Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

"Wybuchający" szklany szyberdach w Civicu Sport Plus rocznik 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Kolego ,najpierw zarzucasz mi brak czytania ze zrozumieniem a teraz masz wrazenie że jestem HONDOWSKIM TROLEM
    Po prostu czytam twoje wpisy ze zrozumieniem to i wychodzą takie kwiatki jak kamera zainstalowana przez Hondę.
    To że wszedzie paszczysz na Hondę bo rozsypał sie Ci szklany dach nie znaczy że nie mam wyrażać swoich poglądów nie zawsze zbieznymi z twoimi.
    Wrzuć trochę na luz

    Comment


    • #32
      To że napisałem o kamerze zainstalowanej przez Hondę (hondowska), a nie zamontowanej przez ASO Honda, to jest wielki kwiatek, ogromy, który ma w tej sprawie duuuuże znaczenie. Żenada. P
      Przez taki wybuch szkła podczas prowadzenia pojazdu mogło być różnie, mogłem zostać kaleką, mogło dojść do poważnego wypadku z udziałem osób trzecich. Teraz bardzo się cieszę, że prędkość z jaką poruszał się pojazd była niewielka.
      Dalsza wymiana postów między nami nie wnosi nic do sprawy.
      Życzę Ci miłego popołudnia.
      Pozdrawiam

      Comment


      • #33
        Nowości w sprawie.
        Otrzymałem odpowiedź od kancelarii reprezentującej hondę motor, wnioski odnośnie odpowiedzi zostawiam już Wam
        Odpowiedź w sprawie samochodu.JPG
        Po otrzymaniu odpowiedzi samochód ma zostać naprawiony z AC. Sprawa idzie na drogę sądową. Nadmienię również, że dostałem opinię rzeczoznawcy i wyklucza ona jednoznacznie uszkodzenie dachu kamieniem, gałęzią, żwirem, lodem itp. Opinię rzeczoznawcy umieszczę w terminie późniejszym już po sprawie.

        Comment


        • #34
          Stara szkoła Hondy, idą w zaparte. Czasem takie akcje każą mi się zastanawiać, czy następne auto to będzie Honda. Niby losowe przypadki, ale zawsze to ja mogę być tym przypadkiem. W Toyocie takich rzeczy nie ma.

          Comment


          • #35
            Niestety to bardzo krotkowzroczne postepowanie. Mam wielu znajomych, ktorzy mimo zadowolenia z auta, kolejnej Hondy nie kupili ze wzgledu na podejscie serwisu/importera. Bo nie ma aut bez wad, ale jak gwarancja staje sie iluzorycznym świadczeniem to i klienci odpływają.

            Comment


            • #36
              Ciekawe bo przy pierwszej odmowie dostałeś informację, że nie mieli takiego przypadku w Europie, a teraz nagle jesteś trzecią osobą w Polsce z uszkodzonym dachem.
              Sama decyzję przez centralą została zapewne podjęta po zdjęciach i nikomu nie chciało się nawet rzetelnie ocenić sytuacji.
              Nie jestem ekspertem, ale uszkodzenia na obrzeżach dają do myślenia, czy kamień lub podobny element mógłby tak uszkodzić szybę.

              Comment


              • #37
                Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
                Niestety to bardzo krotkowzroczne postepowanie. Mam wielu znajomych, ktorzy mimo zadowolenia z auta, kolejnej Hondy nie kupili ze wzgledu na podejscie serwisu/importera. Bo nie ma aut bez wad, ale jak gwarancja staje sie iluzorycznym świadczeniem to i klienci odpływają.
                Zgadzam się z Tobą w 100%
                Pomimo tego, że tym samochodem bardzo fajnie mi się jeździ, to teraz patrząc z perspektywy czasu trochę żałuję, że go nabyłem (mam na myśli moje problemy z rozbitym dachem, podejściem centrali hondy do warunków gwarancji i olewanie klienta, który bądź co bądź zostawił 123kPLN).
                Brałem pod uwagę w końcowym momencie zakupu Toyotę Camry ale broniłem się przed silnikiem hybrydowym, no i to że mi zostało w kieszonce 27k PLN. Teraz myślę, że i silnik hybrydowy by mi nie przeszkadzał.

                Zamieszczone przez lisu Zobacz posta
                Ciekawe bo przy pierwszej odmowie dostałeś informację, że nie mieli takiego przypadku w Europie, a teraz nagle jesteś trzecią osobą w Polsce z uszkodzonym dachem.
                Sama decyzję przez centralą została zapewne podjęta po zdjęciach i nikomu nie chciało się nawet rzetelnie ocenić sytuacji.
                Nie jestem ekspertem, ale uszkodzenia na obrzeżach dają do myślenia, czy kamień lub podobny element mógłby tak uszkodzić szybę.
                Pierwszą decyzję i informację o przyczynach odmowy otrzymałem telefonicznie od pracownika ASO który musiał przyjąć samochód. Odstawiłem samochód 14.02, a telefon już miałem rano 16.02.
                Też tak uważam, pracownik zrobił zdjęcia i przesłał do centrali i na tej podstawie zapewne nastąpiła odmowa.
                Na moje zapytanie pracownika otrzymałem odpowiedź że to pierwszy taki przypadek w Europie i żeby coś więcej się dowiedzieć to mam napisać do centrali, no to w moim imieniu napisała już kancelaria
                Każdy to widzi ale niestety honda już nie, że takie uszkodzenie nie mogło nastąpić od uderzenia kamieniem lub czymś podobnym.
                Last edited by Paluch; 16-03-2022, 15:18.

