Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Silnik 1.5 wyciszenie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • aż tak źle nie jest nie przesadzajmy. Accord to jednak klasa wyżej nie wiem czy można to porównywać ale jesli tak to jednak pkus dla Civica.
    Silnik jak jest nie rozgrzany to warczy niepotrzebnie jak dla mnie, mam CVT i może tez to uwydatnia. PRzy plus 60 km/h bardziej wkurza mnie szum przy szybie od strony kierowcy to jakis dziwny feler który moim zdaniem powinni poprawić. Tylko albo aż tyle,zależy kto sie z jakiego auta przesiadł. Jak wsiadam do mojego drugiego leciwego C4 HDI to jak bym do traktora wsiadał także tak...
    Wkurrr mnie za to zagłowek umieszczony tak dziwnie ze po 3 godz jazdy kark mnie boli jak nie wiem i nie wiem jak ustawic fotel ...a mam już elektryczny. 180 cm + i japońce nie ogarneli tego.

    Comment


    • Zamieszczone przez malin_f1 Zobacz posta
      Niestety jedynie Accord był jako tako wygłuszony mówię o 8 gen , 7 gen słabo od drogi i hałasów ale przynajmniej silnik był cichy... a Civic fajne auto ale wygłuszenie marne to co słychać od drogi i powietrza łatwo poprawić... ale wyjących silników i buczących wdechów zarówno w IX gen jaki i X gen wyciszyć się zbytnio nie da, ot taka specyfika tych samochodów. Jak dla mnie Civic jest super ale tylko żeby pojeździć po mieście, do jazdy w trasach ze względu na hałas to porażka no chyba że nie przekraczamy 120-130km/h ale wyobraźmy sobie jazdę na wakacje gdzieś dalej...
      Silnik w stosunku do IX jest dużo cichszy i gdyby szumy toczenia i powietrza były tak wygłuszone, to byłoby super, no ale jeśli Tobie jeszcze wydech buczy, to najpewniej jestem chyba głuchy. Na wakacje jechałem 1750km w jedną stronę i jedynie czego mi brakowało to mocy, ale byłem miesiąc po przesiadce z typka, a i autko muliło trochę, bo na dotarciu, z powrotem było lepiej.
      Poza tym to tylko kompakt, jak chce się ciszy, to kupuje się conajmniej klasę D z pakietem wyciszającym, a nie patrzy na Hondę.

      Comment


      • Fakt to tylko kompakt... ale z wygłuszeniem jest po prostu źle... silnik nie zgadzam się jest nadal głośny może minimalnie mniej jak w IX gen ale taki urok Hondy... Generalnie fajne auto, ale za ~100k można wybrać coś z segmentu D co będzie miało niecały rok a klasa auta zupełnie inna.

        Comment


        • Każdy ma swoje ucho i opinię, ale po bezpośredniej przesiadce do IX hałas powyżej 4rpm jest wyraźniej zauważalny, ale fakt tu i tam można by Civica lepiej wygłuszyc. Porównywanie nowy vs używany, to już kwestia filozofii marketingu wszystko oczywiście przemawia za 1 czy 2 latkiem większej klasy, ale kwestia znalezienia tego egzemplarza, bo poza jakimiś wyjątkowymi przypadkami kto zdrowy psychicznie sprzedaje idealne roczne czy dwuletnie auto, by stracić na wartości 30 czy nawet 50 tyś? Ja osobiście w X genie lubię silnik i zawieszenie oraz pozycję za kierownicą i design w środku, po prostu to auto mi pasuje w przeciwieństwie do IX gen, który mi nie podpasował praktycznie w żadnym aspekcie, choć ogólnie to świetne auto.

