Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez ozonex Zobacz posta
    Dokładnie czegoś takiego nam potrzeba, w 4 kombinacjach 1.5T, 1.0T, manual i CVT. Aż dziwne, że nikt czegoś takiego nie nakręcił jeszcze. Może na Honda Plaza TV wrzucą coś takiego, w końcu zapowiadali, że mają robić dokładne pomiary.
    Ma być taki materiał na kanale Honda Plaza TV. Cyt. za Honda Plaza TV: "Mamy już przygotowany materiał z pełną analizą dla silnika 1.0T, 1.5T vs 1.8 i-VTEC. Wyniki już wkrótce na naszym kanale".

    Comment


    • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
      Ma być taki materiał na kanale Honda Plaza TV. Cyt. za Honda Plaza TV: "Mamy już przygotowany materiał z pełną analizą dla silnika 1.0T, 1.5T vs 1.8 i-VTEC. Wyniki już wkrótce na naszym kanale".
      Wiem, sam wrzucałem to info na forum Mam nadzieje, że nie zawiodą, bo Krzysztofowi niezbyt wyszedł test.

      Comment


      • Zamieszczone przez Kurian Zobacz posta
        Taki test by chyba wszyscy chcieli (ale z IX 1.8 po 2 stronie)
        Ano... jak widać 63 mph w Civicu wskakują dokładnie w tym samym momencie co 100kph w Octavii - remis, brawo jak na niby nieco cięższe auto i mniejszą pojemność! A subiektywnie powiedziałbym, że 1.8TSI nieco szybszy a proszę, że wcale nie Wychodzi na 7,5 do setki +/-:



        P.S. Popatrzcie na średnie spalanie - ładna różnica, nie?
        ............................C I V I C
        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
        . .
        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

        Comment


        • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
          Popatrzcie na średnie spalanie - ładna różnica, nie?
          W Megance dużo niższe obroty przy podobnej prędkości, a spalanie znacznie wyższe. Ciekawe.

          Comment


          • przypominam, że meganka występuje w tej wersji tylko z automatem...civic w końcu dobry wynik
            a rozmowa o tym spalaniu jest bezsensu, ktoś mógł upalać meganke chwilę wcześniej, a civikiem jechać na emeryta....

            Comment


            • Porównanie 1,5T do SI.
              https://www.youtube.com/watch?v=qoJ5vd-7Yhc
              Moja Honda
              https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

              Comment


              • Witam,

                Czy ktoś zna ceny i może ma katalogi z wersjami wyposażenia dla sedana?
                Hatch nie przypadł mi do gustu, za to sedan to je to co chcę mieć
                Kilkadziesiąt wątków wczesniej ktoś podawał ceny, nie moge tego znaleźć. Jednak nie było żadnych informacji co jest w jakim pakiecie. Zastanawiam się czy Comfort 1.5 CVT będzie miał kamerę, czujniki czy to będzie może golas...
                Dzwoniłem dziś do 2 salonów, Plaza nie oddzwania, w moim mieście powiedzieli, że sedany będą miały premierę w maju. Chyba pierdzielenie, bo w widziałem na forum foty sedana bodajże z salonu w Pile.

                Inna kwestia: kto z tu piszących auto ma lub je zamówił - ile się czeka obecnie?

                Comment


                • Zamieszczone przez kajojek Zobacz posta
                  Witam,

                  Czy ktoś zna ceny i może ma katalogi z wersjami wyposażenia dla sedana?
                  Hatch nie przypadł mi do gustu, za to sedan to je to co chcę mieć
                  Kilkadziesiąt wątków wczesniej ktoś podawał ceny, nie moge tego znaleźć. Jednak nie było żadnych informacji co jest w jakim pakiecie. Zastanawiam się czy Comfort 1.5 CVT będzie miał kamerę, czujniki czy to będzie może golas...
                  Dzwoniłem dziś do 2 salonów, Plaza nie oddzwania, w moim mieście powiedzieli, że sedany będą miały premierę w maju. Chyba pierdzielenie, bo w widziałem na forum foty sedana bodajże z salonu w Pile.
                  Czy juz wiadomo kiedy dokładnie nowy model civica 10 gen pojawi się w Polsce ? Pytam w kontekście ,zakupu starszej 9 gen . Liczę ,ze ceny poprzedniej gen trochę zjadą :)


                  Premiera ma być w maju. Hatchback też miał premierę dopiero 18 marca. Wersje które się pojawiają wcześniej to pewnie testówki czy coś.


