Potrzebuje się doradzić, może ktoś miał podobny problem.
Szkoda z OC (nieszczęsne link4), uszkodzony tylne nadkole i felga. Wycena link4 oczywiście maksymalnie zaniżona (800zł brutto), wycena ASO (4500zł brutto).
W obu przypadkach szpachla i lakierowanie (za mała uszkodzenie na wymianę elementu). Różnica jest tylko przy feldze, link4 chce naprawy, a ASO wymiany.
Firma detalingowa jest wstanie wyciągnąć wgniotkę plus delikatna polerka prawdopodobnie pozwoli uniknąć lakierowania (tutaj znak zapytania).
Problem jest taki, że albo korzystam z wyceny z link4 (która jest za niska, aby zlikwidować uszkodzenie i wymienić felgę), albo robię całość naprawy w ASO (bezgotówkowo) z konsekwencją szpachli i lakierowania.
Może ktoś ma pomysł jak to ugryźć? Szkoda mi trochę szpachlować bezwypadkowej hanii
Szkoda z OC (nieszczęsne link4), uszkodzony tylne nadkole i felga. Wycena link4 oczywiście maksymalnie zaniżona (800zł brutto), wycena ASO (4500zł brutto).
W obu przypadkach szpachla i lakierowanie (za mała uszkodzenie na wymianę elementu). Różnica jest tylko przy feldze, link4 chce naprawy, a ASO wymiany.
Firma detalingowa jest wstanie wyciągnąć wgniotkę plus delikatna polerka prawdopodobnie pozwoli uniknąć lakierowania (tutaj znak zapytania).
Problem jest taki, że albo korzystam z wyceny z link4 (która jest za niska, aby zlikwidować uszkodzenie i wymienić felgę), albo robię całość naprawy w ASO (bezgotówkowo) z konsekwencją szpachli i lakierowania.
Może ktoś ma pomysł jak to ugryźć? Szkoda mi trochę szpachlować bezwypadkowej hanii

Comment