Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana lamp przód Civic X Sport HB USA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jezu mam kontakt z xx osobami które mają civica USA i nikt nie miał problemów na przeglądzie z przednimi światłami. Więc już nie idź w koszty.
    Na są przypadki gdzie jeżdżą bez przeciwmgielnego
    Civic X 2.0 USA

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez rm_125 Zobacz posta
      Jezu mam kontakt z xx osobami które mają civica USA i nikt nie miał problemów na przeglądzie z przednimi światłami. Więc już nie idź w koszty.
      Na są przypadki gdzie jeżdżą bez przeciwmgielnego
      Zgadzam się. Jak już pisałem odcięcie jest takie, że na pewno się nikogo nie oślepia.

      Wymienione sposoby zmiany przednich lamp są wszystkie dosc kosztowne w stosunku do tego jaki daja efekt. Soczewka z retrofitem swieci a porównywalnym poziomie wiec naprawdę nie ma sensu ładować dodatkowych kosztów.

      Co do przeciwgielnego to 95% ludzi w tym kraju nie wie jak się je prawidłowo użytkuje. W naszym klimacie srednio potrzebne. Oczywiście zeby nie mieć kłopotów przy kontrolach wypada je zrobić. Ja w tym roku mam w końcu plan podciągnąć ten kabelek cholerny
      Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
      Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

      Comment


      • #18
        Podpialem na krotko do akumulatora te swiecace odblaski od majfrienda.
        Faktycznie sa 2 poziomy swiatla ciaglego i plynacy ktory generalnie nie ma do czego uzyc ale mysle, ze ten mociejszy tryb nie jest na tyle mocny, zeby go ktos uznal za przeciwgielny.

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez Szymek_Civic_X_Sport Zobacz posta
          3. Można zamontować FULL LED bez problemu przy zastosowaniu odpowiednich adapterów przykład pod linkiem
          https://allegro.pl/oferta/honda-civi...ap-12871810804
          Takie adaptery na aliexpes kosztują około 120zł za komplet z przesyłką (jakiś czas temu zamawiałem)


          Zamieszczone przez Szymek_Civic_X_Sport Zobacz posta
          4. Można też wbijać na przegląd licząc że przejdzie
          Na lampach USA auto przechodzi bez żadnego problemu przegląd. Mam Civica z USA i żadna stacja się nie przyczepiła do przednich lamp.
          Jeżdżę na takich żarówkach https://allegro.pl/oferta/osram-h11-...ant=9672333175
          Dają rade




          Też mam założone ledy w tylnym zderzaku, miały być jako przeciwmgielne, ale świecą za słabo (foto w 1 poście jak to świeci https://www.civicforum.pl/showthread...e-Civic-Si-FC1)
          Z aukcji wynikało, że miały świecić jako pozycja, stop i kierunkowskaz. Wyszło tak, że stop daje takie światło słabe, że się nie nadaje jako przeciwmgielne.

          Lcfr - chyba rozmawialiśmy na ten temat na fb
          EP3 -> FN1+ -> FC1

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez jelczyk Zobacz posta
            Lcfr - chyba rozmawialiśmy na ten temat na fb
            możliwe
            Zamieszczone przez jelczyk Zobacz posta
            Wyszło tak, że stop daje takie światło słabe, że się nie nadaje jako przeciwmgielne.

            ano właśnie
            Zamieszczone przez jelczyk Zobacz posta
            Na lampach USA auto przechodzi bez żadnego problemu przegląd. Mam Civica z USA i żadna stacja się nie przyczepiła do przednich lamp.
            Jeżdżę na takich żarówkach https://allegro.pl/oferta/osram-h11-...ant=9672333175
            Dają rade
            nawet bardzo dają radę. specjalnie porównałem z ledami oryginalnymi bo miałem pomysł je założyć i efekt jest dyskusyjny z lekkim wskazaniem na ledy żarówki z soczewką... problem z tym, że jest to na razie rozwiązanie niezgodne z prawem...
            Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
            Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

            Comment


            • #21
              Co sądzicie o tym zestawie ?

              https://allegro.pl/oferta/honda-civi...ed-11128914509

              Comment


              • #22
                O tym mało jest opinii...

                Ja znalazłem kiedyś to:


                poczytałem i jednak szalu nie ma.... generalnie może nie narzekają na wykonanie ale ze światło jest porównywalne z HID/retrofit w soczewce
                Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                Comment


                • #23
                  Ciekawe, Depo raczej zawsze miało słabe opinie w zamiennikach. Z mojego linku niby producent na linie montażową, ale możliwe że sprzedają niższej jakości niż hondzie

                  Comment


                  • #24
                    Ja rozkminiałem wiele opcji. Wyszło mi, że chyba najbardziej ekonomicznie jest kupić seryjne lampy+przejsciówki. JAk sie podchodzi do tego z głowa to taką lampe mozna miec za 1100zl już x 2szt + przejsciowki.
                    I to jest fajne rozwiązanie (seryjna lampa) ale... ta seryjna lampa po moim porównaniu z moim soczewkami i retrofitami jest mówiąc wprost tylko porównywalna i to nie tylko moja opinia bo także na forum Xgena o tym piszą (oni mnie zainspirowali do porównania). Więc zysk jest taki, że lampy są w pełni legalne i seryjne ale światła nie jest więcej niestety... więc nakład prawie 3000tys. zł staje pod znakiem zapytania...
                    Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                    Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                    Comment


