Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Łuszczący się klar - nie Honda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Łuszczący się klar - nie Honda

    Syn kupił Opla Merivę A. Ogólny stan techniczny bardzo fajny, sprzedający jest znajomym, więc mam pewność jak auto było użytkowane, serwisowane no i, że nie dachowało.
    Problemem (?) być może tylko estetycznym jest lakier. Boki jeszcze jako tako ale maska, dach, tylna klapa, na której części tylko podkład został to tragedia. Zobaczcie zresztą na zdjęcia.
    Zastanawiam się czy w ogóle coś z tym robić. Może wałkiem i hammereitem go przelecieć ;-) Może polerkę zrobić żeby resztę złażącego klaru zebrać i solidnie nawoskować to co zostanie.
    Poradzicie coś?
    Załączone pliki

  • #2
    edit: aha już kupił. Lepiej od razu sprzedać, bo na rynku pełno jest utrzymanych od emerytów.
    No to nic. Mojej Hondzie tak właśnie klar odpada i uznaję ją już za grata.
    Klar będzie schodził od myjki, można zostawić, i tak będzie wyglądał jak grat, bo żadne woskowanie nie pomoże.
    Mechanicznie auto fajne, sprężyste, dla wysokich. Mieliśmy taką. Opel z dobrych czasów. Lubi olej.
    Last edited by Waflo; 19-07-2024, 17:37.

    Comment


    • #3
      Z tym nic nie zrobisz bez lakierowania. Nie zamaskujesz nawet tego nijak.

      Sensowna opcja to zmatowac trochę i prysnąć całość Raptorem/cobra/rangersem we własnym zakresie…


      Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

      Comment


      • #4
        Myślałem coby pierwej to szlifiereczka oscylacyjna, z drobna gradacja, przelecieć. Bo ten klar paznokciem schodzi i obawiam się, że jak na to sikne z puszki bezbarwne go to będzie się jeszcze bardziej łuszczyć.

        Comment


        • #5
          Waflo, on faktycznie jest ok mechanicznie. Kupiony od sąsiada, który go kupił w Pl i co roku na przeglądy do Opla zasuwał. Wszystkie faktury są. Auto ma przejechane 99 tys. km!!

          Comment


          • #6
            rozumiem, że niejako budżetowe to auto jest i pewne inwestycje (malowanie) nie sa brane pod uwagę...
            ja bym próbował boki doprowadzić do ładu a dach, maska i klapa zedrzeć ile się da ten klar
            a potem na to folię po taniosci i tyle...
            Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
            Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

            Comment


            • #7
              A jakby zdjąć klar, delikatnie zmatowić (pytanie co to znaczy delikatnie bo ja się na drewnie znam i gradacja 200 ma bym przeleciał) i spiknąć ze spreya bezbarwnym? Zejdzie prędzej niż się zbrudzi?

              Comment


              • #8
                Nie zdejmiesz samego lakieru. Przetrzesz bazę. To jest nierealne do zrobienia.


                Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Kurde, tego się obawiałem. Zatem spróbuję ile zejdzie karcherem sikne czymś na wierzch.

                  Comment

                  Working...
                  X