Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Instalować LPG czy nie, civic VI.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Instalować LPG czy nie, civic VI.

    witam,
    od jakiegoś czasu rozważam instalację LPG , czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć czy warto i na co należy zwrócić uwagę przy wyborze instalacji ?

    z góry dziękuję za wszystkie wskazówki.

  • #2
    Moje osobiste zdanie to nie instalować , jakoś słabo widzę Hondę w gazie, ale wiadomo jeśli dużo śmigasz zawsze jest taniej niż benzyna.
    Pogadaj z Crisownikiem on ma swoją żółtą żabkę zagazowana i z tego co była rozmowa na Zlocie to był zadowolony,ale on śmiga trochę km więc jemu odpowiada.

    Comment


    • #3
      Wszystko zależy od tego ile jeździsz... Gazowac czy nie gazowac oto jest pytanie.

      Gaz w Hondzie ma pewnie tyle samo zwolennikow i przeciwników co polski rząd ale samemu trzeba sobie odpowiedzieć czy mi sie oplaci.

      Mi sie oplaca bo jak ostatnio pojezdzilem chwile na pb to stwierdzilem ze szkoda hajsu.

      Dobra instalacja i regularny serwis to podstawa dużych przebiegów na gazie bez awarii.

      Temat rzeka. Troche juz pisane na forum. Poszukaj poczytaj ale decyzje musisz podjąć sam.
      The 1st. - EJ9
      The 2nd. - ES7
      The 3rd. - FD7
      The 4th. - CU2
      ------------------------------------------------------------------

      ------------------------------------------------------------------

      Comment


      • #4
        Przy 1.4 widze za mało atutów dla PB. Z butem w podłodze miałem 10L pb przy 11.5 lpg, lepsza reakcja na gaz na pb ale to za mało, 53z vs 29zł i pozamiatane w temacie. Spalanie pb w gazie minimalne < 1L/100km.

        Comment


        • #5
          Jam mam sekwencje (marki BRC) od 3 lat, zrobiłem na gazie 117 000 km. Co 20 tys reguluje zawory, co 15 tys wymieniam filtr fazy lotnej, tankuje na dużych sieciówkach. Jestem zadowolony, niem mam żadnych problemów z silnikiem ale wiadomo że punkt widzenia zależy od... wielu spraw

          Comment


          • #6
            No ja w sumie dużo kilometrów robie, bo mam firmę i musze jakoś klientów pozyskiwać. Dlatego właśnie zacząłem się zastanawiać nad LPG, bo wydaję na paliwo prawie tyle co zarabiam....
            I właściwie jestem zdecydowany, tylko nie bardzo wiem jak się do tego zabrać.
            Jaką firmę wybrać, jak wybrać najlepszą opcję do mojego autka i gdzie to instalować, bo chyba lepiej nie robić tego w pierwszym lepszym miejscu ? !

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez Adamekkk Zobacz posta
              No ja w sumie dużo kilometrów robie, bo mam firmę i musze jakoś klientów pozyskiwać. Dlatego właśnie zacząłem się zastanawiać nad LPG, bo wydaję na paliwo prawie tyle co zarabiam..
              Więc wTwoim przypadku lpg jest dobrą opcją. Nie piszesz w jakich rejonach mieszkasz, ale poszukaj opinii o dobrym instalatorze lpg w okolicy i zaufaj jego doświadczeniu w doborze instalacji.
              Możesz poszukać polecanych warsztatów choćby za pośrednicztwem forum użytkowników instalacji lpg.

              Comment


              • #8
                Hmmmm, widzisz ja myślałem odwrotnie
                Zastanawiałem się nad instalacją STAG i chciałem szukać warsztatu, który się specjalizuje w zakładaniu instalacji tej firmy...

