Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic 1.8 2013r LPG?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda Civic 1.8 2013r LPG?

    Witam wszystkich serdecznie,
    od razu piszę, że jestem dziewczyną i błagam o wyrozumiałość we wszelkich kwestiach...
    Szukam sprawdzonego gazownika w Warszawie. Potrzebuję również podpowiedzi jaki system sprawdzi się w moim aucie?
    Dzięki
    Aśka

  • #2
    Na podstawie danych z lpg-forum.pl. W celu obejrzenia galerii przykładowych montaży, należy najpierw zalogować się na forum. Legenda: kolor czerwony - polecane zakłady montażowe kolor żółty - punkty legalizacji butli wg listy TDT


    Na pewno ci gazownicy dobiorą odpowiednie podzespoły.

    Comment


    • #3
      Witaj Asiu , na pewno najlepiej oddać do autoryzowanego serwisu , polecał bym do Ciebie instalacje Ladni Renzo , bardzo wytrzymała instalacja . Serwis w warszawie jest na łopuszańskiej na pewno wszystko wytłumaczą , poniżej film z montażu w takim aucie .

      Comment


      • #4
        Pod ten silnik sprawdzi się również instalacja BRC sq32. Obecnie jest dosyć często montowana i polecana ale tak jak koledzy piszą najwięcej Ci powie gazownik, a wtedy możesz nas poinformować co i za ile chce Ci zamontować. Tutaj masz przykładowe serwisy w Warszawie: https://www.lpg-brc.pl/index.php/sie...e=mazowieckie1

        Comment


        • #5
          A ja nie polece zadnej z wyzej wymienionych, choc sa ok. Ja polecam polskie sterownik stag reduktor stag wtryski barakuda. Uwazam ze landi renzo ma drogi serwis i bardzo drogie czesci zamienne. Same wtryski kosztuja okolo 1000 zl a polskie barakudy znacznie lepsze okolo 400 zl. Mozna jeszcze wiele na ten temat napisac ale nie ma sensu. Jechac do dobrego gazownika i z nim skonsultowac dobor osprzetu.

          Comment


          • #6
            Popieram gkill. Polskie instalacje nie odbiegają jakością od "zachodnich" a są tańsze. I wspierasz nasz przemysł a nie leniwych makaroniarzy .
            Zarejestruj się na lpg-forum.pl. Tam doradzą a nawet zaproszą i zamontują .
            W galerii masz sporo Hond jak Twoja zrobionych przez fachowców z forum.

            Comment


            • #7
              Ja mam instalację opartą na Stagu. Montaż rok temu. Przelatane na niej dopiero 20k, ale nic się nie dzieje. Musisz jedynie znaleźć dobry zakład, gdzie Ci to założą i dbać o instalację i silnik.

              Comment


              • #8
                Chętnie bym Was poparł bo fajnie by były gdyby Stag np dorównywał BRC ale tak nie jest. Panowie po pierwsze ceny za Staga wcale nie są niższe niż za BRC czy inne instalacje są niemalże takie same ( pomijając Lovato czy LandiRenzo ), a druga to czy na prawdę myślicie , że jesteśmy wstanie wykonać dany podzespół taniej niż to zrobią Włosi ?

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez bolton44 Zobacz posta
                  Chętnie bym Was poparł bo fajnie by były gdyby Stag np dorównywał BRC ale tak nie jest.
                  Dlaczego nie jest?

                  Comment


                  • #10
                    Sam Stag nie jest gorszy. Problem jest taki, ze mało kto umie to porządnie wystroić. I potem są ciagle regulacje, poprawki i narzekanie na Staga.
                    A BRC jest Plug&Drive. Nawet jak debil założy - to zazwyczaj instalacja jezdzi i nie sprawia problemów.

