Temat do porównań Hondy (w tym przypadku Civic'a wersji HB i Sedan) względem innych marek samochodów.
Moim zdaniem Focus odstaje od Civic'a:
-sztywne zawieszenie w Focusie (jak to się komuś może podobać jak mu dupa skacze po drodze >.< szczególnie w takim kraju jak PL), w Hondzie za to jest naprawdę dużo bardziej komfortowo, miękko.
-gorsza kultura pracy EcoBoost'ów, większy hałas. Co do żywotności Ford przechwala się, że są to silniki które będą w stanie wytrzymać 1kk km (?), nie znalazłem podobnych przechwałek ze strony Hondy, może ma to związek z japońską skromnością xD
-karoseria, tutaj chyba remis, w Hondzie można ponarzekać na łatwość zbierania nowych rys i odprysków, jeśli Fordy mają tak samo lakier wodny, sytuacja jest defacto taka sama. Co do pokrycia się rdzą podwozia/nadwozia, jest to chyba tak samo często spotykane w poprzednich generacjach zarówno ze strony F jak i H.
-spalanie, rzekomo użytkownicy Fordów chwalą się mniejszym spalaniem, niż te podawane tutaj, przez użytkowników Hondy. Mnie osobiście ekonomia nie interesuje, ważniejszy jest performance, a paliwo należy traktować jak wodę.
-awaryjność? Chyba jest zbyt wcześniej by o niej mówić, przynajmniej w przypadku VTEC'ów Turbo. EcoBoost'y są już dłużej na rynku, tematu ich awaryjności jednak nie zgłębiłem. Zresztą pewnie nie ma czego, skoro są to silniki na 1kk km
Moim zdaniem Focus odstaje od Civic'a:
-sztywne zawieszenie w Focusie (jak to się komuś może podobać jak mu dupa skacze po drodze >.< szczególnie w takim kraju jak PL), w Hondzie za to jest naprawdę dużo bardziej komfortowo, miękko.
-gorsza kultura pracy EcoBoost'ów, większy hałas. Co do żywotności Ford przechwala się, że są to silniki które będą w stanie wytrzymać 1kk km (?), nie znalazłem podobnych przechwałek ze strony Hondy, może ma to związek z japońską skromnością xD
-karoseria, tutaj chyba remis, w Hondzie można ponarzekać na łatwość zbierania nowych rys i odprysków, jeśli Fordy mają tak samo lakier wodny, sytuacja jest defacto taka sama. Co do pokrycia się rdzą podwozia/nadwozia, jest to chyba tak samo często spotykane w poprzednich generacjach zarówno ze strony F jak i H.
-spalanie, rzekomo użytkownicy Fordów chwalą się mniejszym spalaniem, niż te podawane tutaj, przez użytkowników Hondy. Mnie osobiście ekonomia nie interesuje, ważniejszy jest performance, a paliwo należy traktować jak wodę.
-awaryjność? Chyba jest zbyt wcześniej by o niej mówić, przynajmniej w przypadku VTEC'ów Turbo. EcoBoost'y są już dłużej na rynku, tematu ich awaryjności jednak nie zgłębiłem. Zresztą pewnie nie ma czego, skoro są to silniki na 1kk km
