Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Migający Check

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Honda zbiera cięgi niesłusznie, raczej z instalacją LPG, ta gehenna to się zaczęła od kiedy? odkąd jeździł na benzynie?, nie, zaczęły się problemy od chwili założenia LPG. Nie uwierzę że gazownik zdecydował się na zakładanie LPG w niesprawnym aucie, w to nie uwierzę.
    Problem jest po stronie instalacji lpg, tu jest potrzebny ten co montował tą instalację, on wie co i gdzie pospinał. Auto nie ponosi żadnej winy.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #47
      Mały update, wtryski benzynowe zamienione miejscami dalej to samo. wizaka na polaczeniu lpg z wtryskami benzynowymi sprawdzona i przelutowana raz jeszcze. Robilem to z kumplem ktory zjadl zeby na instalacjach gazowych ale zmienil branze wic tu raczej jest ok. On obstawia komputer gazowy... bo podobno sygnal do wtrysku robi petle zwrotna i przechodzi przez komputer lpg. Tak zrozumialem moze cos przekrecilem. Jestem umowiony z elektronikiem samochodowym ale wszystko sie odwleka przez wirusa :/ Wg Was problem moze być zwiazany z LPG ? Moze to wtryski leja albo komputer lpg jest u..ebany . Chociaz instalacja nie ma nawet 20k km ?
      Last edited by tomiapage; 19-11-2020, 08:53.

      Comment


      • #48
        Kostka z przewodami jest odcinana od wiązki i lutowana za komputerem.Wystarczy to przylutować na próbę z powrotem bezposrednio.

        Comment


        • #49
          generalnie to skłaniam sie do wywalenia sterownika gazowego. Bo mam załozone jakis emmegas (miała być dobra centralka landi renzo tak slyszlaem przy zakładaniu) i włożenia jakiegos dobrego staga boto trzeba zrobic raz a dobrze chyba zeby sie nie wkur...ac co chwile.

          Comment


          • #50
            Zamieszczone przez tomiapage Zobacz posta
            trzeba zrobic raz a dobrze chyba zeby sie nie wkur...ac co chwile.
            Jestem za. Ja z aut w rodzinie zawsze wywalałem najpierw taczkę różnych śmieci zanim się nadawało do jazdy.
            Wszystkie gówniane plastiki ,dokładane światełka,immobilisery czy alarmy,wszystko lądowało od razu na śmietniku.
            Każda izolacja na jakichkolwiek przewodach niejednokrotnie nawet nie byla odwijana ,tylko wycinana a po9lączenie robione na koszulkach z klejem.
            Wiązki modyfikuje dopiero po dokladnym oczyszczeniu ze wszystkich elementów obcych.

            Comment


            • #51
              jaki sterownik byście polecali , generalnie tylko stag wchodzi w gre

              Comment


              • #52
                Qbox plus..

                Comment


                • #53
                  Wraz ze spadkiem temperatury problem się nasila. Auto słabo reaguje na gaz aż nie zalapie. Może to sonda lambda ? Mogę to jakoś sprawdzić na skanerze? Np check engine dziś sam znikl po przejechaniu 50 km.

                  Comment


                  • #54
                    Wiesz... Może i ktoś chciałby pomóc ale tak jak ja nie wie jaki jest problem. Jest gdzieś opisany ale weź to znajdź.

                    Comment


                    • #55
                      Opisze sytuacje. Auto nie chodzi na benzynie jak wskoczy na gaz to jedzie. W momencie odpalenia auta auto nie pracuje na 1 cylindrze (P0301). Codziennie rano jak odpalam auto to miga kontrolka CE do tego kontrolki abs i vsa. Jak juz auto przelaczy sie na gaz to jedzie normalnie nawet wczoraj po przejechaniu 50 km na gazie blad sam znikl. Jak zrobilo sie chłodniej problem sie nasila. Do tej pory zostało zrobione:
                      -wymiana swiec
                      -regulacja luzow zaworowych
                      -podmiana miejscami wtryskow benzynowych
                      -poprawienie lutow lpg - pb przy wtryskach
                      -zamiana miejscami cewek zaplonowych

                      Dzis jjak jest zimno np auto przelaczylo mi sie na gaz i jezdzilem normalnie pod domem wylaczylem gaz wskaczylo na benzyne i od razu silnik pracuje zle.. Wiec moze to pompka paliwa ??

