze roznicy w osiagach miedzy gazem a benzyna (no moze obiektywnie piszac to 5% na niekorzysc gazu).
                  Takze bez przesady. A koszt paliwa spada o polowe.
                  A majac instalacje lpg czlowiek bardziej dba o auto wiec i to jest spory plus (czestsze wymiany swiec, oleju).

                  Comment


                  • #10
                    Witam!
                    Uważam, że ze względów ekonomicznych gaz jest wskazany.
                    Jeśli chodzi o to, jak silniki znoszą zasilanie gazem trzeba pamiętać o kilku rzeczach:
                    - temperatura spalania gazu jest wyższa niż benzyny i dlatego trzeba dbać o głowicę (częstsza regulacja zaworów, częstsza zmiana oleju i to najlepiej używać pełnego syntetyka)
                    - układ paliwowy (benzynowy) będzie działał dobrze jeśli w baku nie będzie pusto. Wtryski potrzebują smarowania a pompa paliwa chłodzenia. Gdy jedziesz na gazie pompa paliwa cały czas tłoczy benzynę. Jeśli masz cały czas rezerwę w zbiorniku to latem temperatura paliwa wzrasta i może to zaszkodzić pompie paliwa. Tankuj do pełna benzynę - raz na pół roku i spokój.
                    Ja Hondę zagazowałem niedawno ale wcześniej jeździłem kilkoma samochodami na gazie i nie miałem żadnych problemów. Nie wiem co prawda jak VTI sprawuje się na gazie, ja mam D15Z6 i póki co jest ok. Z resztą nie widzę żadnych racjonalnych powodów dla których silnik miałby źle działać na gazie.
                    Do silników V-tec są specjalne instalacje gazowe - ja mam instalację tego producenta V-tec
                    Pozdrawiam!
                    Łukasz

                    Comment


                    • #11
                      Ja kolego jeżdżę na gazie i nie mam żądnych problemów, ale jest to silnik D13B2. Posiadam auto z gazem ze względów ekonomicznych i jeżeli bym się decydował na 1,8vti to tylko w tedy gdyby było mnie stać na jazdę nim, na co dzień na... benzynie.
                      Jeżeli wybierasz LPG to nie ze względu na to żeby sobie poszaleć tylko na ekonomie, Twój pomyśl jest trochę dla mnie nie zrozumiały.
                      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=12570

                      Comment


                      • #12
                        Ja też rozglądałem się za mocniejszym silnikiem ale w końcu kupiłem 1,5 bo na polskich drogach 115 KM w zupełności wystarczy. Także przychylę się do sugestii kolegi, że gazowanie 1,8 VTI trochę mija się z celem... aczkolwiek można połączyć przyjemne z pożytecznym - chcesz ekonomii, jedziesz na gazie, - chcesz poszaleć, przełączasz na benzynę

                        Comment


                        • #13
                          witam koledzy szukam porady
                          kupilem civica 97r 1.4 90koni zastanawiam sie nad gazem(sekwencja oczywiscie) wiem ze tego nie trawicie ale strasznie duzo jezdze i jezdze spokojnie motor ma tylko 122tys przebiegu...
                          CO MYSLICIE?? ma ktos taka nagazie

                          Comment


                          • #14
                            bzdurna dyskusja po raz n-ty.

                            ci co nie maja gazu nie maja pojecia o tym, jak sie jezdzi na gazie wiec Ci nie pomoga, co najwyzej co bardziej oderwani od rzeczywistosci powiedza ze to wiocha i 'nie laduj ach och bo w ogole honda to kosmiczna technologia i gaz to never'

                            ci co maja gaz w wiekszosci powiedza, ze jest ekonomicznie, a dynamika sie niewiele pogorszyla (bo tak bywa).

                            co tu jeszcze radzic?
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Kolego od czerwca jezdze na sekwencji na stagu 300 zrobilem juz 8000km. Nie czuje roznicy w jezdzie na gazie a na benzynie aha mam Civica z 97 r 1.4i srednio pali mi po miescie 10l w trasie niecale 8l Najlepsze w tym jest to ze zajezdzasz na stacje lejesz za 50 pare zlotych i robisz ponad 300km CZYSTA oszczednosc

                              Comment

                              Working...
                              X