Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

błąd/rozłączanie Android Auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • błąd/rozłączanie Android Auto

    Cześć

    mam taki problem, że w trakcie podłączenia telefonu kabelkiem (USB) i korzystaniu z AA (nawigacja+muzyka) zdarza się, że wyskakuje czarny ekran i napis: Nie można połączyć ze smartfonem przez Blutoot (screen w załaczeniu)
    Czasami na kilka sekund, czasem kilkadziesiąt, a nawet ponad minutę. Co gorsza to się powtarza, co kilkanaście, kilkadziesiąt minut. telefon to samsung S20 FE.
    Bluetooth mam w telefonie cały czas włączony i też czasem odtwarzam przez niego muzykę w aucie albo rozmawiam, ale rozumiem, że jak podłączam po kablu to jest to priotyetowe połączenie i BT nie jest do niczego potrzebny.

    Prośba o pomoc, bo to wkurzające.

    to moje początki na tym forum, próbowałem odszukać w dotychczasowych wątkach, ale nie znalazłem niczego w tym temacie. Jeśli było to prośba o skierowanie we właściwe miejsce.
    Dzięki z góry

    20220421_175851.jpg
    Last edited by TH_omek; 29-04-2022, 16:14.

  • #2
    Paradoks AA jest taki, ze potrzebne są oba połączenia. Po kablu (lub przez WiFi jak masz np AAwireless lub Motorole MA1) idzie render ekranu i sterowanie i streaming muzyki. A BT obsluguje rozmowy telefoniczne. Sprawdz zarządzanie energią w telefonie.

    Ja mam czasem komunikaty o braku odpowiedzi z telefonu, ale ja uzywam AAwireless wiec dochodzenie co jest winne (Connect, telefon czy dongle AAw) jest ciezkie a kazdy z producentów danego elementu powie, ze to nie ich wina

    Comment


    • #3
      U mnie dzieje się podobnie, choć jest to z iOS.
      Zerwane połączenia mają miejsce poprzez bluetooth, jak bezpośrednio kabelkiem.
      Na wyświetlaczu znikają ikonki na górze, a gdy chce się ponownie podłączyć pojawia się j.w. komunikat.

      Po starcie auta wszystko łączy się bez problemu, bardzo szybko, ale od czasu do czasu (raz po kilku minutach, też po kilkunastu, albo wcale, czyli działa bez problemu).
      I co ciekawe, gdy zerwie połączenie, to raz samo się naprawi, a innym razem trzeba robić 5s reset urządzenia.

      Próbowałem resetować na twardo wszystkie ustawienia, przywracając do fabrycznych HC i telefony, i ponownie to samo.
      Poprzednio miałem iPhone 6s, 8 teraz 13, i fon nie ma znaczenia. Wszystko wskazuje na naszą elektrykę.
      Do wszystkiego da się przyzwyczaić, ale czasami wkurza.

      Comment

      Working...
      X