Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana rozrządu w 1.0.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Podobno przy wymianie rozrządu wymieniają wadliwy element. Tylko że to powinno być chyba wymienione wcześniej? Dzwoniłem do hondy i znają temat i podobno dotyczy wszystkich roczników. Czyli honda ma fajne podejście do tematu w którym klient ma jeździć ze strzępiącym się paskiem i "wiórami" z paska w oleju aż do serwisowej wymiany rozrządy po 5 latach albo 100 tys km. Najlepsze w tym wszystkim jest to że na początku rozmowy jak powiedziałem w ASO że dowiedziałem się o tej usterce z netu to usłyszałem pretensjonalnym tonem tekst w stylu " nie wiem co ci ludzie w internecie wypisują" a później przyznano że faktycznie jest taki problem.

    Comment


    • #32
      Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
      a później przyznano że faktycznie jest taki problem.
      Ale co przyznali ? Że pasek się strzępi ?
      Moja łódka Civic..
      Mój "klekocik" Ceed..
      New... "Japończyk" e:Hev 2.0
      Coś na temat olejów..

      Comment


      • #33
        Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
        Podobno przy wymianie rozrządu wymieniają wadliwy element. Tylko że to powinno być chyba wymienione wcześniej? Dzwoniłem do hondy i znają temat i podobno dotyczy wszystkich roczników. Czyli honda ma fajne podejście do tematu w którym klient ma jeździć ze strzępiącym się paskiem i "wiórami" z paska w oleju aż do serwisowej wymiany rozrządy po 5 latach albo 100 tys km. Najlepsze w tym wszystkim jest to że na początku rozmowy jak powiedziałem w ASO że dowiedziałem się o tej usterce z netu to usłyszałem pretensjonalnym tonem tekst w stylu " nie wiem co ci ludzie w internecie wypisują" a później przyznano że faktycznie jest taki problem.
        Ja wymieniam jak ma 82500 km nie czekam do 100 tys , bekne kupę szmalu,bo tanio ta wymiana nie kosztuje tu gdzie mieszkam tymczasowo, miałem robić w Polsce, ale boję się jechać 1700 km. Wczoraj w serwisie mi gościu powiedział że muszę kupować ich olej od hondy to nie będzie pasek sie strzępił [emoji23][emoji23] z tego jego gadki wynikło, że olej naprawę musi być jakiś hiper super ze znaczkiem hondy.

        Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

        Comment


        • #34
          Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
          Ale co przyznali ? Że pasek się strzępi ?
          Tak i że wadliwy element jest wymieniany gdy auto przyjeżdża na wymianę rozrządu. A na pytanie że chciał bym się dowiedzieć czy w moim egzemplarzu to występuje, bo przeczytałem że w rocznikach 17 i 18 to występuje usłyszałem w odpowiedzi że we
          wszystkich.

          Zamieszczone przez andi23ct Zobacz posta
          Ja wymieniam jak ma 82500 km nie czekam do 100 tys , bekne kupę szmalu,bo tanio ta wymiana nie kosztuje tu gdzie mieszkam tymczasowo, miałem robić w Polsce, ale boję się jechać 1700 km. Wczoraj w serwisie mi gościu powiedział że muszę kupować ich olej od hondy to nie będzie pasek sie strzępił z tego jego gadki wynikło, że olej naprawę musi być jakiś hiper super ze znaczkiem hondy.
          No kurde ja mam przejechane 30 tys i już wymieniać rozrząd za minimum 3 tys zł Przecież jak faktycznie jest to fabryczna wada to oni powinni wymienić to w ramach gwarancji. Powinni to jakoś zweryfikować i wymienić jak jest taka potrzeba. Przecież silnik cierpi na takiej jeździe jak olej zabrudzony syfem z paska. A co do oleju to ciekawe czy chcą go wciskać żeby schodził w tej cenie czy faktycznie inne oleje np. wpływają destrukcyjnie na ten pasek.
          Last edited by Fireblade929; 26-11-2021, 17:48.

          Comment


          • #35
            Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
            Tak i że wadliwy element jest wymieniany gdy auto przyjeżdża na wymianę rozrządu. A na pytanie że chciał bym się dowiedzieć czy w moim egzemplarzu to występuje, bo przeczytałem że w rocznikach 17 i 18 to występuje usłyszałem w odpowiedzi że we
            wszystkich.



