Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciekawe jak z tym sobie poradzą..lepszy rozkład masy, ale gorsza trakcja. Może coś wymyślili coś ekstra na poprawę trakcji...

    Comment


    • stawiam na cenę za nowego Type R na poziomie 165 tysięcy

      Comment


      • Zamieszczone przez Daro31 Zobacz posta
        stawiam na cenę za nowego Type R na poziomie 165 tysięcy
        Obstawiam tyle samo.
        Jeśli chodzi o moc to znając zachowawczość Hondy, 340 koni brzmi jak szaleństwo

        Comment


        • stawiam na cenę za nowego Type R na poziomie 165 tysięcy
          to nikt tego nie kupi....focus rs od 155...
          golfa r można kupić za 160..obniżonego z ok 180
          cupra 4x4 dsg 156 tys katalogowo...

          Comment


          • Zamieszczone przez PJW Zobacz posta
            Może coś wymyślili coś ekstra na poprawę trakcji...
            Co tu wymyslac ? Fizyki nie oszukasz. Zaraz zacznie sie dławienia silnika przy ruszaniu itp kombinacje softwarowe...
            Golf R na 2017 legitymuje sie 310KM
            Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

            Comment


            • No taka prawda - to jest limit FWD - więcej na cywilnych oponach nie ma sensu, nawet ze szperą i super zawiasem CTRa np. ECU Projekt dla utrzymania trakcji ścina softwarowo doładowanie i Nm na pierwszych dwóch biegach bo tych 390 kucy nie ma jak za bardzo efektywnie już przenieść na asfalt. Dlatego pisalem w swoim temacie - to naprawdę drugoplanowe czy auto ma 290, 310 czy 340 kucy - na przedniej ośce bawisz się tym jak chcesz, że masz wiecej zanotujesz głównie na Racelogicu, a nie na ulicy
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • Zobaczymy jaka będzie cena nowego Typka....jak skusi i nie będzie większych wpadek to moooże zastanowię się nad zmianą . W sumie i tak w ciemno bym nie zamówił, wolałbym najpierw usiąść, popatrzeć, przejechać się... Moc wystarczająca! Chociaż jakieś takie nie za duże i nie za małe AMG też kusi, oj kusi... ale to inna klasa i w sumie takie duże auto limuzynowe nie za bardzo potrzebne...chyba, że A klasa? tylko, że w A klasie trochę konsola środkowa mi nie pasuje... no i bagażnik mały :/

                Comment


                • W kombi/shooting brake A45 masz całkiem spory bagażnik (480L) i to jedna z ładniejszych trumien na rynku, nie wiem nawet czy nie ładniejsza niż hatchback...

                  uploadfromtaptalk1484889456947.jpg

                  uploadfromtaptalk1484889466227.jpg

                  A do wnętrza... nie jest tak źle...

                  uploadfromtaptalk1484889492876.jpg

                  Żeby nie powiedzieć, że poza niezbyt szczęśliwym dolepionym tabletem to wprost bosko

                  No i ten wydech i te osiągi... jest tylko jedna naprawdę poważna wada: tragiczna asportowa skrzynia dwusprzeglowa mocno psująca zabawę z jazdy No i jest jeszcze kwestia cennika... mocno premium jak na w sumie kompaktowe przednionapedowe autko z dołączanym zwykłym Haldexem tylnym napędem
                  Last edited by Alix; 20-01-2017, 06:24.
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • tragiczna asportowa skrzynia dwusprzeglowa mocno psująca zabawę z jazdy
                    ale co z nią nie tak? musi być dobra skoro kręci takie czasy 0-100, 100-200
                    jak na amg to cena 188 tys jest okazją,...380 km w serii, box za 3 tys i mamy 420... silnik zakuty..
                    jakby do type r dodać 4x4 i automat to kosztowałby 170 tys...co przy rabacie na amg ok 8-10% wychodzi prawie na to samo...
                    fakt, lista opcji w amg jest długa ale jak ktoś nie potrzebuje...

                    nie rozumiem tylko dlaczego ta wersja w innej budzie (cla, gla) kosztuje 40 tys więcej

                    Comment


                    • Kiedys z ciekawości sprawdzałem konfigurator A45 AMG. Można przebić 300k.