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez Adamekkk Zobacz posta
                  Zastanawiałem się nad instalacją STAG i chciałem szukać warsztatu, który się specjalizuje w zakładaniu instalacji tej firmy...
                  Można tak i można tak. Natomiast nie zawsze sprawdzają się "najlepsze instrumenty" jeśli "nie grają w orkiestrze". Spec posłucha jakie masz potrzeby, określi możliwości silnika i podpowie co dobrać.
                  Będąc kiedyś totalnym laikiem kupowałem kompa. Chciałem kupić "coś na lata" i bez zdecydowanego limitu ceny. Dałem się wmanewrować w sprzęt,którego możliwości nie wykorzystałem nigdy nawet w połowie.
                  Dodatkowo był głośny, bo do mocnego procesora była obudowa z dodatkowym chłodzeniem plus ekstra cooler na płytę. Zbędny procek, zbędne 2 dodatkowe coolery, zbędnie wyrzucona kasa.
                  Czasem warto posłuchać fachowca, który wyjaśni niuanse. Nie zawsze droższy znaczy lepszy dla konkretnego zastosowania.
                  Pzdr.

                  Comment


                  • #10
                    Honda przy odpowiednio dobranej instalacji i nalezytym serwisie bdb sprawuje sie jezdzac na LPG. Oszczędności przy dzisiejszych cenach paliw są niebagatelne.
                    Nie powinno sie oszczedzac na instalacji to prawda, ale tez nie ma sensu montowac nad wyrost. Dobry zaklad zajmujacy sie instalacjami o tym wie i na pewno doradzi pdzed montazem.
                    EX Civic FN1
                    EX Civic ED7
                    EX Civic EP2
                    EX Civic FD7 FL
                    EX Civic FN2
                    EX Civic FG1
                    EX Civic FD7
                    EX Civic EM2
                    EX Accord CL3
                    EX Accord CG8
                    EX Civic MB6
                    EX Civic MB4
                    EX Civic MB2

                    Comment


                    • #11
                      no właśnie ja się zastanawiam jak znaleźć dobry zakład- skąd mogę mieć pewność, że goście robią dobrą robotę ?!

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez Adamekkk Zobacz posta
                        no właśnie ja się zastanawiam jak znaleźć dobry zakład- skąd mogę mieć pewność, że goście robią dobrą robotę ?!
                        Wejdź na Forum poświęcone instalacjom lpg. Podobnie jak na naszym Forum jest zakładka poświęcona polecanym warsztatom. Jeśli w danej okolicy od dłuższego czasu polecany jest zakład X i robią to użytkownicy różnych marek bolidów, to można zakładać rzetelność tych ocen. Nie reklamy warsztatów a opinie użytkowników powinny (imao) być kryterium wyboru.

                        Comment


                        • #13
                          spalanie lpg w moim tourerze wynosi dokładnie 10l/100km, jazda 80% poza miastem, prędkości 110-160km/h w mieście używam ss który sobie bardzo cenię, zazwyczaj klima włączona choć ostatnie dni nie było potrzeby, na trasie w miare możliwości używam tempomatu który tez jest cacy,
                          instalacje zakładał serwis dilera a w zasadzie człowiek który sie tym tam zajmuje, to jest dobra opcja bo wiadomo że gdy jeden człowiek sie czymś zajmuje a nie kilka osób to i jakość lepsza.....
                          nie polecam natomiast wkładania reduktora pod akumulator bo a to filterki są do do wymiany a to jakaś regulacja ciśnienia potrzebna i wtedy albo podnośnik albo coś innego trzeba kombinowac, aczkolwiek jest to rozwiązanie bardziej estetyczne po otwarciu maski ale chyba przy podjęciu decyzji o montażu lpg trzeba uwzględnić że ingerencja będzie....
                          ogólnie co do zasady to ja nie widze innej możliwości jazdy silnikiem wolnossącym inaczej niż na lpg, inaczej gdy decyzja jest na bezpośredni wtrysk, wtedy szukałbym i mocy i innych doznań bez nacisku na oszczędności i wtedy nie byłaby to honda...więc dla mnie jazda na lpg była priorytetem, plus powiedzmy w miare spokojna głowa podczas eksploatacji, stąd wybór civica, bez lpg żaden civic nie wchodził w gre...

                          Comment


                          • #14
                            A możecie mi coś powiedzieć na temat STAGów ?

                            Ktoś może ma/miał ?

                            Comment


                            • #15
                              szeroki temat, jak zwykle forum ac może pomóc https://forum.ac-sa.eu/index.php

                              Comment

                              Working...
                              X