Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Amortyzatory tył

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Amortyzatory tył

    Na przeglądzie rocznym wyszło ,że amorki tył mają 30% czyli słabo ,przebieg 90tysi.
    Macie podobnie?

  • #2
    Zamieszczone przez gabler Zobacz posta
    Na przeglądzie rocznym wyszło ,że amorki tył mają 30% czyli słabo ,przebieg 90tysi.
    Macie podobnie?
    Ja robiłem przegląd rejestracyjny w listopadzie 2023 przy przebiegu 120k i było wszystko na zielono....nie pamiętam dokładnie, ale powyżej 70 na pewno
    Moja Hania
    http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

    Comment


    • #3
      Ja nie wiem jak teaszyny nadające amory działają ale jak pojechałem kiedyś autem z ewidentnie padnie tymi amorkami, jeden łał aż strach, to wyszło 75%i 73% sprawności.

      Comment


      • #4
        Sam się zastanawiam nad tym jak to możliwe, że rok temu było 65 % a teraz 30,czy aby te trzepaki są miarodajne a na tej samej stacji robiłem,rozbierzność hamowania też dziwna ...

        Comment


        • #5
          Ja bym podjechał z ciekawości na jeszcze inną stację...

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez gabler Zobacz posta
            Sam się zastanawiam nad tym jak to możliwe, że rok temu było 65 % a teraz 30,czy aby te trzepaki są miarodajne
            Tak właśnie jest... u mnie to samo wyszło jak u Ciebie.. diagnosta powiedział, że tak to na tylnych wychodzi, szczególnie gdy tył jest lekki, zależy też od ciśnienia w oponach, od temp. otoczenia... Nie wnikaj, jest dobrze. PS. Po amorkach z tyłu poznasz, że coś z nimi nie tak, jak bujniesz mocno tyłem i wówczas jak wygaśnięcie będzie trwało ze 3x razy w podobnych skokach to wtedy są słabe, a jeśli bujniesz i za 3x już skoku żadnego prawie nie będzie to jest w porządku - to tak trochę po chłopsku sprawdzanie
            Last edited by Grzechu; 02-08-2024, 13:20.
            Moja łódka Civic..
            Mój "klekocik" Ceed..
            New... "Japończyk" e:Hev 2.0
            Coś na temat olejów..

            Comment


            • #7
              Stare metody najlepsze,dlatego wczoraj poczyściłem zapobiegawczo prowadnice i klocki strony co gorzej hamowała i pojechałem na ziemną drogę zobaczyć jak ślady hamowania i wyszło,że jest równo

              Comment


              • #8
                Nie sugerował bym się tym. Ja pojechałem 2 lata temu i wyszło bardzo duża różnica między prawym a lewym z przodu. W tym roku na przeglądzie już wyszło wszystko idealnie. Ciśnienie w kołach miałem na pewno dobre, bo dbam o to.

                Comment


                • #9
                  Tak sobie myślę, że na to ma wpływ pewnie stan pomiarowy rolek,różnica w składzie klocków,zapylenie, może jakiś kamyczek.
                  Poczyściłem z pyłu ,nie było żadnych zacięć,nasmarowałem i jeszcze raz pojechałem i pokazało dobrze...taki to był mój przypadek.

                  Comment


                  • #10
                    U mnie dziś to samo. 2019 przebieg 54kkm i rozbieżność na tylnych 20% (prawy gorszy, ogólna jego sprawność coś koło 50%). Nie zauważyłem w ogóle jakichkolwiek oznak tego podczas jazdy żeby różnica była aż tak duża.

                    Comment


                    • #11
                      Moim zdaniem te maszyny na stacjach diagn. to można o kant d... rozbić. Nie mówię, że wszędzie, ale...

                      Comment


                      • #12
                        Bo na tych urządzeniach się nie patrzy na procenty. Procenty się zmienią przy innych kołach, innym ciśnieniu itd. Patrzy się na wykres jak amortyzator odbiera drgania. Wprawny diagnosta tylko na to patrzy a z procentów w życiu nie powie że słabe amortyzatory są.


                        Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

                        Comment

                        Working...
                        X