            No kurde ja mam przejechane 30 tys i już wymieniać rozrząd za minimum 3 tys zł Przecież jak faktycznie jest to fabryczna wada to oni powinni wymienić to w ramach gwarancji. Powinni to jakoś zweryfikować i wymienić jak jest taka potrzeba. Przecież silnik cierpi na takiej jeździe jak olej zabrudzony syfem z paska. A co do oleju to ciekawe czy chcą go wciskać żeby schodził w tej cenie czy faktycznie inne oleje np. wpływają destrukcyjnie na ten pasek.
            Dam Ci radę, przy wymianie oleju rozcinaj filtr i patrz czy nie masz śladów paska, czarnej plastikowej mazi

            Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

            Comment


            • #36
              Na 100% rozetnę filtr. Tylko że obecnie tym autem mało jeżdżę. Mam 2 tys km na tym filtrze zrobione a będzie nie wiele więcej przy wymianie. Więc nie wiem czy coś tam znajdę. Napiszcie co dokładnie tnie ten pasek? Koło zębate od wałka, koło napinacza czy co innego? W ogóle to dziwna sytuacja podczas rozmowy z ASO. Na początku spytałem czy mogę się dowiedzieć czy występuje to w moim aucie i uzyskałem odpowiedź że we wszystkich może to być. Po chwili rozmowy nagle ASO sprawdziło mój VIN i mi powiedzieli, że w moim aucie nie mają nic wpisane na temat rozrządu. I jak to odbierać? Bo ja to odbieram tak że mnie chcieli ugłaskać i załagodzić sytuacje a jak pojechał bym na wymianę rozrządu po 5 latach to wymienili by wadliwy element tnący pasek i o niczym bym nawet nie wiedział. Tylko że co silnik dostanie po dupie przez ten syf to jego.

              Comment


              • #37
                Zamieszczone przez andi23ct Zobacz posta
                Wczoraj w serwisie mi gościu powiedział że muszę kupować ich olej od hondy to nie będzie pasek sie strzępił z tego jego gadki wynikło, że olej naprawę musi być jakiś hiper super ze znaczkiem hondy.
                Przecież to totalna bzdura... Co do tej wady, jeżeli takowa występuje, ja bym domagał się usunięcia tego w ramach gwarancji... a powołałbym się na ten syf w filtrze.. robiłbym zdjęcia i zbierał to do jakieś próbówki, nie dałbym im spokoju, pisałbym pisma do Honda Polska, że takich rzeczy nie ma w żadnym innym silniku, że to nie jest normalna rzecz która ma miejsce przy standardowym użytkowaniu silnika itd.. itd.. przynajmniej żeby dali jakikolwiek rabat przy wymianie, koszty na pół czy coś.. jak już za darmo by nie chcieli..
                Moja łódka Civic..
                Mój "klekocik" Ceed..
                New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                Coś na temat olejów..

                Comment


                • #38
                  To wtedy się dowalą o to że ktoś wymieniał olej na własną rękę. No chyba że ten filtr został zabrany z ASO i rozcięty, tego nie wiem. Ale oni już umieją kombinować. Ja to wyczułem tak, że chcą po ciuchu wymieniać rozrząd w raz z wadliwym elementem po określonym czasie/przebiegu na koszt klienta licząc na to że silniki będą to wytrzymywać. Przynajmniej na gwarancji.

                  Comment


                  • #39
                    Niestety jak się czyta większość wypowiedzi honda nie za bardzo poczuwa się w przyznaniu do błędu. Bo to się wiąże z kosztami-akcja serwisowa, jak i też spadkiem prestiżu-wizerunek. Tuszowanie tematu. Oszacowali koszty i walą.... w ch...
                    szkoda
                    Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                    Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                    Comment


                    • #40
                      Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
                      To wtedy się dowalą o to że ktoś wymieniał olej na własną rękę.
                      No tak, jeśli ktoś wymienia sam olej, to zapewne auto jest już po gwarancji.. tak więc marna sprawa żeby coś ugrać. Generalnie jeśli miałbym postawić się na miejscu użytkownika X 1.0, wiedząc to co teraz wiemy, czym prędzej pędziłbym na wymianę rozrządu.. tym bardziej jak auto nie jest już na gwarancji. oczywiście trzeba szukać tam gdzie robią to najtaniej.
                      Moja łódka Civic..
                      Mój "klekocik" Ceed..
                      New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                      Coś na temat olejów..

