Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana rozrządu w 1.0.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Polecam obejrzeć



    Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
    Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

    Comment


    • #47
      Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
      Ciekawe jak będzie u ciebie wyglądać ten rozrząd po rozebraniu? Oglądałeś to czy ASO zabrało i w kosz trafiło? Ciekawi mnie czy pasek był poszarpany czy coś w tym stylu.
      Po rozmowie z serwisem , to pasek wyglądał całkiem dobrze , dziś go zobaczę bo kazałem zostawić żeby oglądnąć i zrobić foto na forum [emoji108] , auto zostało drugi dzień w serwisie bo wymieniają też kondensator od klimy na gwarancji , także sprawdzajcie to w serwisie i w razie przcieku niech wymieniają na przedłużonej gwarancji

      Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

      Comment


      • #48
        Siemanko, odebrałem Hankę z serwisu, więc tak, pasek rozrządu i pasek od pompy olejowej był w super stanie, mogłem spokojnie dojezdzic do interwału.... Ale wymienione jest i teraz znowu mogę atakować kolejne 100 tys km trafiłem na serwis hondy który podchodzi do klienta jak do króla mało gdzie tak traktują człowieka jak w tym serwisie. Dostałe obszerne informacje jak co gdzie i kiedy i też sesje zdjeciową od samego szefa tej firmy ten też szef powiedział, że nie ma problemu z wymianą tego paska, bo nic skomplikowanego tam nie ma, więc każdy ogarnięty mechanik to wymieni. Dostałem nowy pasek rozrządu jest trochę inny niż oryginalny bo ma taką dziwna powłokę od środka i nowe koło zębate które miało sprawiać problemy z paskiem. Także więc fotorelacją dzielę się z Wami Screenshot_20211207_185029_com.whatsapp.jpg
        Załączone pliki

        Comment


        • #49
          No i uspokoisz tych wszystkich, którzy spać po nocach nie mogli. Dodam od siebie - podczas ostatniej wizyty w serwisie z moja Hanką rozmawiałem z chłopakami. Nie stwierdzili dotąd problemów z rozrządem. Jedynie, co jest nagminnie wymieniane na gwarancji, to słynna historia z klimatyzacją w Civic i skraplacze lecą jeden po drugim. No ale to już nie wina Hondy.

          Comment


          • #50
            Pytanie do andi23ct: To czym był w takim razie ten "szlam" widoczny na poprzednich zdjęciach ?
            i Pytanie dot. postu fireblade: dlaczego w takim razie w ASO mówili że jest problem z rozrządami ?

            Comment


            • #51
              Zamieszczone przez Optimum Zobacz posta
              Pytanie do andi23ct: To czym był w takim razie ten "szlam" widoczny na poprzednich zdjęciach ?
              i Pytanie dot. postu fireblade: dlaczego w takim razie w ASO mówili że jest problem z rozrządami ?

              Comment


              • #52
                Przed zakupem nowej Hondy, nadal mam zapisane powiadomienia dla IX i X, z niepokojem patrzę niestety na coraz większą sztuk z początku produkcji X z silnikiem 1.0 , przebiegami 40/110 tyś i napisem "motorschaden"
                Ogłoszenia znikają w przeciągu kilku godzin z racji ceny 9/11 tyś euro...

                Na chwilą obecną jest jedna sztuka z silnikiem po wymianie i przebiegu 41 300 km z 03/2017
                Powód awarii rozrząd:

                Das Auto hat neue Teile am Motor bekommen, wegen Zahnriemen Abrieb

                Comment


                • #53
                  "Samochód ma nowe części w silniku z powodu ścierania paska rozrządu" Niemcy nie umieją jeździć , a poza tym ich TSI też nie lepszy.
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment


                  • #54
                    No to oczywiste że są i dużo dużo gorsze silniki u konkurencji, ale szkoda że takie sporadyczne/pojedyncze przypadki się pojawiają w Hondzie psując całą opinie o niezawodności ...

