Podobno przy wymianie rozrządu wymieniają wadliwy element. Tylko że to powinno być chyba wymienione wcześniej? Dzwoniłem do hondy i znają temat i podobno dotyczy wszystkich roczników. Czyli honda ma fajne podejście do tematu w którym klient ma jeździć ze strzępiącym się paskiem i "wiórami" z paska w oleju aż do serwisowej wymiany rozrządy po 5 latach albo 100 tys km. Najlepsze w tym wszystkim jest to że na początku rozmowy jak powiedziałem w ASO że dowiedziałem się o tej usterce z netu to usłyszałem pretensjonalnym tonem tekst w stylu " nie wiem co ci ludzie w internecie wypisują" a później przyznano że faktycznie jest taki problem.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Wymiana rozrządu w 1.0.
Collapse
X
-
Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz postaa później przyznano że faktycznie jest taki problem.
Comment
-
Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz postaPodobno przy wymianie rozrządu wymieniają wadliwy element. Tylko że to powinno być chyba wymienione wcześniej? Dzwoniłem do hondy i znają temat i podobno dotyczy wszystkich roczników. Czyli honda ma fajne podejście do tematu w którym klient ma jeździć ze strzępiącym się paskiem i "wiórami" z paska w oleju aż do serwisowej wymiany rozrządy po 5 latach albo 100 tys km. Najlepsze w tym wszystkim jest to że na początku rozmowy jak powiedziałem w ASO że dowiedziałem się o tej usterce z netu to usłyszałem pretensjonalnym tonem tekst w stylu " nie wiem co ci ludzie w internecie wypisują" a później przyznano że faktycznie jest taki problem.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Zamieszczone przez Grzechu Zobacz postaAle co przyznali ? Że pasek się strzępi ?
wszystkich.
Zamieszczone przez andi23ct Zobacz postaJa wymieniam jak ma 82500 km nie czekam do 100 tys , bekne kupę szmalu,bo tanio ta wymiana nie kosztuje tu gdzie mieszkam tymczasowo, miałem robić w Polsce, ale boję się jechać 1700 km. Wczoraj w serwisie mi gościu powiedział że muszę kupować ich olej od hondy to nie będzie pasek sie strzępił z tego jego gadki wynikło, że olej naprawę musi być jakiś hiper super ze znaczkiem hondy.Przecież jak faktycznie jest to fabryczna wada to oni powinni wymienić to w ramach gwarancji. Powinni to jakoś zweryfikować i wymienić jak jest taka potrzeba. Przecież silnik cierpi na takiej jeździe jak olej zabrudzony syfem z paska. A co do oleju to ciekawe czy chcą go wciskać żeby schodził w tej cenie czy faktycznie inne oleje np. wpływają destrukcyjnie na ten pasek.
Last edited by Fireblade929; 26-11-2021, 17:48.
Comment
-
Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz postaTak i że wadliwy element jest wymieniany gdy auto przyjeżdża na wymianę rozrządu. A na pytanie że chciał bym się dowiedzieć czy w moim egzemplarzu to występuje, bo przeczytałem że w rocznikach 17 i 18 to występuje usłyszałem w odpowiedzi że we
wszystkich.
No kurde ja mam przejechane 30 tys i już wymieniać rozrząd za minimum 3 tys złPrzecież jak faktycznie jest to fabryczna wada to oni powinni wymienić to w ramach gwarancji. Powinni to jakoś zweryfikować i wymienić jak jest taka potrzeba. Przecież silnik cierpi na takiej jeździe jak olej zabrudzony syfem z paska. A co do oleju to ciekawe czy chcą go wciskać żeby schodził w tej cenie czy faktycznie inne oleje np. wpływają destrukcyjnie na ten pasek.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Na 100% rozetnę filtr. Tylko że obecnie tym autem mało jeżdżę. Mam 2 tys km na tym filtrze zrobione a będzie nie wiele więcej przy wymianie. Więc nie wiem czy coś tam znajdę. Napiszcie co dokładnie tnie ten pasek? Koło zębate od wałka, koło napinacza czy co innego? W ogóle to dziwna sytuacja podczas rozmowy z ASO. Na początku spytałem czy mogę się dowiedzieć czy występuje to w moim aucie i uzyskałem odpowiedź że we wszystkich może to być. Po chwili rozmowy nagle ASO sprawdziło mój VIN i mi powiedzieli, że w moim aucie nie mają nic wpisane na temat rozrządu. I jak to odbierać? Bo ja to odbieram tak że mnie chcieli ugłaskać i załagodzić sytuacje a jak pojechał bym na wymianę rozrządu po 5 latach to wymienili by wadliwy element tnący pasek i o niczym bym nawet nie wiedział. Tylko że co silnik dostanie po dupie przez ten syf to jego.
