Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Przygoda z LPG. Po wymianie parownika instalacja nadal wariuje..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Przygoda z LPG. Po wymianie parownika instalacja nadal wariuje..

    Witam!
    Zacznę moją opowieść...
    Posiadam Civica D13B2 Vgen HB od prawie 1,5 roku. Siedzi w nim instalacja I generacji.
    Od kiedy go kupiłem były z nią problemy. Występowały niestabilne obroty, gasł bez powodu (zwłaszcza na zakręcie). W końcu po roku gazownik powiedział, że regulacja instalacji jest bez sensu bo sama się rozregulowywuje i praktycznie nie da się jej ustawić więc parownik jest do wymiany. Poczytałem trochę w internecie i okazało się, że to może być lekarstwo na wariującą instalację. Gazownik chciał 380zł za wymianę parownika.
    Popatrzyłem na allegro - parownik za 180 zł. Okazało się, że jest do kupienia w moim mieście, więc zdecydowałem się. (razem z rurkami, zaciskami itp. wyszło 200zł). Wymieniłem, sprawdziłem szczelność i pojechałem do gazownika na regulację.
    Wyregulował i znowu obroty wariowały i gasł na zakrętach. Wróciłem do niego, znowu próbował regulować i tak w kółko. W końcu powiedział, że to wina tego, że mam wwiercone dwie rurki do filtra powietrza (jak ktoś chce to mogę wrzucić fotę) i że muszę kupić mikser i wtedy sprawdzić jak będzie chodzić. Dałem sobie spokój, pojeździłem trochę tak jak było - obroty dużo rzadziej skaczą( chociaż czasem są wariacje), na zakrętach już chyba nie gaśnie ale za to spalanie mam 15-16L/100km, a to już zdecydowanie za dużo.. Przed wymianą parownika spalanie było ok. 11-13L w mieście więc też nie najlepiej.

    Wiadomo - po wymianie parownika na nowy chciałoby się, żeby wszystko chodziło jak w zegarku, zwłaszcza, że to miało być moje remedium.. Link do nowego parownika : https://allegro.pl/r23-parownik-lova...684820365.html

    Pytanie: co mam zrobić? wierzyć gazownikowi i kombinować z mikserem? (czy ktoś chce żeby wrzucić zdjęcie filtra powietrza?)
    Last edited by Gość; 29-06-2011, 23:50.

  • #2
    ja ci radze tak: zarejestruj się na https://lpg-forum.pl, tam spytaj się o prawdziwego fachowca w twoich okolicach, jedź do niego i on Ci wtedy wszystko powie co i dlaczego, bo ten Pan to jakiś za dobry nie jest raz mówi że parownik potem że mikser, trochę to nie poważne

    Comment


    • #3
      honda 1,4 is sedan w gazie...
      podobna sytuacja.. Hania dusi się na gazie.. nie chce iść.. gasnie przy skrzyżowaniach po redukcji.. zwłaszcza jak jest wilgotne powietrze.. gazownik mówił że reduktor jest do wymiany.. 300 zł z wymianą.. wymieniłem przy okazji swiece i przewody Boscha.. no i filtr powietrza... pojechałem do niego na regulację... wywiercił mi dwie dziurki i przez chwile było OK... po paru dniach to samo.. więc następny mechanik powiedział że to wina kopułki rozdzielacza więc wymieniłem kopułke i palec.. no i cały czas to samo.. na benzynie idzie a na gazie się muli albo gasnie... jak się porządnie silnik rozgrzeje to na gazie jako tako jedzie ale im więcej w pedał daje to łapie muła.. przy wolnym dodawaniu przyspiesza...
      nie mam pojęcia jak to ugryźć...

      Comment


      • #4
        Ludzie z lpg-forum.pl stwierdzili, że jest to wina braku miksera. Zamówiłem mikser BRC - powiem co i jak po instalacji.

        Comment


        • #5
          Jam mam to samo z silnikiem 1.3 założyłem nowy gaz i mi silnik wariuje jak jest zimny to nie ma siły i nie chce jechać a jak się nagrzeje to obroty wysokie. tam gdzie zakładałem gaz to mi powiedzieli Że w tych samochodach tak jest i iglica w gaźniku się wytarła i gaz jakoś ucieka czy się zapowietrza coś takiego i trzeba wytoczyć drugą. i nie wiem co robić czy to napewno tego wina

          Comment

          Working...
          X