Witam,
Jestem na etapie docierania 1.5 z cvt i mam jedno pytanie... Podczas spokojnej jazdy ( smigam delikatnie bo na dotarciu ) skrzynia ładnie przerzuca bieg i trzyma obroty w okolicach 1500 obr natomiast zauważyłem że jak silnik jest zimny to przekładnia utrzymuje chętniej wyższe obroty ok 2000 i niezbyt chętnie chce zbić na niższe.oczywiscie wiem że oba warianty obrotowe to pryszcz nawet dla zimnegosilnika ale zastanawia mnie czemu tak jest? Po 2-3 kmskrzynia znowu chętniej wędruje na niższe obroty ( cały czas mówimy o delikatnej jeździe ) .
Dla mnie jest to trochę nielogiczne gdyż na zimnym silniku skrzynia trzyma wyższe obroty niż na ciepłym. MZe to kwestia że na ssaniu auto ma wyższe obroty ? Dajcie proszę znać jak wasze cvt że zachowują
Swoją drogą jestem mega ,zadowolony z te skrzyni poki co. Jest to mój pierwszy automat w życiu i manualna raczej juz nie kupię
Jestem na etapie docierania 1.5 z cvt i mam jedno pytanie... Podczas spokojnej jazdy ( smigam delikatnie bo na dotarciu ) skrzynia ładnie przerzuca bieg i trzyma obroty w okolicach 1500 obr natomiast zauważyłem że jak silnik jest zimny to przekładnia utrzymuje chętniej wyższe obroty ok 2000 i niezbyt chętnie chce zbić na niższe.oczywiscie wiem że oba warianty obrotowe to pryszcz nawet dla zimnegosilnika ale zastanawia mnie czemu tak jest? Po 2-3 kmskrzynia znowu chętniej wędruje na niższe obroty ( cały czas mówimy o delikatnej jeździe ) .
Dla mnie jest to trochę nielogiczne gdyż na zimnym silniku skrzynia trzyma wyższe obroty niż na ciepłym. MZe to kwestia że na ssaniu auto ma wyższe obroty ? Dajcie proszę znać jak wasze cvt że zachowują
Swoją drogą jestem mega ,zadowolony z te skrzyni poki co. Jest to mój pierwszy automat w życiu i manualna raczej juz nie kupię

Comment