          Comment


          • Można trafić okazje po prostu różne marki mają różne upusty... a jak ktoś wtajemniczony albo ma namiary to nie jest problem kupić półroczne auto praktycznie nowe za normalną cenę.
            Podsumowując ja długo biłem się z myślami czy nowy Civic czy coś innego... Civic wygrywał sercem ale rozum zdecydował inaczej Faktycznie w Xgen świetnie się siedzi, świetnie się czuje to auto, jest świetny do powściekania się po mieście wszak to namiastka małego type-r mocy ok 190hp - kiedyś tyle oferowały wolnossące type-r... i to tyle do wożenia rodziny na wakacje się nie nadaje wg mnie chyba że w zatyczkach jak wiem może jestem spaczony ale IX gen miałem całą wygłuszoną i tam dało się jechać najlepiej 170 wtedy silnik najmniej wył pozaty było cicho od drogi od wiatru... czy w polifcie poprawili wyciszenie od wiatru przy przednich szybach? jak jeździłem 4D to była maskara jakby szyby były niedomknięte tak gwizdało od 120-130... potem wycie silnika dochodziło w przedziale 3500-4000rpm czyli podobnie jak w IX gen... a na koniec falująca maska... itp generalnie jak porównywałem IX gen którą miałem do Xgen to widać wręcz lawinowy spadek jakości... oszczędzają na wszystkim no ale tak teraz wszędzie...

            Comment


            • Swoją drogą czy ktoś zgłaszał już problem szumienia przy przednich szybach, może to da się zrobić, wymienić uszczelki czy coś innego, tak nie powinno szumieć

              Comment


              • Zamieszczone przez malin_f1 Zobacz posta
                Można trafić okazje po prostu różne marki mają różne upusty... a jak ktoś wtajemniczony albo ma namiary to nie jest problem kupić półroczne auto praktycznie nowe za normalną cenę.
                Podsumowując ja długo biłem się z myślami czy nowy Civic czy coś innego... Civic wygrywał sercem ale rozum zdecydował inaczej Faktycznie w Xgen świetnie się siedzi, świetnie się czuje to auto, jest świetny do powściekania się po mieście wszak to namiastka małego type-r mocy ok 190hp - kiedyś tyle oferowały wolnossące type-r... i to tyle do wożenia rodziny na wakacje się nie nadaje wg mnie chyba że w zatyczkach jak wiem może jestem spaczony ale IX gen miałem całą wygłuszoną i tam dało się jechać najlepiej 170 wtedy silnik najmniej wył pozaty było cicho od drogi od wiatru... czy w polifcie poprawili wyciszenie od wiatru przy przednich szybach? jak jeździłem 4D to była maskara jakby szyby były niedomknięte tak gwizdało od 120-130... potem wycie silnika dochodziło w przedziale 3500-4000rpm czyli podobnie jak w IX gen... a na koniec falująca maska... itp generalnie jak porównywałem IX gen którą miałem do Xgen to widać wręcz lawinowy spadek jakości... oszczędzają na wszystkim no ale tak teraz wszędzie...
                Mam po liftowego Sedana.
                Poprawili wyciszenie, pisze to na podstawie obserwacji z jazd próbnych bo testowałem te i te.
                Oczywiscie dalej został szum od szyby powyzej 70 km/h.
                Jak sie dużo jezdzi w trasy to może to przeszkadzac mnie akurat nie przeszkadza, trasy wypadaja mi raz na jakis czas a po miescie i krótsze jest stosunkowo cicho, potwierdzaja to pasażerowie wiec to nie tylko moja subiektywna opinia.
                Ostatnio jak byłem w górach troche mnie zirytował buczenie silnika jak sie wspinałem troche jak by brakło mocy...,,,no ale bylem załadowany na maxa.

                PS. JA smarowałem uszczelki drzwi ...narazie to nie pomogło. Szum pojawia sie w jednym miejscu łatwo go zlokalizować. ASO mogło by to ogarnąc ale jak znam życie powiedzą ze ten typ tak ma itp itd

                Comment


                • To buczenie po górzystym terenie też zauważyłem, na CVT pomaga trochę wrzucenie trybu sport.

                  Comment


                  • Ciekawe czy w Type R też jest głośniej przy bocznej przedniej szybie od kierowcy?

                    Comment

                    Working...
                    X