Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Graty z usa (dolot +downpipe/frontpipe) zrzuta na przesylkę bo drogo.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Graty z usa (dolot +downpipe/frontpipe) zrzuta na przesylkę bo drogo.

    Witam,

    Ogólnie czasu za dużo, więc przyszło mi do głowy aby zakupić dolot, oraz front pipe i down pipe firmy PRL MOTOSPORTS z USA.

    Szukałem dealera w polsce -> nie mogę nic znaleźć.

    Szukałem w eu -> to ceny z kosmosu, ceny 2x większe , niz w usa.

    I tak przymierzam się do ściągnięcia gratów z USA.

    wiem, że cło podatki itd, ale wychodzi taniej niż w eu, jeśli jakimś cudem dostaniesz daną część. Pisałem do ów firmy, to do 14.04.2020 jeszcze czekają na podzespoły z których jest montowany dolot. Samego dolotu narazie nie mają, gdyż rozchodzi sìe jak ciepła buła.



    Zamówienie dolout to koszt prawie 2500 zł, z czego 320 zł to przesyłka, więc tak się zastawiam czy niechciałby ktoś wziąć razem na początek ww. Dolotów i podzielić się kosztami transportu.

    PRL COBRA COLD AIR INTAKE

    Są 2 wersje street i race.
    Race od street różni się średnicą rur, oraz faktem, że trzeba już zestroić ecu (ktuner i hondata mają już tą funkcje dostepna, na zasadzie "zaznacz opcje"). Plus podnosi moc o około 15 koni

    Planuje zamówić na początek sam dolot, jakoś w terminie 10 czerwca (kase trzeba uzbierać).

    Ps. Jeśli ktoś znalazł w europie PRL COBRA COLD AIR INTAKE Race MAF do kupienia poniżej 2500 zl z przesyłką to dajcie znać.

    A to na zachęte... brzmi obłędnie: https://youtu.be/eGDB-awIqAY

  • #2
    Więc jest mały problem jeśli ktoś by chciał zimny dolot PRL. Nasze europejskie wersje maja tzw. Cvt cooler, wiec cobra cai od PRL się nie zmiesci.
    A jak zapytałem o zmianę z oem cvt cooler na PRL CVT COOLER ( PRL montuje sie z przodu na chlodnicy, a fabryczny jest po lewej stronie), to jeszcze w europie tego nikt nie robił. Zamiast tego ludzie wybierają krótki dolot stożkowy...

    Więc manual góra, a cvt jak to cvt :/



    IMG-20190517-WA0000.jpg

    Comment


    • #3
      Ok,
      Więc, już wszystko wiem.
      Dolot krótki już dojechał. Teraz czas na downpipe i front pipe plus intercooler z całym orurowaniem. Zamowienie leci 11 sierpnia.

      Całość 8000 zł
      RZCrewGarage.com is an automotive parts manufacturer and supplier. We supply original JDM, USDM, and EUDM performance parts to your doorstep! With shipping centers in Japan, USA, and France, we ensure you get the best shipping rates for your car parts.

      Jakby ktos chciał to dawajcie znac, wyjdzie taniej za przesylke.
      Towar jedzie do niemiec, bo niższe cło i vat, a potem znajomy wiezie do polski
      Co do zimnego dolotu, to się da założyć ale trzeba faktycznie zamówić inny cvt cooler i zamontować z przodu:
      DSCN0612.jpg
      Koszt wymiany cvt cooler , oraz zmiana z sri na cai łacznie 3500 zł. Ale to już na luty 2021.

      Jak już wszystko żłożę i zhamuje to wrzucę pełne pomiary mocy i spadki temperatur.

      Planowane 275 km i 375 nm.
      Last edited by Badyl1989; 04-08-2020, 21:26.

      Comment


      • #4
        Podobnie jest w wersji CND tlyko ze tam zamiast chlodniczki jest zbiornik spryskiwacza

        4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

        If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
        Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


        Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

        Comment


        • #5
          Produkcja 11genu na Europę bedzie odbywała się w stanach, wiec juz nie bedzie tego problemu
          Last edited by Badyl1989; 05-08-2020, 19:31.

          Comment


          • #6
            skąd masz takie info ? miało być jp

            Comment


            • #7
              W turcji też już nie będą robić sedanów :/


              Comment

              Working...
              X