Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Filmiki / Fotki / reszta śmieszności :)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Czym ten Type-R go tak skrzywdził, że już go nie lubi
IMG_20210724_071049.jpg
Trzeba mieć niezłą wyobraźnię, aby porównywać ze sobą takie silniki
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-se...ml?isPreview=1
Comment
-
Jak dla mnie to trzeba nie mieć wcale wyobraźni
Do tego to chyba siara "0 -100 Civic w martwym polu " z taką różnicą momentu.
Powinno być jeszcze dodane : potem jadę na stacje benzynową i opróżniam skarpetę,na koniec w serwisie opróżniam konto ,przez dwa tygodnie bujam się autem zastępczym zanim nie naprawią mi tych wszystkich vanosów.Civic na swoim VTEC-u ma mnie codziennie we wstecznym lusterku ,w martwym polu tylko na światłach jak zdążę dojechać.Last edited by m26; 24-07-2021, 09:27.
Comment
-
Generalnie to nie jest uczciwe porownanie aut bo to inna liga. Co do paliwa to moje 5.0 V8 tak od 160km/h w gore pali mniej nic Civic 2.0. Im szybciej, tym roznica w spalaniu wieksza. Co do psucia bywa roznie, Civic tez swiety nie jest. Jedyne auto ktore mi zdechlo w przeciagu ostatnich 2ch lat na drodze to wlasnie Honda z failem pompy paliwa. Jaguary jezdza bez zastrzezen. Mojej zony Jaguar jest sumarycznie w utrzymaniu o okolo polowe tanszy od mojego Type R jak patrze po rachunkach, mimo wiekszego spalania. Takze tutaj wyolbrzymiles w druga strone nie mniej niz gosc sprzedajacy BMW.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Alix,to jest v12,za samo rozebranie tego w przypadku jakiejś awarii koszta są już spore ,a jak masz kupić choćby uszczelki to zaczyna się jazda.
Jak zacznie pukać jakaś szklanka (a zacznie )to nie regulujesz zaworów jak w Hondzie ,tylko podnosisz wałki a potem musisz ogarnąć 48 popychaczy.
Idziesz wymienić swiece to kupujesz cały worek a nie 4. Rozrząd też ma swoją cenę bo nie jest wieczny jak w Hondzie,a vanosy i ich "trwałość" to już legenda.
Poupalasz Hondę to trochę tam zeżre,a poupalasz tą 12-stkę albo pojeździsz po mieście to pokaże swoje prawdziwe oblicze.
Takie cos też żłopnie olej.Wymiana pierścieni w Hondzie to kilka setek,a wymiana w tym silniku to cena niejednej całej Hondy.Last edited by m26; 26-07-2021, 12:00.
Comment
-
Wiesz ja na upalaniu za kolegami po gorkach tez Civikiem przepalam wiecej niz V8ka. Honde musialem rżnąć do siódmych potów zeby nadążyć za peletonem 911stek i na blacie bylo 17 na setke podobny motowyjazd ostatnio Jagiem i na blacie 15,2 bo to dla niego naturalne rewiry.
A od Vanosow tez sa spece, robilismy w kumpla Alpinie w V8 i to nie byl rocket science za miliony monet. Za doprowadzenie żony Jaga do 100% sprawnosci zostawilem w Geremka 4200... za tyle do Civa to nawet pary amorkow czy dwusprzegla nie kupie jak walna. Turbo nowe 9tysi. A w takim wozku nikt powazny nie bedzie sie bawil w regeneracje.
Generalnie jest wiele mitow co do duzych silnikow. Tak utrzymania jak i napraw. Mozna madrze kupic kawal fury i nie zbankrutowac nie trzeba sie ograniczac do rzedowej czworki z salonu...Last edited by Alix; 27-07-2021, 21:40.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Powiem tak: ja bym go nie chciał za darmo ,bo nie wziął bym sobie świadomie takiego grzyba na kark.
Od wszystkiego są fachowcy i wszystko można naprawić,tylko po co się w to pchać .
Mogę zrozumieć jedynie fascynata który będzie się tym bujał dla samego siebie.
Sam mam moto które jak ktoś kiedyś określił jest "źródłem nieprzerwanej radości i problemów",tak samo jak to auto ze swoim v12.
Temat o śmiesznościach to trzeba coś wlepić
Ja niedawno zrobiłem tak samo (dosłownie) wstałem i wrzuciłem kule do łazienki .Różnica w tym że ja nie potrafię tańczyć
-wsiadłem na motor... Przejechałem się raz i do teraz stoi bo czekam na części.
Będę dalej tym jeździł tak samo jak fascynaci swoimi przereklamowanymi bawarkami v12,chociaż daje rogala co chwilę w drugą stronę.
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaHonde musialem rżnąć do siódmych potów zeby nadążyć za peletonem 911stek i na blacie bylo 1717 to jeszcze nie tak źle...
Comment
-
Wiesz to nie N-grupowe Evo bez regulaminowej zwężki zebym przez dwulitrowke byl zdolny przepuscic 80 litrow na setkeWiecej niz 17 mozna spalic Rka chyba tylko nie spadajac ponizej 250km/h na autostradzie albo na "szybkim" torze.
V12stke w zyciu zamierzam miec. Albo od Jaga albo od BMW ale bedzie. Inwestycyjnie topowe wersje najlepiej trzymaja wartosc.
To i ja dolacze mema:
IMG-20210728-WA0000.jpg............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Pojawily sie akcesoryjne wydechy do Tesli: https://insideevs.com/news/543648/te...-coal-exhaust/............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Hydrofobowosc powloki ceramicznej w rozumowaniu kierowcy Tesli............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
Comment