Witam,
nie wiem, czy wszystkim wiadomo, ale gwarancja na naszą Hondę kończy się kompletnie w dniu wpisanym jako data końcowa w karcie gwarancyjnej. Niezależnie co i kiedy naprawiono czy wymieniono w trakcie jej trwania.
Inaczej mówiąc: jeśli w przedostatnim dniu okresu gwarancyjnego wysiądzie jakiś podzespół, cokolwiek, np. kolumna kierownicza i ASO Hondy uzna konieczność jej wymiany gwarancyjnej, a następnie tej wymiany dokona, to za dwa dni, jeśli ta nowa - dwudniowa kolumna ulegnie uszkodzeniu, nie zostanie zakwalifikowana do naprawy gwarancyjnej. Dlaczego? Bo skończyła się gwarancja na samochód.
Jeszcze bardziej obrazowo: jeśli w ostatnim dniu gwarancji ASO wymieni nam na nowe: silnik, skrzynię biegów, zawieszenie, wydech i kompletną karoserię, to gwarancja na te elementy wyniesie 1 (jeden) dzień.
Jeśli ktoś kolegów uważa, że jest inaczej, ma pomysł lub przeskoczył ten niekorzystny dla posiadacza problem - proszę o poradę.
Pozdrawiam
nie wiem, czy wszystkim wiadomo, ale gwarancja na naszą Hondę kończy się kompletnie w dniu wpisanym jako data końcowa w karcie gwarancyjnej. Niezależnie co i kiedy naprawiono czy wymieniono w trakcie jej trwania.
Inaczej mówiąc: jeśli w przedostatnim dniu okresu gwarancyjnego wysiądzie jakiś podzespół, cokolwiek, np. kolumna kierownicza i ASO Hondy uzna konieczność jej wymiany gwarancyjnej, a następnie tej wymiany dokona, to za dwa dni, jeśli ta nowa - dwudniowa kolumna ulegnie uszkodzeniu, nie zostanie zakwalifikowana do naprawy gwarancyjnej. Dlaczego? Bo skończyła się gwarancja na samochód.
Jeszcze bardziej obrazowo: jeśli w ostatnim dniu gwarancji ASO wymieni nam na nowe: silnik, skrzynię biegów, zawieszenie, wydech i kompletną karoserię, to gwarancja na te elementy wyniesie 1 (jeden) dzień.
Jeśli ktoś kolegów uważa, że jest inaczej, ma pomysł lub przeskoczył ten niekorzystny dla posiadacza problem - proszę o poradę.
Pozdrawiam
Comment