                  Zamieszczone przez kajojek Zobacz posta
                  Inna kwestia: kto z tu piszących auto ma lub je zamówił - ile się czeka obecnie?
                  Z czekaniem zależy od wersji. Przykładowo HB Executive jest dostępny od lipca, natomiast HB Executive + Premum od kwietnia. Sport plus i Prestige juz kilka było odebranych przez klientów.

                  Comment


                  • Si vs 1.5T: turbo wins, fatality [emoji14] A gdzie mu do Type R ajajaj... Tak oto silnik kultowej K-serii o nieskromnej pojemności 2.4 litra w usportowionej wersji Civica nie daje rady "cywilnemu" 1.5 rodem z ... Jazza (tak, L-seria wyjściowo była projektowana pod to auto) [emoji14] Life is brutal, takie prawo turbo... A pali pewnie w normalnym życiu 2/3 tego co ten 2.4...
                    ............................C I V I C
                    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                    . .
                    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                    Comment


                    • Dzisiaj przy okazji serwisu mojego Accorda miałem okazję dokładnie przetestować nowego Civica X, wersja Sport Plus 1.5 manualna skrzynia. Najpierw oględziny wewnątrz salonu.
                      Zewnątrz : koń jaki jest każdy widzi, mnie się podoba. Poglądałem sobie jak auto jest lakierowane, złożone, wykonane jednym słowem i tutaj już mi się mniej podoba, widać i czuć, że Japan to nie jest, lakierowane, spasowanie, dokładność lakierowania d... nie urywa, stojący obok IX sprawiał lepsze wrażenie.
                      Środek: projekt deski, ergonomia jestem bardzo za, podoba mi się, spasowanie to już różnie, raz lepiej, raz gorzej, schowek pasażera otwierał się z gracją przedwojennego wychodka, zaczep chyba stalowy jak w tymże, brakowało jeszcze takiego stalowego haczyka do zamknięcia. Ze środkiem X mam problem bo jak pisałem podoba mi się bardzo, ale .... hmmm, coś mi nie pasuje. Środek, materiały IX gen wyglądaj na 4- i takie są, w Acco jest powiedzmy z wyglądu na 4+ i tak odczuwam to wnętrze, X gen wygląd na 4, a jest na 3 i to mi sie bardzo nie podoba. Trochę jak podróbka, są lepsze, są genialne prawie jak oryginał i są kiepskie, X jest z tych kiepskich. Wygląda dobrze,a jest kiepskie. Nie wiem jak to wytłumaczyć, patrzysz np na buty, czy koszulkę polo, widzisz znaczek znanej ci firmy, wiesz, że za tym powinna iść jakość, a orientujesz się , że to podróbka. Honda od dawna ma talent do produkowania aut, które wyglądają na droższe niż są i w X to dotyczy wnętrza, moim zdaniem w X przegięli. Taniość widzę i tyle. I tutaj pewnie niektórych zaskoczę bo do tej "podróbki" moim zdaniem bardziej pasują te materiałowe siedzenia, oglądałem wersję w skórze, w X gen ta skóra pasuje jak świni siodło , ze skórą moim zdaniem bardziej widać taniość wnętrza. Nieszczęsna zasłonka, no właśnie nie wiem o co halo, dla mnie w żaden sposób nie kontrastuje z ogólna jakością auta.
                      Siedzenia , pozycja za kierownicą, pięknie, można zejść z siedzeniem naprawdę mega nisko i co zadziwiające z tej "ziemi" się dość wygodnie wysiada, w moim Acco chyba siedzi się minimalnie wyżej, ale efekt "gramolenia" się z Accorda jest większy. Podparcie boczne gorsze niż w IX, do Acco przepaść, siedzenia ok, ale bez szału,lepsze niż w IX, więcej o siedzeniach później. Osoba wysoka nie przybieże w X prawidłowej pozycji do jazdy , jak w żadnej Hondzie zresztą, oprócz CTR-a . Nie da sie w X usiąść z ręka na kierownicy na "zegarek", trzeba przysunąć siedzenia a wtedy podkurcza się niewygodnie nogi, ja wole mieć dalej siedzenie i te 2-3cm za daleko kierownicę.Zachar to tłumaczy w każdym filmiku o Hondzie i jeździ podobnie jak ja Jak opuściłem max siedzenie i odjechałem prawie max do tylu to po tym jak za sobą siadłem to przy próbie wyjścia z auta zaklinowały mi się stopy , serio, w Acco mam podobnie, może mi się tylko stopy nie klinują , zabawne jest to, że w IX Civic jest najwiecej miejsca z tyłu dla mnie. Także jeżeli chodzi o przekraczanie klas, półaccord, półpassat, półdclass itp to zapomnijta, to jest kompakt i tyle w temacie.