Comment
-
Zamieszczone przez andi23ct Zobacz postaWczoraj w serwisie mi gościu powiedział że muszę kupować ich olej od hondy to nie będzie pasek sie strzępił z tego jego gadki wynikło, że olej naprawę musi być jakiś hiper super ze znaczkiem hondy.
Comment
-
To wtedy się dowalą o to że ktoś wymieniał olej na własną rękę. No chyba że ten filtr został zabrany z ASO i rozcięty, tego nie wiem. Ale oni już umieją kombinować. Ja to wyczułem tak, że chcą po ciuchu wymieniać rozrząd w raz z wadliwym elementem po określonym czasie/przebiegu na koszt klienta licząc na to że silniki będą to wytrzymywać. Przynajmniej na gwarancji.
Comment
-
Niestety jak się czyta większość wypowiedzi honda nie za bardzo poczuwa się w przyznaniu do błędu. Bo to się wiąże z kosztami-akcja serwisowa, jak i też spadkiem prestiżu-wizerunek. Tuszowanie tematu. Oszacowali koszty i walą.... w ch...
szkodaStory:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012
Comment
-
Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz postaTo wtedy się dowalą o to że ktoś wymieniał olej na własną rękę.
Comment
-
Moja honda nie ma już gwarancji bo jest z 2017 roku , wymieniam olej filtry przy ok 12 tys km i sprawdzam wszystko jak w książce z moimi mechanikami z firmy w której pracuje, a to jak wiadomo kończy walkę o gwarancję, na szczęście w środę wymieniają mi skraplacz od klimy na gwarancji, niby Klima działa, ale słychać dziwne odgłosy jakby świerszcz w schowku na rękawiczki, dlatego polecam wam to też wymienić póki auto nie jest starsze niż 6 lat. Co do paska rozrządu to wymiana w Szwajcarii rozrzut canowy niesamowity... Od 1300 do nawet 2500 franków, ja zgodziłem się na 1350 chf z wymianą paska, tych kół od paska, olej i pasek klinowy, a mój olej ma 300 km przejechane[emoji23] Całe życie jeździłem Hondą, ale raczej to już moja ostatnia.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Dzwoniłem też do innych ASO aby zweryfikować temat i wszędzie padają lepszej lub gorszej jakości dyplomatyczne odpowiedzi aby ukryć problem. Nie lubię czegoś takiego. Człowiek zostawił u nich trochę kasy, to by mogli powiedzieć prosto z mostu co jest na rzeczy. Jak bym wiedział że u mnie w silniku to występuje na 100% to wymieniam rozrząd nawet na swój koszt i śpię spokojnie. A teraz co? Dwa lata mam jeździć myśląc o tym czy mi pasek się strzępi do silnika? Czy mam wymienić rozrząd za minimum 3 tys zł i zastanawiać się czy się sam nie wydymałem na kasę bez takiej konieczności? Dwie opcje są irytujące.
Comment
-
Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz postaDzwoniłem też do innych ASO aby zweryfikować temat i wszędzie padają lepszej lub gorszej jakości dyplomatyczne odpowiedzi aby ukryć problem. Nie lubię czegoś takiego. Człowiek zostawił u nich trochę kasy, to by mogli powiedzieć prosto z mostu co jest na rzeczy. Jak bym wiedział że u mnie w silniku to występuje na 100% to wymieniam rozrząd nawet na swój koszt i śpię spokojnie. A teraz co? Dwa lata mam jeździć myśląc o tym czy mi pasek się strzępi do silnika? Czy mam wymienić rozrząd za minimum 3 tys zł i zastanawiać się czy się sam nie wydymałem na kasę bez takiej konieczności? Dwie opcje są irytujące.
Jeśli tak, to jest to fatalna wiadomość. Jakkolwiek w moim przekonaniu auto pomimo wielu niedoróbek, o których wielokrotnie pisałem broniło sie jeszcze trwałością silnika, to teraz nawet nie będzie za bardzo wiadomo, za co można to auto chwalić. Być może sprawa się jakoś bardziej rozwinie i skończy akcją serwisową, ale chyba to raczej mało prawdopodobne, biorąc pod uwagę ilość roboczogodzin, która jest wymagana w tym przypadku.
Comment
-
Zamieszczone przez Optimum Zobacz postaZ tym problemem z rozrządem to już info pewne na 100% ? Czy w jakichkolwiek innych źródłach "pisanych" pojawia się ten problem ?
Jeśli tak, to jest to fatalna wiadomość. Jakkolwiek w moim przekonaniu auto pomimo wielu niedoróbek, o których wielokrotnie pisałem broniło sie jeszcze trwałością silnika, to teraz nawet nie będzie za bardzo wiadomo, za co można to auto chwalić. Być może sprawa się jakoś bardziej rozwinie i skończy akcją serwisową, ale chyba to raczej mało prawdopodobne, biorąc pod uwagę ilość roboczogodzin, która jest wymagana w tym przypadku.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Comment
Comment