                Comment


                • #38
                  Oczywiście rozumiem Twoją sytuację i zgadzam się w pełni ale wydaje mi się, że
                  - honda w tym piśmie wskazuje, że do uszkodzenia mogło dojść wcześniej (nie w momencie "wybuchu" dachu) i zniszczenie nastąpiło przez eksploatację uszkodzonego (choć o tym nie wiedziałeś) dachu (naprężenia, pęknięcia itd.itp stad aż taki rozmiar). Innymi słowy, że kamień, który aż takie nie rozwali dachu był przyczynkiem do powstania większego uszkodzenia ale winien jest kamień a nie błąd techniczny hondy.
                  - że trudno będzie Ci udowodnić w sądzie, że taka sytuacja na 100% nie miała miejsca (wcześniejsze uszkodzenie o którym nawet nie wiedziałeś i późniejszy wybuch) stąd myślę, że będzie Ci trudno to obronić nawet z rzeczoznawcą. Wezmą swojego, który tego nie wykluczy... i już... jedyna chyba linia obrony to podczepienie się pod inne przypadki (niektóre nie musza być znane hondzie, poza tym za granicami PL tez jeżdżą auta produkowane na Europe)

                  Co do postępowania Hondy i dbania o markę oraz zadowolenie klienta to nie komentuję bo nie ma czego. Beznadzieja obsługi+krótkowzroczność działań=Żenada.
                  Życzę sił i powodzenia w zmaganiach z nimi. Oby się udało.
                  Last edited by Lcfr; 16-03-2022, 15:24.
                  Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                  Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                  Comment


                  • #39
                    Dbam (nawet pokuszę się o stwierdzenie, że przesadnie) o samochód i pewnie bym zauważył, nawet podczas mycia że coś się dzieje z szybą, chyba że to było niewidoczne gołym okiem. 24.01.2022 robiłem przegląd "A" u dealera gdzie kupiłem samochód i nic mi nie mówiono że coś jest nie tak z dachem.
                    Dzięki za życzenia, będę walczył

                    Comment


                    • #40
                      Wydaje mi się, ze w takim przypadku należało by się dowiedzieć więcej na temat samochodów, które miły tą samą usterkę.
                      Wszystkie kluczowe elementy samochodów są serializowane, aby można było dojść do tego, kiedy były one produkowane.
                      Być może da się ustalić jakąś zbieżność co do daty produkcji samych szyb. To było by już coś w takiej sprawie.
                      Last edited by Theo74; 16-03-2022, 16:32.

                      Comment


                      • #41
                        Zamieszczone przez auer73 Zobacz posta
                        Dbam (nawet pokuszę się o stwierdzenie, że przesadnie) o samochód i pewnie bym zauważył, nawet podczas mycia że coś się dzieje z szybą, chyba że to było niewidoczne gołym okiem. 24.01.2022 robiłem przegląd "A" u dealera gdzie kupiłem samochód i nic mi nie mówiono że coś jest nie tak z dachem.
                        JA tutaj nie piszę, że to uszkodzenie było tylko, że może byc taka linia obrony hondy... że nie wiedziałeś, nie zauważyłeś a było i finalnie to nie jest wina hondy.
                        Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                        Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                        Comment


                        • #42
                          Jak najbardziej rozumiem co miałeś na myśli
                          Dziękuję za życzenia w pozytywnym załatwieniu sprawy.

                          Comment


                          • #43
                            Dziś odebrałem samochód z ASO Rzeszów po naprawie, nowiutka szyba na dachu. Panowie uwinęli się raz dwa z wymianą. W wtorek zleciłem naprawę z AC, a dziś rano miałem telefon, że można samochód odebrać. Wielkie podziękowania dla ASO Rzeszów za profesjonalne podejście do klienta. Korzystałem z usług ASO Rzeszów z moimi hondami od gen. VIII do X i nigdy nie było problemów.
                            Teraz czeka mnie batalia sądowa z centralą hondy.
                            Mam prośbę do właścicieli hondy X-gen z panoramą aby popatrzyli u siebie jak licuje im się przednia część panoramy w poprzek samochodu. U mnie na środku panoramy jest wyraźniej wyżej niż ten mały kawałek szkła nad przednią szybą. Dopiero schodząc w stronę drzwi panorama się licuje. Tak było też przed uszkodzeniem szkła. Nie wiem czy tak ma być (może się mylę ale nie powinna ona się licować na całej szerokości?)
                            Tam gdzie mieszkam X-genów, jest jak na lekarstwo.

                            Comment


                            • #44
                              Jesteś z Rzeszowa lub okolic? To możemy się gdzieś umówić i zerkniesz jak jest u mnie.

                              Comment


                              • #45
                                Zamieszczone przez lisu Zobacz posta
                                Jesteś z Rzeszowa lub okolic? To możemy się gdzieś umówić i zerkniesz jak jest u mnie.
                                Wysłałem wiadomość na prv.

                                Comment

                                Working...
                                X