                      Jestem umowiony na eketronika samochodowego i goscia od lpg. Jakie wartosci powinna miesc sonda lambda jak silnik jest zimny ? Mialem kilka aut ale tak roblematycznego jak civic 1.8 to nigdy.. prosze o wskazowki

                      Comment


                      • #56
                        Został Ci jeszcze komputer gazowy. To przez niego idzie sygnał wtryskiwaczy pb.

                        Pompę raczej bym wykluczył. Sonda dopuki się nie nagrzeje nie jest brana pod uwagę. Silnik pracuje w OL. Zresztą jak by była padnięta to na gazie jeszcze gorzej by było.

                        Na twoim miejscu bym spróbował przed zgaszeniem zakręcić kurek gazu przy butli i wypalić gaz z przewodów przed dłuższym postojem. Potem próba .

                        Ewentualnie też możesz zamienić parowanie przewodów przy sterowniku LPG aby zdiagnozować sterownik.

                        Kompresji też nie zaszkodzi zmierzyć.

                        Comment


                        • #57
                          Kurdę,odlutowanie przewodów tegowtryskiwacza od sterownika gazowego i przylutowanie go do ori wiązki to pikuś przecież.Odwiniecie z izolacji 10-20cm drutów też proste...

                          Comment


                          • #58
                            Prawdopodobnie problem został znaleziony. Winny był przewód idący do wtryskiwacza 1 było minimalne wgniecenie na przewodzie ale dosłownie taka kreska 2 mm jakby było zgniecione czy zarysowane. Kolega uciął to zlutował raz jeszcze i zaizolował. dziś rano samochód odpalił od strzała na benzynie. Prawdopodobnie to gazownik maczał w tym palce. Jedno jest słabe auto stało u mechaników i to takich dobrych od honda polecanych wszem i wobec na fejsie.... wmyslali cuda naprawy w tysiacach. A tu jade do kolegi ktory zamiast wymieniac co popadanie pomysli chwile i auto naprawia za darmo. Nawet cwiartki na rozgrzewke nie zdazylismy dopic a problem był juz wytypowany . rece opadaja...
                            Last edited by tomiapage; 26-11-2020, 08:00.

                            Comment


                            • #59
                              Zasugerowałem to w poście z 22.10 -go czyli miesiąc temu i w paru innych,trzeba bylo poświęcić te 10 minut na wetknięcie miernika.
                              Nie chcę tu cwaniakować bo teraz łatwo,ale zawsze byłem za metodycznym poszukiwaniem i analizą,jednak trzeba najpierw sprawdzić kilka rzeczy krok po kroku.

                              Comment


                              • #60
                                Dokładnie tak mowiles ale na pierwszy rzut oka przewod wygladal ok bo był ogladany wizualnie. W rozwiazaniu problemu pomogla pogoda zrobilo sie zimno wilgotono i roblem zaczal wystepowac codziennie i akurat jak pojechalem do kolegi to nie pracowal na 1 cylindrze i mozna bylo kombinowac. Bo wczeniej to odstawilem auto do mechanika. Dziekuje wszystki mza zainteresowanie i pomoc bo katowałem Was tym pytając o podstawy ale nie jestem mechanikiem i nie chce być. Ale mam wrazenie ze w tych czasach takich problemow nikt nie chce naprawiac bo to sie nie oplaca.... wiec samemu trzeba drazyc temat i jechac do mechanika i mowic co konkretnie trzeba naprawic

                                Comment

                                Working...
                                X