Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Korozja na elementach lakierowanych

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Czy możliwe jest np w moim przypadku z postu 22, że ta korozja jest tylko w miejscu widocznym na zdjęciu czyli że np nie było domalowane i od wody tylko to miejsce jest zardzewiałe a dalej pod zagiętą blachą jest ok?
    Moja Honda
    https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

    Comment


    • #62
      Sprawdziłem u mnie i jest ok, sedan 2018. Sedany są produkowane w Turcji, a hatchbacki w Wielkiej Brytanii, może z tego wynika ta różnica o ile to tylko przypadłość 5d. Było trochę ciemno w garażu...

      1.jpg 2.jpg 3.jpg
      Last edited by Mad_86; 20-04-2020, 19:15.

      Comment


      • #63
        Zamieszczone przez malina84 Zobacz posta
        Czy możliwe jest np w moim przypadku z postu 22, że ta korozja jest tylko w miejscu widocznym na zdjęciu czyli że np nie było domalowane i od wody tylko to miejsce jest zardzewiałe a dalej pod zagiętą blachą jest ok?



        Mało prawdopodobne, wg mnie po prostu wycieka to tędy. Jest gdzieś niesczelność na łączeniu blach. A nawet jeśli zaczęło się od tego miejsca które jest widoczne na twoich zdjęciach to rdza bez problemu niestety pójdzie sobie wyżej i głębiej.



        Zamieszczone przez Mad_86 Zobacz posta
        Sprawdziłem u mnie i jest ok, sedan 2018. Sedany są produkowane w Turcji, a hatchbacki w Wielkiej Brytanii, może z tego wynika ta różnica o ile to tylko przypadłość 5d.
        X gen sedan jest w Turcji robiony??? Wiem że w VIII tak było.

        U mnie w HB póki co jest czysto..

        Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
        Last edited by Paluch; 20-04-2020, 19:14.

        Comment


        • #64
          Zawsze wewnętrzną stronę drzwi wycieram do sucha mikrofibrą, garaż jest wentylowany, trochę już aut miałem, a mam wrażenie, że o ten dbam jeszcze lepiej, więc tym bardziej to wkurza.. U Stacha jest to ewidentnie lepiej wykończone niż u mnie, więc może pod lakierem jest też warstwa zabezpieczającą i nigdy nie będzie z tym problemu.
          Nie wiem, co oni zrobią, mam tylko nadzieję, że coś zrobią i nie będę musiał jeździć skorodowanym 3 latkiem i naprawiać tego z własnej kieszeni. Z tego co wiem to na ich naprawę jest 2 lata gwarancji (przynajmniej tak było w 2016 jak mi wyleciała sarna).
          Poza tym jest to dobrze widoczne miejsce, które można i powinno się łatwo po myciu wysuszać, bez bicia się przyznam, że dolną część drzwi pod uszczelką nie za każdym razem wycieram, więc przede wszystkim tamtego miejsca najbardziej bym się obawiał, ale tam jest czyściutko, zero rudej.

          Comment


          • #65
            Zamieszczone przez Paluch Zobacz posta
            X gen sedan jest w Turcji robiony??? Wiem że w VIII tak było.
            Tak, 5d wyłącznie w UK, a 4d wyłącznie w Turcji. Mam na myśli tylko europejski rynek.

            Comment


            • #66
              Nie chcę się upierać bo nie mam sedana ale wydaje mi się że X sedan nie jest w Turcji robiona. Masz miejsce produkcji w homologacji?

              Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

              Comment


              • #67
                Moim zdaniem we wszystkich gnije od środka. Tylko nie we wszystkich to wypływa na zewnątrz. W niektórych jest więcej mastyki i jest to lepiej uszczelnione. Jakość wykonania jak w fabrykach FSO za PRLu.

                Comment


                • #68
                  Mam podobne zdanie. W ubiegłym roku zabezpieczyłem podwozie ale to co widać w moim 2-wu letnim Civicu mnie rozwaliło. Miałem Peugeota 206 oraz dwie Toyoty ( Yaris 6 lat Avensis II 10 lat) i naprawdę nie było tam korozji z wyłączeniem układu wydechowego.

                  Comment


                  • #69
                    Zamieszczone przez malina84 Zobacz posta
                    Czy możliwe jest np w moim przypadku z postu 22, że ta korozja jest tylko w miejscu widocznym
                    Dla mnie tak to wygląda i obym się nie mylił. Jest to miejsce bardziej narażone na fabryczną niedoróbkę i miejsce gdzie wilgoć może się utrzymać.

                    Comment


                    • #70
                      Dobrze by było, tylko żeby sprawdzić co się dzieje wyżej to zostaje chyba tylko rozginanie co mi się nie widzi.
                      Moja Honda
                      https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

                      Comment


                      • #71
                        Mam sedana i jest to samochód produkowany w Turcji. Made in Turkey jest wyryte na tabliczce znamionowej.

                        Comment


                        • #72
                          Też mam sedana z Turcji ponad 2 lata i na drzwiach nic nie ma..... czysto.

                          Comment


                          • #73
                            Kiedyś w 2005 bodajże wymieniali drzwi w Hondzie Accord VI z 2002 r u mojego ojczyma, wszystkie 4, więc coś jest na rzeczy w brytyjskiej fabryce, ktoś zaspał na zmianie i myślę, że to dotyczy tylko 5d, ale pewnie bez względu na rocznik. Nie oszukujmy się te spawy też do estetycznych nie należą.

                            Comment


                            • #74
                              Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                              Kiedyś w 2005 bodajże wymieniali drzwi w Hondzie Accord VI z 2002 r u mojego ojczyma, wszystkie 4, więc coś jest na rzeczy w brytyjskiej fabryce, ktoś zaspał na zmianie i myślę, że to dotyczy tylko 5d, ale pewnie bez względu na rocznik. Nie oszukujmy się te spawy też do estetycznych nie należą.
                              Ale tu zaspanie człowieka nie ma nic do tego. Lakierują roboty, mastyki kładą roboty. Porównywać accorda z tamtych lat też nie można. Dla X gena powstała nowa linia lakiernicza. Tak naprawdę to dalej można rozmawiać jak kogoś drzwi wezmą do badań. Od jakiego miejsca zaczyna się korozja. Czy woda wpływa gdzieś na łączeniu blach (dużo wyżej niż są oznaki), czy może to miejsce tak jak pisałem jest zbyt szczelne przy uszczelce i nie ma jak wilgoć uciec i się odparza po prostu.

                              Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                              Comment


                              • #75
                                Chodziło mi bardziej o końcową kontrolę jakości, zobacz zdjęcie Stacha, u niego ten fragment jest wykończony prawidłowo, niestety nie mam zdjęcia sprzed korozji, ale być może u mnie od początku ten malutki fragment był nie zabezpieczony i nie polakierowany.

                                Comment

                                Working...
                                X