Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic 1.8 2013r LPG?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jak chcesz jeździć plugandplay z dotryskiem paliwa powyżej jakiś obrotów albo całkiem na paliwie powyżej kolejnych, to weź BRC. To BRC nikt nie stroi tylko właśnie plugandplay i wypad z zakładu. Bo każdy patałach to montuje.
    Nawet instalki za 5 koła nie wystroisz jak nie zrobisz tego podczas jazdy. Auto kalibrację każdy może zrobić.
    Dobry zakład polecany na forum lpg i coś polskiego. Będziesz zadowolona.
    Ja mam stare KME Diego na Matrixach, 170 tysięcy na gazie. I nie uwaliłem uszczelki.
    Last edited by Theng; 27-02-2018, 22:23.

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez Theng Zobacz posta
      Jak chcesz jeździć plugandplay z dotryskiem paliwa powyżej jakiś obrotów albo całkiem na paliwie powyżej kolejnych, to weź BRC. To BRC nikt nie stroi tylko właśnie plugandplay i wypad z zakładu. Bo każdy patałach to montuje.
      Nawet instalki za 5 koła nie wystroisz jak nie zrobisz tego podczas jazdy. Auto kalibrację każdy może zrobić.
      Dobry zakład polecany na forum lpg i coś polskiego. Będziesz zadowolona.
      Ja mam stare KME Diego na Matrixach, 170 tysięcy na gazie. I nie uwaliłem uszczelki.
      Dokładnie mam te same zdanie. Mój agis mini po autokalibracji też będzie jeździł normalnie.

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez Bervoc Zobacz posta
        A jakie przebiegi zrobiłeś tymi samochodami?



        To że na stertowniku STAGa można sobie samemu wszystko dostroić stawia w gorszej pozycji niż BRC "Plug&Drive"? Jeżeli instalacja jest dobrze zamontowana i wystrojona to robisz to raz i wymieniasz tylko filtry.

        Tak, ponieważ w takim wypadku ja też się mogę zabrać za strojenie Staga, gdzie nigdy tego nie robiłem i narobić więcej kłopotu niż korzyści. I to samo się tyczy gazowników.

        To jest interesujące. Możesz bardziej rozwinąć? Podać różnice między STAG i BRC?

        Jeżeli się interesujesz materiałoznawstwem to tak mogę Ci podać różnice między dobrem materiałów na podzespoły tych instalacji.

        Jakieś przykłady?
        Chociażby sam park maszyn jakimi dysponują inne kraje, gdzie Polska jest nadal dobre 10 lat do tyłu.
        To nie jest akurat forum na poruszanie takich tematów ja dałem tylko przykład do prostego zobrazowania sprawy. Ale jeżeli chcesz wiedzieć to znajdź mi np chociażby jedną Polską firmę, zajmującą się produkcją narzędzi pomiarowych. Na chwilę obecną nie znajdziesz żadnej, ponieważ nie posiadamy maszyn, które sprostały wymogom jakie należy spełnić przy ich produkcji. Mieliśmy kiedyś Visa ale to już przeszłość.

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez trykacz Zobacz posta
          Do tego trzeba doliczyć dotrysk gazu, który uruchamia się pow. 2500 obr. i na 1000 km, zużycie benzyny wyniosło mnie ok. 0,6 l na każde 100 km.
          Chodzi Ci pewnie o dotrysk benzyny nie gazu, a poza tym niemożliwe, aby był ustawiony już pow. 2500 obr.

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez arkan Zobacz posta
            Chodzi Ci pewnie o dotrysk benzyny nie gazu, a poza tym niemożliwe, aby był ustawiony już pow. 2500 obr.
            Oczywiście, że dotrysk benzyny. Gazownik podczas serwisu powiedział, że powyżej tej wartości obrotów jest ustawiony.

            Comment


            • #21
              Zamieszczone przez trykacz Zobacz posta
              Gazownik podczas serwisu powiedział, że powyżej tej wartości obrotów jest ustawiony.
              No nie mogę uwierzyć, że powyżej 2500 obr. ! Może źle usłyszałeś ? Rozumiem powyżej 4500 obr., a już bardziej 5500, ale nie tak nisko. Przy takich obrotach nawet biegów się jeszcze nie zmienia, a co dopiero dotrysk benzyny

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez arkan Zobacz posta
                No nie mogę uwierzyć, że powyżej 2500 obr. ! Może źle usłyszałeś ? Rozumiem powyżej 4500 obr., a już bardziej 5500, ale nie tak nisko. Przy takich obrotach nawet biegów się jeszcze nie zmienia, a co dopiero dotrysk benzyny
                OT. Nie upieram się, ale wydaje mi się, że powiedział 2500 tys. obr. Sprawdzę to przy najbliższej wizycie w tym tygodniu u gazownika.

