witam wszystkich, moj problem polega na tym, że jestem zielony w sprawach papierkowych. Może to dlatego, że zaczynam przygode z motoryzacja. Przejdzmy do rzeczy. Kupiłem auto no i spisałem umowe na siebie nie miajac zadnych znizek. auto juz zarejstrowałem również na siebie. moje pytanie jest nastepujace, czy idzie jeszcze w tej chwili cos zrobic zeby przejąc zniżki od ojca? słyszałem o jakiejs darowiznie, ale nie wiem o co w tym wszystkim chodzi, prosze o pomoc.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Brak zniżek, a samochód już zarejstrowany.POMOCY
Collapse
X
-
mogles zarejestrowac auto na ojca i dac sie jako wspolwlasciciela pojazdu. teraz to nie wiem. raczej dodajac ojca jako wspolwlasciciela nie da sie przylepic jego znizek. chociaz...
no ale przynajmniej rok przebolejesz bez znizek jesli umowe juz podpisales
jesli zarejestrowales pojazd to chyba jest jeden dzien na podpisanie ubezpieczenia. inaczej za nieubezpieczone auto jedzie kara. chyba 100 euro dziennie
-
jesli masz ubezpieczenie w spadku po poprzednim wlascicielu i on nie wypowiedzial umowy u swojego ubezpieczyciela to nie ma problemu. umowe swoja jak masz podpisana na ubezpieczenie to raczej mozna anulowac zanim wejdzie w zycie. ale na ogol ubezp podpisuje sie tego samego dnia co sie konczy poprzednie, wiec chyba nie masz sie cyzm przejmowac
Comment
-
no właśnie jutro sie wybiore do kilku ubezpieczycieli i zobacze co za rady mi dadza..ale chciałem poradzić sie jeszcze was,bo macie pewnie wieksze doswiadczenie w tym niz ja, a ubezpieczyciel, pewnie na wstepie powie ze sie nie da z tym nic zrobic zebym jak najwieksze ubezpieczenie zapłacił
Comment
-