                      Comment


                      • #41
                        Moja honda nie ma już gwarancji bo jest z 2017 roku , wymieniam olej filtry przy ok 12 tys km i sprawdzam wszystko jak w książce z moimi mechanikami z firmy w której pracuje, a to jak wiadomo kończy walkę o gwarancję, na szczęście w środę wymieniają mi skraplacz od klimy na gwarancji, niby Klima działa, ale słychać dziwne odgłosy jakby świerszcz w schowku na rękawiczki, dlatego polecam wam to też wymienić póki auto nie jest starsze niż 6 lat. Co do paska rozrządu to wymiana w Szwajcarii rozrzut canowy niesamowity... Od 1300 do nawet 2500 franków, ja zgodziłem się na 1350 chf z wymianą paska, tych kół od paska, olej i pasek klinowy, a mój olej ma 300 km przejechane[emoji23] Całe życie jeździłem Hondą, ale raczej to już moja ostatnia.

                        Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

                        Comment


                        • #42
                          Dzwoniłem też do innych ASO aby zweryfikować temat i wszędzie padają lepszej lub gorszej jakości dyplomatyczne odpowiedzi aby ukryć problem. Nie lubię czegoś takiego. Człowiek zostawił u nich trochę kasy, to by mogli powiedzieć prosto z mostu co jest na rzeczy. Jak bym wiedział że u mnie w silniku to występuje na 100% to wymieniam rozrząd nawet na swój koszt i śpię spokojnie. A teraz co? Dwa lata mam jeździć myśląc o tym czy mi pasek się strzępi do silnika? Czy mam wymienić rozrząd za minimum 3 tys zł i zastanawiać się czy się sam nie wydymałem na kasę bez takiej konieczności? Dwie opcje są irytujące.

                          Comment


                          • #43
                            Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
                            Dzwoniłem też do innych ASO aby zweryfikować temat i wszędzie padają lepszej lub gorszej jakości dyplomatyczne odpowiedzi aby ukryć problem. Nie lubię czegoś takiego. Człowiek zostawił u nich trochę kasy, to by mogli powiedzieć prosto z mostu co jest na rzeczy. Jak bym wiedział że u mnie w silniku to występuje na 100% to wymieniam rozrząd nawet na swój koszt i śpię spokojnie. A teraz co? Dwa lata mam jeździć myśląc o tym czy mi pasek się strzępi do silnika? Czy mam wymienić rozrząd za minimum 3 tys zł i zastanawiać się czy się sam nie wydymałem na kasę bez takiej konieczności? Dwie opcje są irytujące.
                            Z tym problemem z rozrządem to już info pewne na 100% ? Czy w jakichkolwiek innych źródłach "pisanych" pojawia się ten problem ?
                            Jeśli tak, to jest to fatalna wiadomość. Jakkolwiek w moim przekonaniu auto pomimo wielu niedoróbek, o których wielokrotnie pisałem broniło sie jeszcze trwałością silnika, to teraz nawet nie będzie za bardzo wiadomo, za co można to auto chwalić. Być może sprawa się jakoś bardziej rozwinie i skończy akcją serwisową, ale chyba to raczej mało prawdopodobne, biorąc pod uwagę ilość roboczogodzin, która jest wymagana w tym przypadku.

                            Comment


                            • #44
                              Zamieszczone przez Optimum Zobacz posta
                              Z tym problemem z rozrządem to już info pewne na 100% ? Czy w jakichkolwiek innych źródłach "pisanych" pojawia się ten problem ?
                              Jeśli tak, to jest to fatalna wiadomość. Jakkolwiek w moim przekonaniu auto pomimo wielu niedoróbek, o których wielokrotnie pisałem broniło sie jeszcze trwałością silnika, to teraz nawet nie będzie za bardzo wiadomo, za co można to auto chwalić. Być może sprawa się jakoś bardziej rozwinie i skończy akcją serwisową, ale chyba to raczej mało prawdopodobne, biorąc pod uwagę ilość roboczogodzin, która jest wymagana w tym przypadku.
                              Moje auto dziś ma właśnie wymianę w serwisie, sam płacę, honda się nie przyzna, że taki bubel wyprodukowali, tysiące osób jeździ do serwisu tylko w czasie gwarancji, a później robi przeglądy w innych serwisach ze względu na cenę, honda doskonale o tym wie.... i wie, że może odrzucić reklamację np. Odpowiadając, że używało się złego oleju. Bez napisu "Honda" [emoji23] [emoji23]

                              Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

                              Comment


                              • #45
                                Ciekawe jak będzie u ciebie wyglądać ten rozrząd po rozebraniu? Oglądałeś to czy ASO zabrało i w kosz trafiło? Ciekawi mnie czy pasek był poszarpany czy coś w tym stylu.

                                Comment

                                Working...
                                X