Zamieszczone przez tomiapage
Zobacz posta
W prądzie jest tak że, najczęściej bywa nieregularnie. Nie ma reguły. Stąd upatrywałbym przyczyny w tym że jak coś się nagrzeje to rozszerza i być może wtedy, coś z czymś się styka i zaczyna łączyć i działa.
Wtrysku też wykluczyć nie można, tylko że podobnie, jak by był zapchany to czy ciepły czy zimny prychał by.
Kolejna sprawa czy nie ubywa płynu chłodzącego? generowanie błędu zapłonu może być też spowodowane mikropęknięciem cylindra nr 1. dostaje się nieco płynu chłodzącego na zimnym silniku i też będzie P0301. To ciecz niepalna i system widzi niedomaganie więc komunikuje błąd zapłonu na nr 1. ale przyczyna może nie mieć związku z prądem.
Jeśli jednak jest jak mówisz na zimnym jest P0301 a na rozgrzanym nie ma. To jak pisał m26 chciałbym mieć coś podłączone na stałe do wtyczki tego wtrysku by od uruchomienia silnika widzieć co się dzieje z prądem?
Wykres na żywo i jadę i widzę co się dzieje i ciekawi nas czy jest przerwa w zasilaniu działania modułu- cewki [V] czy nie ma? (cały czas zaznaczam że jesteś 100% pewny, przekonany, że nigdy po rozgrzaniu - na rozgrzanym silniku nie generował się P0301?
Próbuję poukładać, bo zakładałem że prądu na cewce to nie ma, bez względu na temp. silnika, a twierdzisz że na rozgrzanym (na zasilaniu z PB) jest zawsze. No to jest coś ...co zarządza przełączaniem napięcia miedzy Cewkami PB a cewkami LPG? (przecież prąd na cewkach PB podczas pracy na zasilaniu paliwem LPG jest niepotrzebny? ...czy jest potrzebny?
To "Coś" co zarządza napięciem na cewki BP pracuje tak że ma "przerwy" w podawaniu napięcia na nr 1. I tylko w tym przedziale czasowym do momentu przejścia na LPG.
Jak to jest zastanawiam się.
Jeszcze kwestia taka we wpisie #13 jest screen z informacją "Check System". Moim zdaniem jeśli tylko jest generowany kod błędu z obszaru silnika to informacja jest - powinna być! - "Check Engine".
Tak czy nie?
Jeszcze w UFO nie wygenerował mi się żaden kod więc tego nie wiem, czy... - jak się generuje kod błędu z obszaru silnika to jest informacja Check System???

Zatem jeśli jest tak że zazwyczaj jest Check Engine ..a w tym przypadku mamy Check System i do tego kod DTC z obszaru silnika to jest prócz obszaru zarządzania pracą silnika jakiś inny obszar co niedomaga bo jest Check System. Czyli coś jeszcze prócz silnika komunikuje problemy stąd informacja o "Systemie" jako jeszcze szerzej (więcej niż tylko w obszarze silnika) widoczny jest problem. Tak to rozumiem.
Comment