Witam wszystkich!
Siedziałem, jechałem, kilka wrażeń:
- Silnik istotnie mocniejszy od tego, co dotąd oferowano w cywilnym Civicu. Tyłka nie urywa, ale zacnie się odpycha. Niby ma turbo, ale dół i tak ma stosunkowo słaby, a górę stosunkowo mocną - trochę starej dobrej Hondy w nim zostało
No i nadal chętnie wkręca się na obroty.
- Skrzynia: rzeczywiście nie przypomina typowego CVT, wycie nie występuje prawie w ogóle, dość szybko redukuje, jest idealnie płynna w działaniu.
- Układ kierowniczy: ostry jak brzytwa, naprawdę świetny, istotnie zredukowano liczbę obrotów kierownicy między skrajnymi położeniami, przez większą częśc jazdy testowej nie musiałem przekładać rąk na kierownicy.
- wydech (w wersji Sport Plus): wydaje bardzo miłe dla ucha charkotliwe pomruki przy przyspieszaniu z niskich obrotów. W pierwszej chwili można odnieść wrażenie, że pod maską jest trochę więcej cylindrów - duży plus.
- wyciszenie: niezłe, choć wyraźnie słychać opony. Szum opływającego powietrza jest za to chyba dość dobrze zniwelowany, bo hałas nie rośnie istotnie przy wysokich prędkościach (sprawdzone do 160 km/h).
- wreszcie niska pozycja za kierownicą, która zupełnie zmienia optykę jazdy Civiciem.
- z tyłu miejsca jakby nie za dużo, a ciemne szyby i czarna podsufitka powodują, że dodatkowo jest tam mroczno. Dla dzieciaków niestety średnio.
- przednie fotele wygodne, choć trzymania bocznego za dużo w nich nie ma (a szkoda, przydałoby się w tym aucie).
Ogólnie samochód robi bardzo dobre wrażenie, poprzednio jeździłem cztery lata VIII genem i postęp jest naprawdę bardzo duży. Cena niska nie jest, ale wsiadłem do tego i z miejsca poczułem, że to nie jest zwykłe jeździdło do jeżdżenia po zakupy.
Pozdrawiam
Sartek
Siedziałem, jechałem, kilka wrażeń:
- Silnik istotnie mocniejszy od tego, co dotąd oferowano w cywilnym Civicu. Tyłka nie urywa, ale zacnie się odpycha. Niby ma turbo, ale dół i tak ma stosunkowo słaby, a górę stosunkowo mocną - trochę starej dobrej Hondy w nim zostało

- Skrzynia: rzeczywiście nie przypomina typowego CVT, wycie nie występuje prawie w ogóle, dość szybko redukuje, jest idealnie płynna w działaniu.
- Układ kierowniczy: ostry jak brzytwa, naprawdę świetny, istotnie zredukowano liczbę obrotów kierownicy między skrajnymi położeniami, przez większą częśc jazdy testowej nie musiałem przekładać rąk na kierownicy.
- wydech (w wersji Sport Plus): wydaje bardzo miłe dla ucha charkotliwe pomruki przy przyspieszaniu z niskich obrotów. W pierwszej chwili można odnieść wrażenie, że pod maską jest trochę więcej cylindrów - duży plus.
- wyciszenie: niezłe, choć wyraźnie słychać opony. Szum opływającego powietrza jest za to chyba dość dobrze zniwelowany, bo hałas nie rośnie istotnie przy wysokich prędkościach (sprawdzone do 160 km/h).
- wreszcie niska pozycja za kierownicą, która zupełnie zmienia optykę jazdy Civiciem.
- z tyłu miejsca jakby nie za dużo, a ciemne szyby i czarna podsufitka powodują, że dodatkowo jest tam mroczno. Dla dzieciaków niestety średnio.
- przednie fotele wygodne, choć trzymania bocznego za dużo w nich nie ma (a szkoda, przydałoby się w tym aucie).
Ogólnie samochód robi bardzo dobre wrażenie, poprzednio jeździłem cztery lata VIII genem i postęp jest naprawdę bardzo duży. Cena niska nie jest, ale wsiadłem do tego i z miejsca poczułem, że to nie jest zwykłe jeździdło do jeżdżenia po zakupy.
Pozdrawiam
Sartek
Comment