Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana filtra powietrza 1.5 T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Kiedyś W USA na forum było równanie filtrów powietrza pod kątem przepływu i wzrost lub raczej jak się okazało spadku mocy i najlepiej wypadł filtr OEM później jakiś dobry zamiennik i następnie nasączane K&N,Pipercross, może ktoś znajdzie

    Comment


    • #32
      Kiedyś W USA na forum było równanie filtrów powietrza pod kątem przepływu i wzrostu mocy i bardzo dobrze wypadły filtr nasączane K&N,Pipercross ale OEM był blisko a później zamienniki

      Comment


      • #33
        Zamieszczone przez maciej_mariusz Zobacz posta
        Kiedyś W USA na forum było równanie filtrów powietrza pod kątem przepływu i wzrost lub raczej jak się okazało spadku mocy i najlepiej wypadł filtr OEM później jakiś dobry zamiennik i następnie nasączane K&N,Pipercross, może ktoś znajdzie
        Zamieszczone przez maciej_mariusz Zobacz posta
        Kiedyś W USA na forum było równanie filtrów powietrza pod kątem przepływu i wzrostu mocy i bardzo dobrze wypadły filtr nasączane K&N,Pipercross ale OEM był blisko a później zamienniki

        To w końcu jaka kolejność bo posty przeczą sobie...
        Moja Hania
        http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

        Comment


        • #34
          Z ciekawości zamontowałem K&N.

          Po tygodniu użytkowania stwierdzam :-)
          1. elastyczność w trakcie ruszania i na niskich biegach jest zdecydowanie zauważalna. Fajna poprawa. Jakby turbinka już działała, a przecież nie działa :-)
          2. dźwięk -czy zmienił się? Nie sądzę.To potwierdza moje poprzednie obserwacje z poprzedniego auta, że ten typ filtra nic nie zmienia.
          Może przy wkręcaniu się na wyższe obroty jest trochę "grubiej", ale ręki nie dam sobie odciąć.
          No chyba, że faktycznie muszę udać się do laryngologa.

          Generalnie zakup uważam do udanych. :-)

          Comment


          • #35
            Zamieszczone przez Typek® Zobacz posta
            1. elastyczność w trakcie ruszania i na niskich biegach jest zdecydowanie zauważalna. Fajna poprawa. Jakby turbinka już działała, a przecież nie działa :-)
            To na ile oceniasz przyrost Nm i Km

            Comment


            • #36
              Zamieszczone przez gienio Zobacz posta
              To na ile oceniasz przyrost Nm i Km
              KM czyli ile mocy nie wiem, gdyż najwyższych prędkości nie osiągam. Czy moment obrotowy się zmienił? Być może, ale musiałbym bujnąć się na hamownię i porównać ze starym filtrem OEM aby zbadać zmiany w jakim zakresie coś się zmieniło. Generalnie inność czuć w elastyczności w trakcie ruszania. Po prostu auto szybciej się zbiera. Czuć to szczególnie wtedy gdy pada deszcz i jest większa wilgotność powietrza. Na OEM w czasie startu i wolnej jazdy jakby lekko zamulał, choć może nie ma to związku z filtrem, a oporami kół na mokrej nawierzchni w trakcie jazdy. Tu leci jakby lżej. Ciężko powiedzieć ale zmianę czuć, i jest na plus. Fajnie że można go sobie wyczyścić, kiedy się chce. Zazwyczaj po paru miesiącach filtr jest lekko zwalony, więc to jest na plus. Wstawia się stary na dzień, i znowu jest jak nowy.

              Comment


              • #37
                Zamieszczone przez Typek® Zobacz posta
                1. elastyczność w trakcie ruszania i na niskich biegach jest zdecydowanie zauważalna. Fajna poprawa. Jakby turbinka już działała, a przecież nie działa :-)
                biegach? turbinka działa w zależności od obrotów silnika, a nie biegów i zanim zacznie działać to ten zakres obrotów praktycznie służy tylko do ruszania z miejsca. Jesteś pewien, że to nie placebo?

                Comment

                Working...
                X