W aktualnym Motorze jest używane Volvo V70 z 1.6EB 345kkm i ma się dobrze.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
1.0T VTEC w X-gen - opinie, spalanie, osiągi, problemy
Collapse
X
-
Pa pam, pa pam, pa pam (w tle szybko wybijany rytm na bębnie)
Pragnę ogłosić, iż zgodnie z zapowiedzią stałem się posiadaczem Civica X gen. z silnikiem 1.0.
Moje odczucia względem silnika (co do reszty nie wypowiadam się, bo trudno do czegokolwiek się przyczepić) są takie jakich oczekiwałem, niemniej jednak apetyt rośnie w miarę jedzenia. Pomimo założenia, że jeździć będę głównie mieście (założenie nadal słuszne), fakt, iż do odcięcia dochodzi tuż przed 6 tyś, obrotów, jest przeze mnie nadal trudno akceptowalny. I cały czas myślę, czy słusznie zrobiłem, a może trzeba było się szarpnąć i nabyć 1.5? Reasumując, zadowolony jestem mega, ale drobny niedosyt jednak pozostaje heh.
ps. i jak tu teraz zamienić 1.0 na 1.5, oto jest pytanie
Comment
-
Spokojnie, do miasta na pewno wystarczy, a i na trasie nie ma trgedii, dobra elastyczność, chęć do pracy z każdych obrotów, poza tym daj mu się trochę poukładać, tak po ok 5-10kkm będzie się dużo lepiej zbierał, a niedosyt jest zawsze, czy w przypadku 1,5turbo czy nawet typka który ma ponad 300 ( w końcu większość i tak go dlubie na 350 i więcej) tak to już jest apetyt rośnie...itd. Z drugiej strony te 10-15KM więcej możesz po dotarciu zrobić programem, w końcu to turbo.
Comment
-
Moim zdaniem trzeba było się szarpnąć jak miałeś możliwości finansowe. Pojeździj trochę, może Ci się odmieni i stwierdzisz, że jednak jest ok.
Comment
-
Zamieszczone przez PrzeZar Zobacz postaPa pam, pa pam, pa pam (w tle szybko wybijany rytm na bębnie)
Pragnę ogłosić, iż zgodnie z zapowiedzią stałem się posiadaczem Civica X gen. z silnikiem 1.0.
Comment
-
I niedosyt będzie, trzeba było brać 1,5. Wiem co mówię. Ale pogodzisz się z tym i będziesz się przemieszczał Civicem z 1.0, ale będzie też co jakiś czas tak, że jak Cię objedzie jakaś Astra 1,4 150KM, albo Golf 1.4 TSI, to będziesz wtedy sobie myślał.. "Czemu nie kupiłem 1,5 ech..."Ale tak czy siak, pogratulować nowego auta, oby jeździło bezawaryjnie.. Jak bym nic w nim nie dłubał, te 136KM jest akurat jak na 1.0
Last edited by Grzechu; 02-11-2017, 15:54.
Comment
-
Comment
-
Zamieszczone przez malina84 Zobacz posta136KM? Honda podaje 129KM.
Comment
-
Zamieszczone przez PrzeZar Zobacz postado odcięcia dochodzi tuż przed 6 tyś, obrotów, jest przeze mnie nadal trudno akceptowalny.
Padła informacja
Zamieszczone przez malina84 Zobacz postaKtoś pisał na forum, że nawet 150-160km wyciskają z tego silnika.
W kontekście silników z turbo zawsze można zrobić wirusa i nieco podnieść Nm niekoniecznie KM ale głównie Nm i wtedy jest naprawdę dobrze, czuć różnicę, można z tego korzystać gdy zajdzie potrzeba a normalnie korzystać z spokojniej jazdy.Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Zamieszczone przez rambo7 Zobacz postanaprawdę tylko tyle? napisane to jest tak jakby to był szczyt możliwości? - ktoś to potwierdza, więcej nie pójdzie?
Comment
-
Zasadniczo w zabawie w tuning to nie ma wartosci bezpiecznych. Są te mniej i bardziej ryzykowne. Tzn. takie po których coś zdechnie wczesniej albo później, ale i tak raczej nie wytrzyma tyle co seria... Dla pierwszego właściciela to zwykle "mniej ryzykowne" wystarcza zanim sprzeda auto dalej, "bardziej" nie, tak czy owak kolejni zwykle mają już gorzej [emoji14]............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Wyjątkowość silników turbo Hondy, przynajmniej 1,5turbo i 2,0turbo typka polega na tym, że im wyżej kręcisz tym lepiej jedzie, zresztą podobnie np ma BMW 3,0turbo, czyli taka charakterystyka N/A, z tą różnicą, że jedzie też od dołu i w tych silnikach jest sens kręcić wysoko, co innego turbo vaga czy opla, gdzie albo liniowo dochodzi do końca obrotomierza albo pod koniec puchnie.
A Honda swoimi turbobenzyniakami zrobiła ukłon w stronę dawnych N/A (oczywiście nie da się ich kręcić do powyżej 8rpm) gdzie na górze są najlepsze witaminy
Comment
Comment