Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Ustawienie ramion wycieraczek w pozycji serwisowej

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ustawienie ramion wycieraczek w pozycji serwisowej

    Cześć, przyszły zakupione wycieraczki Denso i chciałem wymienić stare wycieraczki u siebie w aucie. Myślałem, żeby zrobić do po bożemu i w instrukcji auta znalazłem info, że do wymiany piór wycieraczek można sobie ustawić ramiona wycieraczek w pozycji serwisowej. Mimo wszystko, nie udało mi się wywołać tej procedury, czy ktoś z Was może próbował? W moim przypadku 1.5T Sport+ w automacie rok 2019 (wersja bezkluczykowa). Poniżej wrzucam info z instrukcji:

    66hEHWf.jpg

  • #2
    Zrob jak napisalem ponizej pamiętając, aby nie trzymac hamulca wcisnietego, zeby nie wlaczyc niepotrzebie silnika!

    Na wyłączonym zapłonie podnieś dzwigienke wycieraczek do gory i trzymaj podniesioną, a w miedzy czasie wlacz (pozycja w ktorej wyswietlaja sie kontrolki itp - dwa klikniecia przycisku ENGINE START/STOP) i szybko wylacz zapłon. Wycieraczki ustawią sie w pozycji serwisowej.
    Last edited by kubat630; 03-05-2025, 18:34.

    Comment


    • #3
      Wydaje mi się, że jedyny błąd który mogłem popełnić, to zbyt długi czas pomiędzy włączeniem a wyłączeniem zapłonu, ale była to chyba maks sekunda lub dwie. Sprawdzę jak będę w aucie dwa kliknięcia przycisku od razu.

      Comment


      • #4
        ta procedura jest przereklamowana.... odchylasz wycieraczki do góry jakieś 5-7cm (tak jakby szły po szybie i poczujesz opór),podnosisz ramiona i wymieniasz piórka i potem odwrotnie i wszystko działa i nic sie nie uszkodzi... sprawdzałem jakieś wiele razy bo szybciej niż się bawić z tymi procederami
        Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
        Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
          ta procedura jest przereklamowana....
          Też tak myślę :-)

          Comment


          • #6
            To chyba jakas nadgorliwosc, ze w ogole jest ta procedura skoro da sie normalnie podniesc ramiona. I nawet nie wiedzialem, ze Civic cos takiego ma
            Bo faktycznie są auta, w ktorych wycieraczki są tak schowane, ze bez pozycji serwisowej nie da się ich podniesc i wtedy sie nie da wymienić piór.

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
              Bo faktycznie są auta, w ktorych wycieraczki są tak schowane, ze bez pozycji serwisowej nie da się ich podniesc i wtedy sie nie da wymienić piór.
              z mojej pamięci to chyba jednak XI ma trochę bardziej schowane - w sensie, że nie da się chyba odgiąć ramienia bez przesunięcia lekko w górę ramienia bo zawadza o maske...
              ale da się wymienić tak jak opisałem
              Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
              Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
                z mojej pamięci to chyba jednak XI ma trochę bardziej schowane - w sensie, że nie da się chyba odgiąć ramienia bez przesunięcia lekko w górę ramienia bo zawadza o maske...
                ale da się wymienić tak jak opisałem
                No ale jesteśmy w wątku o Xgen i tu zadnych problemow nie ma

                Comment

                Working...
                X