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez Thomas Zobacz posta
                      Sam Stag nie jest gorszy. Problem jest taki, ze mało kto umie to porządnie wystroić. I potem są ciagle regulacje, poprawki i narzekanie na Staga.
                      A BRC jest Plug&Drive. Nawet jak debil założy - to zazwyczaj instalacja jezdzi i nie sprawia problemów.
                      I tak sobie jeździ na plug and play aż z tego braku odpowiedniego wystrojenia uszczelka pod głowicą leci. Każda instalacja może być plug and play np tak jak mój agis mini, reduktor tomasetto alaska, wtryski regfast i też jest plug and play, czyli najtańsze bebechy. Nie piszcie takich bzdur. Nie jestem instalatorem ale już miałem do czynienia z kilkoma samochodami z różnymi instalacjami i sam je stroiłem. Jeżeli komuś tak zależy na tym by wydać więcej pieniędzy to zamiast wyżej wymienionych instalacji zakupić staga który komunikuje się z ecu benzynowym i wtryski japońskie keichin(cena 1500 - 2000) + reduktor stag i będzie lepiej niż na landi czy brc. Żadna instalacja nie zastąpi dobrego montażystę i stroiciela. A ten wymysł plug and play sobie wsadźcie nie powiem gdzie......

                      Comment


                      • #12
                        Jeżdżę już na trzecim BRC Plug&Drive i nigdy się nic nie zesralo. A zakładane przez 3 różne serwisy.
                        A ze Stagiem było tak, ze co 15 tys km była regulacja bo jakieś drobne problemy były.
                        No ale może zle trafiłem na serwisantów.
                        Ja z BRC mam dobre doświadczenia.
                        Mialem dwa Peugeoty - tam to szło jako „fabryczna instalacja”.
                        Do Hondy tez taki założyłem - polecili mi w ASO, bo lokalny serwis z Dlugoleki założył dla nich ponad 100 instalacji w tym do wielu fabrycznie nowych aut i nigdy nie było problemów.
                        Ja tez póki co nie narzekam

                        Comment


                        • #13
                          Zamieszczone przez Bervoc Zobacz posta
                          Dlaczego nie jest?
                          Pierwsze uzasadnienie dał Thomas. A po drugie póki co nie jesteśmy w stanie wykonać jakościowo takich samych zespołów, ponieważ u nas by się to nie opłacało. To się tyczy całego przemysłu. A po trzecie z racji tego, że Stag jest polski bierze się za niego każdy pseudo gazownik przez co można się naciąć.

                          Comment


                          • #14
                            Zamieszczone przez Thomas Zobacz posta
                            Jeżdżę już na trzecim BRC Plug&Drive i nigdy się nic nie zesralo. A zakładane przez 3 różne serwisy.
                            A ze Stagiem było tak, ze co 15 tys km była regulacja bo jakieś drobne problemy były.
                            No ale może zle trafiłem na serwisantów.
                            Ja z BRC mam dobre doświadczenia.
                            Mialem dwa Peugeoty - tam to szło jako „fabryczna instalacja”.
                            Do Hondy tez taki założyłem - polecili mi w ASO, bo lokalny serwis z Dlugoleki założył dla nich ponad 100 instalacji w tym do wielu fabrycznie nowych aut i nigdy nie było problemów.
                            Ja tez póki co nie narzekam
                            A jakie przebiegi zrobiłeś tymi samochodami?

                            Zamieszczone przez bolton44 Zobacz posta
                            Pierwsze uzasadnienie dał Thomas.
                            To że na stertowniku STAGa można sobie samemu wszystko dostroić stawia w gorszej pozycji niż BRC "Plug&Drive"? Jeżeli instalacja jest dobrze zamontowana i wystrojona to robisz to raz i wymieniasz tylko filtry.

                            Zamieszczone przez bolton44 Zobacz posta
                            A po drugie póki co nie jesteśmy w stanie wykonać jakościowo takich samych zespołów, ponieważ u nas by się to nie opłacało.
                            To jest interesujące. Możesz bardziej rozwinąć? Podać różnice między STAG i BRC?


                            Zamieszczone przez bolton44 Zobacz posta
                            To się tyczy całego przemysłu.
                            Jakieś przykłady?

                            Comment


                            • #15
                              Peugeot 207 1.4 - 250 tys km - BRC 24
                              Peugeot 301 1.6 - 350 tys km - BRC jakaś tam prostsza wersja 24 (za 2400 zł)
                              Hyundai Tucson 2.0 - 110 tys km na Stag 300

                              Obecnie Honda na BRC 32 - od montażu 40 tys km.

                              Miałem jeszcze Astre 1.4 98 rok z Lovato II gen założonej za 1600 zł w 2009 roku - dojeżdżała 400 tys km - LPG założone przy 90 tys km. Sprzedana w 2015 roku za 2000 zł - pewno jeszcze gdzieś jezdzi.

                              Comment

                              Working...
                              X