                      Jak się tak naoglądałem tego Civica, namacałem to odechciało mi się nim jeździć. dla mnie ten X to wielka ściema, ktoś mnie chce za ciężka kasę zrobić w balona, myślcie sobie co chcecie, hejt, śmejt, łotewer. La grande oszukaństwo bym powiedział. Auto kosztuje około 11O tauzenów i wiem ile samochodowego dobra mógłbym za tą kasę kupić, mój Accord niecałe 2 lata temu był sporo tańszy, sporo, naprawdę. Katalogowymi cenami też mi proszę nie machać bo auta w cenie katalogowej to się jedynie u Hondy i Mazdy kupuje. Dobra, nudziło mi się w serwisie bo mi akcesoria dodatkowe montowali to myśle zagadam miłego pana handlowca o jazdę próbną. Ok.
                      Jazda. Start około 10 rano, pewnie z 10 stopni C, odpalam silnik i o k..... ! Jakie to głośne, jak by mi ktoś silnik na kolanach położył, masakra. Dalej zonk bo przyjechałem kilka km i silnika ....... ni ma , zero odgłosów, nie wiem czy tak super wyciszony , czy tylko na zimno tak głośny, ale rewelacja. Skrzynia biegów, oszukaństwo jak reszta, króciutka, sportowa, ojejku jejku, patrzta podziwiajta, ale precyzji, gładkości do Acco to jej trochę brakuje wydaje się być lepsza od IX, ale moim zdaniem to skoki są krótsze, przez to precyzja wydaje się być lepsza, dla mnie to trochę chrupie. Skok pedałów super, jak w Acco, albo i lepiej, mięciutko, wiem, że niektórzy na to nie zwracają uwagi , ale ja bez sensu nie lubię deptać.
                      Siedzenia, nie wiem jak oni to zrobili, ale podczas jazdy bajka. Na "sucho" w salonie takie średniaki, ale podczas jazdy miodzio, jak w Acco, a może i lepiej, niby cienkie, niby gorsze podparcie boczne, ale jakoś chyba się plecy zapadają w oparcie, czy cuś że kompletnie przeczą fizyce, bardzo wygodne nawet dla wysokich osób, tu mnie Honda zaskoczyła, ciekaw jestem jak w dłuższej trasie.
                      Silnik. Honda. Jest góra, dołu nie ma, rewolucji też nie ma. Do 100km/h dynamika słaba, coś czuję, że Acco 2.4 to bym podczas przyspieszania dookoła tego Civica jeździł ): , serio, takie tez były odczucia osoby, która testowała Civica i ma Acco 2.4, pojemności nie oszuka Jest lag moim zdaniem, nie jest tak, że zawsze i z każdego biegu jedzie. Może musiałbym dłużej tym autem pojeździć żeby je wyczuć, przyspiesza dobrze, ale nie jest tak, że mi cztery litery urwało, czuć , że auto nie jest lekkie. Od 70-80km/H idzie fajnie, ... Honda. Nie wiem, czy Honda chciała zrobić ukłon w stronę swoich klientów, którzy kochali wiertarki, czy taka konstrukcja, tego nie kumam, po co robić turbo bez dołu, dla mnie bez sensu. Spalanie miałem około 9l, trochę pocisnąłem, ale bez szaleństw, myślę, że miałbym te 8.5-9l średnio przy moim stylu jazdy, ale spekuluję. Jeżeli by to się potwierdziło to kicha, na jednym baku nad morze nie pojadę, 400km i tankowanko, kaszana.
                      Wyciszenie. To są dwa różne auta. Z przodu cisza, silnika nie słychać, boczne szyby i przednia cichutkie, super, naprawdę klasa. Tył za to wyje, nie wiem czy to ta sławetna roleta, czy centralny wydech, ale jest naprawdę słabo, w dłuższej trasie będzie męczyć, nie jest tak, że tył jest głośny, on jest bardzo głośny, to jest poważna wada. Handlowiec też to słyszał, mówił, że inna sztywność nadwozia sedana, wiadomo, że roletka, wydech, itp, w Hondzie dobrze wiedzą, że jest problem. Przy 130-140 zaczynają świszczeć te fikuśnie powycinane lusterka I znowu Honda, żadnej granicy nie przekracza, nie jest to Accord, więcej niż kompakt itp, itd, drogo, ale więcej i inne marketingowe pierdoły, przy 160km/H szału nie będzie moim zdaniem.
                      Czy bym to auto kupił? Nie. Dla mnie jest przerysowane, ktoś mi chce ten cały marketing załadować ordynarnie i i mi się to nie podoba. To auto udaje, że jest czymś więcej, a nie jest, w dodatku udaje na chama i ja tego nie łykam. Żeby nie było, że hejt to kilka dni wcześniej testowałem Volvo V40, tzn przymierzałem się, macałem itp, bz jazdy i mi to auto nie leżało. Tzn. materiały super, aluminium, fajne mięciutkie wszystko, faktury, wygłuszenie, czuć pieniądz i jakość, ale jakoś tak mi nie pasowało to auto. W Hondzie X mi się fajnie siedziało i jeździło, ale w jakiś sposób to auto jest dla mnie zbyt nachalne, jak namolny sprzedawca, coś Honda straciła z dyskretnego uroku elegancji i sportu Może ze stosunkiem pieniądz plastik przegieli
                      Last edited by Jozin; 31-03-2017, 20:56.

