Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

[Lublin] Dobry warsztat

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

• [Lublin] Dobry warsztat

Witam- mam problem z "check engine'm" w moim civicu. Bylem w aso timpol pod lublinem na trasie na piaski gdzie skasowali błąd i scharge'owali mnie na 120 zeta po czym po dniu problem powrócił. Następna wizyta, następne 120 zł i zdiagnozowanie usterki:"Coś z elektryką." Gość od elektryki na miesięcznym urlopie.
    Czy mogłby mi ktoś polecić jakiś warsztat w którym sie znają i "robią dobrze"?
    Z góry dzięki za odpowiedź
    Pozdrawiam

Najpierw wypada się przedstawić Przedstaw się - Honda Civic FanKlub Forum
    Last edited by pain; 03-09-2009, 19:46.

Ja np. jestem zadowolony z elektryka w CRH na ul. Roztocze, ale to również jest ASO (również drogo).
    Polecam również HOND-CAR na Męczenników Majdanka.

Comment

Jaki samochód jaki błąd ?

Comment

odświeżam temat. civic 2005 1.7cdti. świeci się check engine, a co dokładnie jest przyczyną chciałbym się właśnie dowiedzieć... tak więc gdzie mogę się udać (w CRH Auto 150zł...)

Comment

Zamieszczone przez arbitro Zobacz posta
          odświeżam temat. civic 2005 1.7cdti. świeci się check engine, a co dokładnie jest przyczyną chciałbym się właśnie dowiedzieć... tak więc gdzie mogę się udać (w CRH Auto 150zł...)
          Witaj.
          Niestety nic z tego nie wynika. Chcąc Ci cokolwiek podpowiedzieć musimy znać kod błędu. CE to skutek nie przyczyna. Skutek czego ? Bez skanera się nie obejdzie. Zapisz kod przy diagnostyce. Nie musi to być ASO, ale ktoś kto ma skaner, podepnie się do złącza diagnostycznego i odczyta kod błędu. Popytaj w okolicznych warsztatach. Za 150 zł to już kupisz skaner na własność. Zdziercy
          Samo odczytanie kodu poza ASO nie powinno przekroczyć 30-40 zł.