Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic 1.5 i 2.0 różnice.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Civic 1.5 i 2.0 różnice.

    Witam.
    Może ktoś się orientuje czy są różnice w zawieszeniu przednim pomiędzy silnikami 1.5 i 2.0 w Civic-u sprowadzonym z USA lub Kanady.
    Zastanawiam się nad sprowadzeniem uszkodzonego auta i modeli 1.5 praktycznie nie, o tyle modeli z 2.0 jest sporo. Chciałbym się dowiedzieć czy chłodnice i elementy zawieszenie są wspólne dla obu wersji.

  • #2
    Na pewno możesz się spodziewać, że hamulce będą inne 2.0 na Kanadę ma mniejsza tarczę i słabszy hebel.
    Zawias to zupełnie nie wiem... ale chłodnice wg mnie są takie same.
    Europejskie 1.5 ma taki sam zawias jak 1.5 USA w sensie konstrukcji natomiast charakterystyka (może springi/amory) jest taka, że jest bardziej miękko.
    Nie wiem jak jest z grubością staba przedniego i tylnego ale można tam się spodziewać różnic w 1.0, 2.0 i 1.5.
    Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
    Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

    Comment


    • #3
      no i 2.0 zapewne nie ma aktywnych amortyzatorów bo występował w bazowych wersjach, a 1.5 może mieć, więc tu też będzie różnica.

      Comment


      • #4
        Też się podepnę pod temat sprowadzenia z tym że mnie interesuje 2,0 lub 2,4 silnik bym zagazował, czy te silniki są pokrewne z silnikami z Accorda?

        Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

        Comment


        • #5
          w Civicu X nie masz silnika 2,4.
          2.0 przyjmuje LPG bez problemu, tylko trzeba regulować zawory co 30k km
          I tak to jest silnik ten co w Acordzie ale po modyfikacji serka K20C2
          Last edited by rm_125; 21-02-2022, 09:29.
          Civic X 2.0 USA

          Comment


          • #6
            Jest ku temu jedna, prosta odpowiedź - silniki 2.0 były łączone z niższymi wersjami wyposażenia, 1.5 z wyższymi stąd handlarzowi taniej ściągnąć 2.0, a wystawi ją nie wspominając o wersji wyposażenia tylko pisząc tekst o "najlepszej" jednostce.
            Polecam wygooglować honda civic XXXX (tu wpisz rok który Cię interesuje ) USA brochure - w PDFie zobaczysz, co konkretna wersja oferowała w danym roczniku.

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez swilk Zobacz posta
              Jest ku temu jedna, prosta odpowiedź - silniki 2.0 były łączone z niższymi wersjami wyposażenia, 1.5 z wyższymi .
              Absolutnie się z tym nie zgadzam - nie można tego generalizować. Śledze ten rynek bo sam mam auto z USA w nie najwyższej wersji i z ciekawości oglądam większość ogłoszeń aut z USA i Kanady i ta teoria zupełnie mi się nie sprawdza. Wg mnie prawdopodobnie model z silnikiem 2.0 był chyba tańszy w zakupie - to starsza technologia bez turbo i rynek wtórny też jest tańszy bo tych aut jest więcej. To tyle w temacie wg mnie.
              2.0 natomiast idealnie nadaje się pod gaz - trzeba pamiętać tylko o regulacji zaworów ale ona jest prosta i mało kosztowna (żadne płytki, szklanki itd). Jak ktoś nie jest supersprinterem to to auto będzie mu fajnie normalnie jeździć.
              Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
              Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

              Comment


              • #8
                akurat 1,5 z USA przeważnie to golasy
                A zdarzają się 2.0 z radarem
                Civic X 2.0 USA

                Comment


                • #9
                  Ja posiadam Civic sedan 2.0 z cvt od ponad 3lat. Mam wersje z radarem, aktywnym tempomatem, z systemem trzymania w pasie ruchu, systemam uniknięcia kolizji, czujnikami parkowania przod i tyl, duza nawigacja i dodatkowa kamera w lusterku. Posiada również skorzana kierownice i galke zmiany biegow. Jak dobrze poszukasz, to znsjdziesz dobrze wyposazona wersje. Jest dużo golasow na rynku. Oczywiście cena wyposażonej wersji jest dużo większą. Super samochód. Mało pali przy spokojnej jeździe. Minrus to była nieszczelność w układzie klimatyzacji. Wymiana chłodnicy klimy pomogła.

                  Comment


                  • #10
                    Czyli widzę, że chłodnice w tej generacji są sprawiedliwie przez Hondę skopane w obu wersjach - amerykańskiej i europejskiej...

                    Comment


                    • #11
                      Ja też posiadam civica w sedanie 2.0 z rocznika 2020 z cvt i nie mam tylko czujników parkowania (ale mam kamerę cofania) i wszystko inne co ma smerfik1822

                      Comment


                      • #12
                        ogólnie czujniki parowania w USa to rarytas
                        Civic X 2.0 USA

                        Comment


                        • #13
                          Zamieszczone przez rm_125 Zobacz posta
                          ogólnie czujniki parowania w USa to rarytas
                          Ja też ich nie miałem. Ale z racji, że miałem zderzak nowy z otworami seryjnymi to dołożyłem sobie takie pasujące w te otwory i wyglądają jak OEM. Wyświetlania nie mam tylko sam dźwięk ale to plus kamera ogarnia mi temat 100%
                          Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                          Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                          Comment


                          • #14
                            dokładnie kamera robi robotę plus dobry skręt auta. Miałem 7gen to zawracałem za 3 razy tutaj leci za pierwszym razem :d
                            Civic X 2.0 USA

                            Comment

                            Working...
                            X