                      Comment


                      • No fajnie też poczytać krytyczne uwagi
                        Na większość rzeczy w ogóle bym jednak nie zwrócił uwagi...
                        Zależy jak kto podchodzi do auta ale faktycznie Honda jest "trochę" za droga...
                        Po lifcie powinna być naprawdę super furmanka

                        Comment


                        • O to to! Lift! Lift. Kilerem może być sedan, jak bedzię tył tak samo jak przód wyciszony to może być fajne auto. Dla mnie hatchback jest niedopracowany, poczekałbym na to aż się produkcja rozpędzi, może ten tył poprawią, może w lifcie coś zrobią. Rozmawiałem dość długo z naprawdę sympatycznym handlowcem i mówił, że jeździł sedanem i klasa auto. Ja tam sprzedawcy nie wierzę , ale może być ciekawy ten sedan, jak czegoś innego nie sp... , do tego cena sedana ma być niższa. Dla mnie X ma potencjał.

                          Comment


                          • Z tego co czytam to lepszą opcją na duże, zakorkowane miasto wydaje się być 1.0.
                            Lepszy dół, niższe spalanie, nizsze OC.
                            1.5 idzie lepiej wraz z wyższą prędkościa no i na trasy chyba bęszie lepszy...
                            Ale jak ktoś jeździ 90% w korkach to chyba 1.0

                            Comment


                            • Wg mnie 1.0 dla dotychczasowego użytkownika 1.8 który lubi, co warte podkreślenia, dynamiczną jazdę będzie zwyczajnie za słabe. W przyszłym tygodniu pod koniec prawdopodobnie będę miał możliwość potestować X gena i to nawet trochę dłużej,to coś napiszę
                              www.4kolkaszczescia.pl

                              Comment


                              • Ja do 1.0 nawet nie podchodziłem. Jak ktoś tutaj fajnie napisał, mam psychiczną barierę X gen jest 1s szybszy od mojego auta, może dlatego aż tak mnie nie porwał, było szybciej, ale bez szału. 1.0 jest 50km słabszy od 1.5. Żalezy jak ktoś jeździ autem, jak mu skrzynia w aucie nie przeszkadza, wie jak z niej korzystać to moim zdaniem spokojnie 1.8 to 1.0 objedzie, ja bym wolał 1.8. W trasie tak często się nie wyprzedza, wolę mieć w trasie 1.8 i zapięta trójkę przy wyprzedzaniu niż to 1.0. Nie rozumiem trochę tego Civica X 1.0 do miasta, za duże, za ciężkie.

                                Comment

                                Working...
                                X