                    Comment


                    • #55
                      Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
                      szkoda że takie sporadyczne/pojedyncze przypadki się pojawiają w Hondzie psując całą opinie o niezawodności ...
                      Czyli jak dziesięciu uczniów ma kaszel to znaczy, że cała szkoła ma koklusz ? ;-P

                      Comment


                      • #56
                        Myślę, że tu działania patriotyczne w sensie obrony marki są z dupy - problem jednak jest
                        bo marka ma klientów w dupie bo się do tematu nie przyznaje
                        konkluzja - kupić dobry silnik i go sprawdzić, wymienić wadliwe części w rozrządzie i jeździć


                        popadanie w każdą skrajność nie ma sensu
                        Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                        Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                        Comment


                        • #57
                          Czyli jak dziesięciu uczniów ma kaszel to znaczy, że cała szkoła ma koklusz ? ;-P

                          Hmm... https://autokult.pl/33386,honda-civic-type-r-bedzie-hybryda-to-doskonala-wiadomosc https://www.civicx.com/forum/threads/11th-gen-civic-type-r-spied.49569/?fbclid=IwAR2QYfQLRftOaN9xskaSSFdQP0A8zliSgrxLWsIkQHaMGwE5jf53LrS_gvg Zaczynają od Type R? W hybrydzie? Zamiast AWD czy jak? Jedno jest pewne dla mnie na NIE. Kolejny sterczący ekranik, kolejny niedopracowany wydech :hahaha: A ogólnie to wygląda jak projekt BMW 3er który nie został wybrany do realizacji bo wygrało coś


                          Masz tu odpowiedź bo nie lubię się powtarzać.

                          Comment


                          • #58
                            Jak ktoś nie wierzy w te paski i uważa że jest to odosobniony przypadek wystarczy pogadać z Dzidą z Haparts. Mają co chwila info o części do tych silników bo właśnie kolejny padł. I to jest PL a nie zagranica.
                            Dodatkowo, przypuśćmy, że komuś się taki fackup przydarza. Raczej większość nie informuje o tym tylko ogarnia to we własnym zakresie (bądź serwisie) i puszcza auto dalej. Nikt nie chce stracić...
                            Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                            Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                            Comment


                            • #59
                              Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
                              Jak ktoś nie wierzy w te paski i uważa że jest to odosobniony przypadek wystarczy pogadać z Dzidą z Haparts. Mają co chwila info o części do tych silników bo właśnie kolejny padł. I to jest PL a nie zagranica.
                              Dodatkowo, przypuśćmy, że komuś się taki fackup przydarza. Raczej większość nie informuje o tym tylko ogarnia to we własnym zakresie (bądź serwisie) i puszcza auto dalej. Nikt nie chce stracić...
                              Ale przecież Honda dla jaj zmieniała numer części paska rozrządu i dalej uważa że problemu nie ma...
                              Szkoda czasu na dyskusję z Fanatykami...
                              Dyskusja w powyższym temacie.

                              Comment


                              • #60
                                Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
                                Przed zakupem nowej Hondy, nadal mam zapisane powiadomienia dla IX i X, z niepokojem patrzę niestety na coraz większą sztuk z początku produkcji X z silnikiem 1.0 , przebiegami 40/110 tyś i napisem "motorschaden"
                                Ogłoszenia znikają w przeciągu kilku godzin z racji ceny 9/11 tyś euro...

                                Na chwilą obecną jest jedna sztuka z silnikiem po wymianie i przebiegu 41 300 km z 03/2017
                                Powód awarii rozrząd:
                                Co dokładnie pada tych silnikach z powodu paska? Rozrząd strzela następuje destrukcja silnika czy raczej w powolnym procesie cały syf ze ścierającego się paska powolnym procesie uszkadza silnik?

                                Comment

                                Working...
                                X