                      sent from mobile

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
                        ale co z nią nie tak? musi być dobra skoro kręci takie czasy 0-100, 100-200
                        Wiesz, poza dobrym dragiem do setki czy od setki ma jeszcze codzienne życiowe funkcje Chodzi mi o strasznie długie czasy redukcji, mieszanie kiedy nie trzeba, nie trzymanie obrotów odpowiednio wysoko nawet w trybie sportowym itp. Przykład: jedziesz sobie lokalną za TIRem i chcesz go wyprzedzić. Mimo trybu sport skrzynia włącza 7-kę przez co masz 1500rpm na blacie. Wciskasz gaz do dechy, popierdywanie kickdownami trwa prawie wieczność zanim osiągnie tą optymalną trójkę, zacznie pompować silnik, a jak napompuje to dopiero ciągnie. Podsumowując, w codziennym życiu szybciej, pewniej i wygodniej wyprzedzisz tego TIRa Civikiem 1.8 w manualu niż tym "potwornie szybkim" muscle hatchem za kupę kasy...
                        ............................C I V I C
                        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                        . .
                        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                        Comment


                        • no ale właśnie czas 100-200 jest dobrym odzwierciedleniem przykładu o wyprzedzaniu tirów i innych...
                          raz tym jechałem i to jeszcze na prawym fotelu więc co do skrzyni piszę bardziej co mi się wydaje, jak jeździłeś dłużej to pewnie masz rację ale wrażenie zrobił ten samochód na mnie mega na plus.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
                            no ale właśnie czas 100-200 jest dobrym odzwierciedleniem przykładu o wyprzedzaniu tirów i innych
                            Tak, tylko w tych testach w trybie manualnym masz ustawiony odpowiedni bieg i napompowany silnik i wtedy mierzysz. No to wynik jest dobry, bo auto jest naprawdę szybkie. Założę się, że jakby było to mierzone od normalnej jazdy to byłaby inna bajka.

                            Tu prawie mnie wszystko poza skrzynią jest na plus w tym aucie, zgadzam się. Jest jeszcze kwestia emocji. Ono jest potwornie szybkie w realu jak już naciśniesz, a emocje pojawiają się dopiero przy naprawdę dużych i kozackich prędkościach - aż strach Type R mnie bardziej bawi na co dzień już przy dużo mniej ekstremalnych prędkościach. Merc jest zestrojony na grip i speed, Honda bardziej na zabawę - to mi odpowiada A jeszcze co do skrzyni to IMO prawie każda jest od tej lepsza - VAGowskie DSG dużo lepiej sobie radzi z silnikiem i obrotami (chociaż też czasem lata po obrotach mało sensownie i po pewnym przebiegu działa średnio płynnie) - ale do mojego ideału jak 9G w Mercu czy PDK by Porche, gdzie chętnie wymieniłbym manual na automat nawet w usportowionym aucie - to jest mega przepaść. Tam jakoś zupełnie takie kwestie nie występują Ba, nawet zwyczajny hydrokinetyk ZF w Mini jest o niebo lepszy. Gorszy automat jest już chyba tylko... w Mustangu No, ale w Mustangu V8 redukcja w zasadzie jest zbędna, tam nadmiar momentu jest zawsze i wszędzie
                            Last edited by Alix; 20-01-2017, 11:09.
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • Nie chcę kombi, nie jest mi potrzebne....a we wnętrzu nie odpowiadają mi te przyciski pod nawiewami, niczym w starym telefonie . CLA jest w sumie cięższe...a w wersji dla mnie to właśnie około 300 k, więc już zaczyna się robić kwota . Ale zdecydowanie brakuje tu 9 biegówki mercowej...może w przyszłym modelu dorzucą?

                              Comment


                              • no ale merc wkłada do każdego modelu 9g a tylko do amg ładuje te speedshfity, jakiś powód musi być...raczej nie taki żeby pogorszyć...tak na logikę...
                                no w amg na pełnym gazie przy zmodzonym wydechu i tych strzałach przy zmianach biegów wrażenie jest jakbyś leciał f16
                                p.s
                                do mustanga po lifcie mają wkładać 10 biegowy automat...

                                Comment

                                Working...
                                X