Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Korozja na elementach lakierowanych

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Korozja na elementach lakierowanych

    IMG_20200417_110957.jpg
    Auto cały czas garażowane, ale niestety na tych nieestetycznych spawach wychodzi ruda.
    Jak myślicie uznają mi to w ASO?

  • #2
    Muszą uznać, ewidentnie wina producenta, brak mastyki na zakończeniu, powinno być rozsmarowanie pędzelkiem.

    Comment


    • #3
      Dodam tylko, że jest to na wszystkich drzwiach. Na przednich jest mniej, a na tylnych jak na załączonym zdj są już małe pęcherzyki. Ciekaw jestem, czy to zabezpieczą czy będą wymieniać całe drzwi, nie chcę żeby po tej operacji później coś skrzypiało lub trzeszczało.
      Mimo wszystko kiepsko jak na niecałe 3 lata, auto zawsze po umyciu wysuszane, garażowane i w zasadzie po 2 zimach, tej nie liczę, bo śniegu nie było. Moja była IX już 7 letnia, garażu nie widziała, a takich kwiatków nie ma.

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez piter77 Zobacz posta
        Muszą uznać, ewidentnie wina producenta, brak mastyki na zakończeniu, powinno być rozsmarowanie pędzelkiem.
        Co by dała Ci w tym miejscu mastyka jak rdzewieje blacha od srodka?
        Last edited by Mariusz -TT; 17-04-2020, 13:36.

        Comment


        • #5
          Dokładnie to nie wina mastyki. To łączenie blachy z blachą poprzez zagięcie. Między blachami jest rdza. Żeby to naprawić to tylko wymiana elementów wchodzi w grę. Ford swego czasu miał z tym problem i wymieniali drzwi kompletne a później zaczęli odginać blachę i wymieniać same poszycia zewnętrzne tyle, że po zagięciu nowych poszyć już tak ładnie nie wyglądały jak po fabryce...

          Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

          Comment


          • #6
            Z tym trzymaniem aut w garażu to trzeba też uważać.. garaż musi być dobrze wentylowany, suchy, inaczej auto szybciej zgnije niż pod gołym niebem..
            Moja łódka Civic..
            Mój "klekocik" Ceed..
            New... "Japończyk" e:Hev 2.0
            Coś na temat olejów..

            Comment


            • #7
              Jest wentylowany, jest też suchy, są płytki, garaż czy nie garaż takie coś nie powinno mieć miejsca. Na razie i tak ze względu na Koronawirusa nie pojadę do ASO, ale w czerwcu mam planowaną wymianę płynu hamulcowego i wówczas będę to zgłaszał, mam nadzieję, że coś z tym zrobią. 30 czerwca kończy mi się gwarancja mechaniczna.

              Comment


              • #8
                Na korozje masz dłuższą gwarancję. Z tym, że musisz przeglądy nadwozia u nich robić żeby ją zachować. Drobnej korozji lubią też nie uznawać broniąc się tym, że nie doszło do perforacji blachy.

                Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                Comment


                • #9
                  Wydaje mi sie że gwarancja jest na perforację-czytaj-przerdzewienie na wylot od środka na zewnątrz
                  Niemnej trzymam kciuki i daj znać jak to się skończyło

                  Comment


                  • #10
                    myślę że temat jak najbardziej wart walki. Nasze auta mają dość dobre gwarancje na perforację, a jak rdzewieje od wewnątrz to nie mogą powiedzieć że to skutek odprysku lakieru/uszkodzenie mechaniczne wynikajace z eksploatacji.
                    Odkąd przesiadłem się na Hondy, które mają jeszcze gwarancję, co roku jeżdżę na przegląd karoseryjny.
                    Jak dotąd zawsze były darmowe, więc tym bardziej warto pilnować by co roku wbili pieczątkę.
                    sigpic
                    FK2 http://www.civicforum.pl/showthread....FK2-by-maniaco
                    FK3 http://www.civicforum.pl/showthread....al-Black-Pearl
                    FK9 http://www.civicforum.pl/showthread....ec-AT-Prestige

                    Comment


                    • #11
                      Też mam przeglądy karoseryjne, zresztą cały czas od 2013r u nich tylko serwisuję, więc raczej nie powinno być problemów. Tylko, że trochę mnie to drażni, bo tych niedoróbek w X genie jednak trochę jest. Nie u wszystkich te same, ale nie jest to bezproblemowe auto, być może po prostu dzisiaj już takich(bezproblemowych) aut nie ma.

                      Comment


                      • #12
                        Tą "rudę" wykryłeś w kilku miejscach? Czy tylko ten jeden element? Zaglądałeś pod uszczelki, pod spód auta, podłogę bagażnika oglądałeś ?
                        Moja łódka Civic..
                        Mój "klekocik" Ceed..
                        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                        Coś na temat olejów..

                        Comment


                        • #13
                          Polecam lekturę
                          Gwarancja na samochód Honda jest uznawana w większości krajów Europy Zachodniej. Poznaj Gwarancję Podstawową oraz listę gwarancji samochodowych Honda.

                          Moim zdaniem wiele to nie obejmuje
                          Słowek klucz jest-zewnętrznym lakierowanym elemencie pojazdu

                          Comment


                          • #14
                            Drzwi są jak najbardziej zewnętrznym elementem. Obojętnie czy rdza jest od wewnątrz drzwi czy nie. "Zewnętrzne lakierowane elementy" to cała bryła, skorupa samochodu.

                            Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                            Comment


                            • #15
                              Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                              Też mam przeglądy karoseryjne, zresztą cały czas od 2013r u nich tylko serwisuję, więc raczej nie powinno być problemów. Tylko, że trochę mnie to drażni, bo tych niedoróbek w X genie jednak trochę jest. Nie u wszystkich te same, ale nie jest to bezproblemowe auto, być może po prostu dzisiaj już takich(bezproblemowych) aut nie ma.
                              Wydaje mi się, że jak na obecne standardy produkowania aut Honda i tak jest jedną z lepszych marek w tej kwestii. Przede wszystkim w tym segmencie.
                              Niedoróbki w Hondach widzę od Civica 8. generacji, chociaż UFO i tak moim zdaniem o klasę lepsze niż 9.generacja. Miałem oba, oba w wersjach poliftowych i uważam że w X i tak jest już trochę lepiej.
                              sigpic
                              FK2 http://www.civicforum.pl/showthread....FK2-by-maniaco
                              FK3 http://www.civicforum.pl/showthread....al-Black-Pearl
                              FK9 http://www.civicforum.pl/showthread....ec-AT-Prestige

                              Comment

                              Working...
                              X