                    • #25
                      te z allegro, są od kolegi z grupy USA. Kiedyś mi pisała że niby zamiennik a mają wytarte logo Hondy
                      Civic X 2.0 USA

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
                        Ja rozkminiałem wiele opcji. Wyszło mi, że chyba najbardziej ekonomicznie jest kupić seryjne lampy+przejsciówki. JAk sie podchodzi do tego z głowa to taką lampe mozna miec za 1100zl już x 2szt + przejsciowki.
                        I to jest fajne rozwiązanie (seryjna lampa) ale... ta seryjna lampa po moim porównaniu z moim soczewkami i retrofitami jest mówiąc wprost tylko porównywalna i to nie tylko moja opinia bo także na forum Xgena o tym piszą (oni mnie zainspirowali do porównania). Więc zysk jest taki, że lampy są w pełni legalne i seryjne ale światła nie jest więcej niestety... więc nakład prawie 3000tys. zł staje pod znakiem zapytania...
                        A samoregulacja jest działająca, napewno nie i w tym momencie już nie jest legalnie.
                        Zostaje tylko regulacja ręczna a to już jest problem.
                        Też interesował mnie ten temat, retrofity niby ok ale wiadomo o co chodzi pozatym np Philips ultinon pro9000 czy inne powoduje przed snopem światła czarną martwą strefę...
                        Last edited by gabler; 02-03-2023, 19:12.

                        Comment


                        • #27
                          Auta z USA nie maja samoregulacji w większości w serii (oczywiście zależy od wersji). Zakładając każdą inną lampę mam ten stan jakby "seryjny".
                          Retrofit to kwestia znalezienia odpowiednich produktów. Są takie dostępne - nie najtańsze, dodatkowo świecą kozak tyle, że trzeba czekać na legalizacje tego rozwiązania by być spokojnym 100%.
                          Generalnie słusznie zauważasz problemy i moje zdanie jest takie, że jak inwestować sporą kasę to w rozwiązania, które są profi w pełni a nie tylko czesciowo bo wtedy to pieniądze wyrzucone w błoto.
                          Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                          Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                          Comment


                          • #28
                            Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
                            Auta z USA nie maja samoregulacji w większości w serii (oczywiście zależy od wersji). Zakładając każdą inną lampę mam ten stan jakby "seryjny".
                            Retrofit to kwestia znalezienia odpowiednich produktów. Są takie dostępne - nie najtańsze, dodatkowo świecą kozak tyle, że trzeba czekać na legalizacje tego rozwiązania by być spokojnym 100%.
                            Generalnie słusznie zauważasz problemy i moje zdanie jest takie, że jak inwestować sporą kasę to w rozwiązania, które są profi w pełni a nie tylko czesciowo bo wtedy to pieniądze wyrzucone w błoto.
                            Następnie lampy led oe z przed liftu świecą gorzej od tych z po liftu,trzeba to mieć na uwadze.
                            Pytałem nawet kiedyś w aso czy podjęli by się modyfikacji na oe led,niebyli zainteresowani no i koszty olbrzymie...

                            Comment


                            • #29
                              Jakiś czas temu na insta wyszła mi reklama Osram, że zrobili pierwszą żarówkę H7 led z homologacją. H11 jeszcze nie ma.
                              Generalnie wymiana na full led to zmiana wizualna, droga zmiana wizualna.
                              Za 1100 x2 za ori nie ma szans, za 1000 zł za sztukę to na allegro sa same klejone lub gdzieś połamana, naprawiana. Halogenowe EU nie uszkodzona to 1000 zł. 1500 zł za sztukę ori trzeba dać, więc wychodzi taki sam koszt jak nowych zamienników. Nie znam cen w hurtowniach.

                              Comment


                              • #30
                                Zamieszczone przez gabler Zobacz posta
                                Następnie lampy led oe z przed liftu świecą gorzej od tych z po liftu,trzeba to mieć na uwadze.
                                Pytałem nawet kiedyś w aso czy podjęli by się modyfikacji na oe led,niebyli zainteresowani no i koszty olbrzymie...
                                Czyli kupując OEM leda i nie znając jego pochodzenia w sensie przedlift, polift jest duża szansa, że będę miał problem?
                                Kombinowałem zakup różnych lamp (tu jedna tam druga) by były OEM i to jest bardzo cenne info gdyby ktoś szedł tym tokiem.

                                Finał jest taki, że jak już to trzeba odżałować kasę i kupić z pewnego źródła polifty OEM (bo każdy inny zamiennik wysiada). Przejściówki to nie problem. Problem to pozycjonowanie ale ono pewnie jest zależne od wersji. Więc zostaje problem pozycjonowania i zakupu dobrych lamp. Reszta to 1 popołudnie i 2 piwa w garażu
                                Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                                Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                                Comment

                                Working...
                                X