                Comment


                • #23
                  Jeśli faktycznie masz dotrysk benzyny przy 2500 a nawet przy 5500 to zmień gazownika. Te silniki nie wymagają dotrysku przy prawidłowo założonej instalacji.

                  Comment


                  • #24
                    OT. Gazownik robił tylko przegląd instalacji a sama instalacja była montowana przed zakupem auta. Nie mam dużej wiedzy na ten temat, ale wydaje mi się, że dla ochrony gniazd zaworowych dotrysk powinien być? A może się mylę?

                    Comment


                    • #25
                      trochę się robi offtop, ale dotrysk w 1.8 nie jest konieczny lubryfikacja również nie.

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez dudek_t Zobacz posta
                        Jeśli faktycznie masz dotrysk benzyny przy 2500 a nawet przy 5500 to zmień gazownika. Te silniki nie wymagają dotrysku przy prawidłowo założonej instalacji.
                        Z ciekawości podjechałem do innego gazownika montującego BRC na podłączenie pod komputer. Dotrysk benzyny mam ustawiony na 3000 obr. Pogadałem kilka chwil z gościem i mówi, że w japońskich silnikach ten parametr ustawia w granicy 3000-3500 obr. Na moje pytanie, czy ten typ silnika powinienem mieć dotrysk odpowiedział, że japońskie silniki tego dotrysku wymagają bo dość szybko pojawiają się problemy ze szczelnością zaworów.
                        Ponieważ zaciekawiła mnie wypowiedź dudka i adi_tiger-a postanowiłem wykonać kilka telefonów do gazowników z tym samym pytaniem i w każdym przypadku usłyszałem to samo, tylko wartości ustawień wahały się między 3 a 4,5 tys. obr.
                        Jak to więc jest naprawdę?

                        Comment


                        • #27
                          Zamieszczone przez trykacz Zobacz posta
                          ...tylko wartości ustawień wahały się między 3 a 4,5 tys. obr.
                          Jak to więc jest naprawdę?
                          Wrzuć temat na lpg-forum to zobaczysz co napiszą Ci ludzie dobrze zorientowani. Moim zdaniem ustawienie dotrysku w tych granicach mija się z sensem zakładania LPG. Honda ma silnik wysokoobrotowy, bardzo często jeździ się właśnie w zakresie 3-4,5 tyś. obr. To nie diesel.

                          Comment


                          • #28
                            SZOK :O
                            Powiem tak, moje auto wczoraj było w ASO na przeglądzie. Chłopaki wiedzą, że dbam o tą fure mega, mają wiedze o Civic-ach w LPG. Męczę ich zawsze o świece, zawory itp, zawsze prosząc o porządne sprawdzenie silnika.
                            Wczoraj serwisant powiedział, ze po ponad roku na LPG bez lubryfikacji czy dotrysku silnik wygląda jak by latał na benzynce. Któryś zawortek wylotowy miał za duzy luz, a tak to powiedzieli, że nic sie złego nie dzieje.

                            P.S. przeciez civic 1.8 w manualu 3,5 tyś obr ma przy około 130 km / h...
                            Last edited by adi_tiger; 15-06-2018, 12:53.

                            Comment


                            • #29
                              Też uważam że ani dotrysk ani lubryfikacja nie jest potrzebna. Swoją Hanką zrobiłem na LPG prawie 80 tyś km i poza standardowym serwisem (wymiana filtrów ) i regulacją zaworów co 20 tyś km nic kompletnie się nie działo i silnik chodził jak należy.
                              Powietrze świszcze pod uszczelkami szyb przy 330 km/h, czy to normalne?!
                              Była: Honda CIVIC IX 1.8 2013, Jest: Mazda CX-5 2.0 2017

                              Comment


                              • #30
                                No widzicie. A u mnie przy montażu przed zakupem nie dość, że lubryfikacja to jeszcze dotrysk. To jakby zakładać podwójną prezerwatywę Może właśnie w ten sposób zabezpieczają się gazownicy?

                                Comment

                                Working...
                                X