Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Akcja serwisowa - Aktualizacja sterownika silnika - 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Akcja serwisowa - Aktualizacja sterownika silnika - 2024

    Czesc,

    Wczoraj bylem na drugiej wymiane oleju i zostalem poinformowany o tym ze jest zaplanowana akcja serwisowa polegajaca na aktualizacji oprogramowania silnika (jestem juz umowiony).
    Pytanie jest takie. Czy ktos z Was mial juz taka aktualizacje i co wg Waszych odczuc zmienilo sie w dzialaniu napedu (jesli w o ogole jest to widoczne)? Serwis nie podal zadnych szczegolow.

    Pozdrawiam,
    -M

  • #2
    Dziwne do byłm w serwisie tydzien temu i nic nie mówili
    Juz widze ze masz produkcje 2022 ,była akacja serwisowa na zmianę oprogramowania silnika( nie wiem co ona zmienialą) i pękajacy spaw stelaża fotela kierowcy
    Last edited by Mariusz -TT; 29-05-2024, 10:51.

    Comment


    • #3
      ja również byłem na przeglądzie tydzień temu i nic nie mówili o akcji, podobnie było jak miałem 10 gen z wariującymi czujnikami zbliżeniowymi w przednim zderzaku doradcy i kierownik ani słowa wręcz nic nie wiedzieli
      a pracownik mówił że jest akcja... bądź tu mądry.

      Comment


      • #4
        Ok - to wyglada na to ze bede testerem
        Byc moze u mnie za sprawa ze samochod jest jednym z pierwszych wydanych egzemplarzy - byl jakis bag w sofcie i teraz po cichu to naprawiaja
        Dam znac w temacie obserwacji dzialania napedu po aktualizacji. Mam pewne przemyslenia co do jego dzialnia ktore wg mnie musza zostac poprawione. Na razie nie bede o tym pisal bo byc moze jest to zawarte w aktualizacji i wtedy od razu wyjasnie to w ramach relacjonowania zmian na nowym sofcie.

        Comment


        • #5
          A miałeś już wcześniej aktualizację oprogramowania - bo generalnie była już w zeszłym roku akcja serwisowa co nazywała się '2023my fi-ecu reset failure'. Być może piszesz o tym samym - wtedy nie będziesz beta testerem. Chyba, że mowa o kolejnej akcji serwisowej na oprogramowanie.

          Comment


          • #6
            Nie - ta bedzie pierwsza.

            Comment


            • #7
              Po numerze VIN można sprawdzić co to za akcja serwisowa:

              Aktualne informacje dotyczące kampanii przywoławczych i aktualizacji produktów Honda. Śledź na bieżąco informacje o swojej Hondzie.

              Comment


              • #8
                Mi na type R 2023 nie wyskakuje nic.

                Comment


                • #9
                  U mnie po wpisaniu VIN wyskakuje cos takiego: "2023my fi-ecu reset failure"

                  Nie za wiele znalazlem na ten tamat ale wyglada na to ze moze to byc zwiazane z dzialaniem/aktywowaniem trybu EV - i bardzo na to licze, juz tlumaczac dlaczego.

                  Jest pewne zachowanie napedu w moim Civicu ktore uwazam za absurdalne i nie ukrywam ze mocno mnie irytuje. Wytlumacz to na przykladzie.
                  Gdy wsiadamy do calkowicie wychlodzonego pojazdu i uruchamiamy system - silnik spalinowy (niezalezni czy od razu, czy za chwile) po uruchomieniu, pracuje na lekko podwyzsoznych obrotach w celu wstepengo podgrzania - uznaje to za calkowicie normalne i zakladam ze tak ma byc - tak tez jest w innych hybrydach.

                  Gdy jednak samochod jest w pelni nagrzany, powiedzmy ze zatrzymuje sie doslownie na kilka minut (wiec silnik praktycznie nie wystygnie) to sytujaca wyglada dokladnie tak samo - czyli po aktywowaniu sie spaliniaka, pracuje on na podwyzsoznych obrotach a dodatkowo nie wspiera mechanicznie napedu - widac to po szybkim drenowamiu baterii w trakcie przyspieszania. Dopiero za chwile sytuacja sie normuje.

                  Dla mnie to jest pomylka i wg mnie nie powinno tak byc. Jesli caly system jest rozgrzany to nie widze zadnego uzasadnienia aby ponownie wchodzic w tryb podwyzszonych obrotow. Akurat ja tak nie jezdze ze mam co chwile stopy i starty wiec tak bardzo mnie to nie dreczy. Jednak zastanawia mnie to dlaczego w Hondzie tak to rozwiazano - a moze wlasnie nie? Moze to jest fail.
                  Dodam tylko ze w hybrydach Toyoty takie zjawisko nie wystepuje

                  dajcie prosze znac czy u Was jest tak samo - bo jesli nie, to istnieje szansa ze powyzsza aktualizacja naprawi ten problem.

                  Comment


                  • #10
                    Nie kojarzę opisanej sytuacji ani przed ani po aktualizacji. Nieco wyższe obroty mam raczej tylko przez chwilę przy zimnym starcie po dłuższym postoju.

                    Co do aktualizacji "2023my fi-ecu reset failure" to słyszałem, że ona ma poprawiać sytuacje braku zapisu błędów silnika - lub coś w okół tego zagadnienia.

                    Comment


                    • #11
                      Wydaje mi się, że to może mieć związek z tym, że silniki Hondy pracują w optymalnych dla siebie obrotach żeby uzyskać jak najwyższy poziom wydajności. Oczywiście mogę się nie znać, ale z tym mi się to pokojarzyło od razu

                      Comment

                      Working...
                      X