Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

CVT dziwne zjawisko

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • CVT dziwne zjawisko

    Witam.
    Co prawda sprawa dot. Accorda X gen. ale wydaje mi się że silnik 1.5T i krzynia CVT są podobne.
    Czy ktoś z Was miał taki problem:
    - ruszyłem spokojnie spod świateł, silnik ciepły, przy prędkości ok. 20km/h samochód przestał przyspieszać, a silnik przy dodaniu gazu zwiększał obroty. Zapalił się check. Samochód wolno się toczył. Zjechałem na bok. Zgasiłem i ponownie uruchomiłem silnik. I jak ręką odjął.
    Pytanie czy powinienem się martwić, coś profilaktycznie zrobić?

  • #2
    jeżeli accord jest 1.5 to ma skrzynie CVT, jeżeli 2.0 to klasyczny automat chyba 9biegów.

    profilaktycznie to kiedy olej był wymieniany?
    Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
    Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

    Comment


    • #3
      Skrzynia CVT. Olej wymieniany 2000 km temu w ASO.
      Niestety dzisiaj rano podobne symptomy...

      Comment


      • #4
        no to coś z elektroniką
        Civic X 2.0 USA

        Comment


        • #5
          Jutro jadę na diagnostykę do ASO.
          Honda wzywa sporą ilość samochodów z uwagi na problemy z pompą paliwa. Mój Acco też się na to łapie.
          Może moje problemy związane są z tym?
          A może tak reaguje na paliwo E10?

          Comment


          • #6
            co ma paliwo do lada na skrzyni ?
            Civic X 2.0 USA

            Comment


            • #7
              Pomyślałem, że może silnik dostaje czkawki.

              Comment


              • #8
                ale napisałeś, że silnik dostaje obrotów a auto nie przyspiesza.

                Wygląda jak lag w CVT kiedy gwałtownie się hamuje a potem jak dajesz gazu auto nie dostaje przyspieszenia
                Civic X 2.0 USA

                Comment


                • #9
                  Tak. Rzeczywiście mój skrót myślowy. Od tego się zaczęło. Teraz jest tak, że samochód, zachowuje się jakby, albo brakowało przez moment paliwa, albo na moment rozłączało napęd.

                  Próbuję jakoś łączyć kropki i jest jeszcze jedna rzecz - od jakiegoś czasu, po uruchomieniu zimego silnika, jest efekt jakby nie pracował na wszystkie cylindry.
                  Stąd ta moja informacja dot. pompy paliwa.

                  Comment


                  • #10
                    A to nie czasami pompa ale w skrzyni? nie dostaje cisnienia i tym samym nie zaciska koła pasowego
                    4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

                    If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
                    Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


                    Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

                    Comment


                    • #11
                      Byłem wczoraj w ASO. Stety, niestety niczego niepokojącego nie wykryli. Dalsza diagnostyka po wymianie pompy, na którą niestety trzeba poczekać, ponieważ będzie wymieniana w ramach akcji przywoławczej.

                      Comment


                      • #12
                        Pompa wymieniona, sterownik zaktualizowany i dalej to samo. Kilka dni ok, i nagle szarpanie. Wyłączenie i ponowne włączenie silnika pomaga. Nie zauważam żadnych zależności, żaden check też się nie zapala.
                        Nie wiem co dalej...

                        Comment


                        • #13
                          A zrób tak, na włączonym zapłonie wciśnij do oporu gaz i trzymaj aż ikonka check engine nie zgaśnie. Podobno to resetuje/ustawia skrzynie
                          4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

                          If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
                          Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


                          Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

                          Comment


                          • #14
                            Tylko, że właśnie żaden check się nie zapala i komp nie zapisuje żadnych błędów. Ĥ

                            Comment


                            • #15
                              Niestety diagnoza nie zafajna dla mnie - do wymiany uszczelka pod głowicą...

                              Comment

                              Working...
                              X