Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Ostrzeżenie: Zbliżasz się do obiektu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Zamieszczone przez lisu Zobacz posta
    Ja nie wymieniałem... ale poczytaj 2-3 strony wstecz, po wymianach dalej "piszczy".

    Co do nr katalogowego. ASO wiedziało o nowych atrapach, ale skoro dostali info żeby nie wymieniać, bo to nic nie daje, to czekali na nowe info.
    Teraz Honda mówi, że to ten sam nr katalogowy, bo jak ma być inny skoro to ta sama część.
    Tak po Polsku. Honda mówi, że ASO nie wymieniało bo nie wiedzieli że to ten sam numer, a ASO nie wymieniało, bo to nie pomagało i numer nie był problemem.
    Błądzisz. Temat śledzę dłużej niż ty. Poczytaj postt ostatnie jak ludzie zmienili w ASO Poznań i jest wszystko dobrze, działa jak powinno. ASO zatrzymało się na wymianach pod koniec zeszłego roku a tak jak napisałem pod koniec stycznia znowu weszły atrapy do wymiany które działają (masz przykład kolegów z Poznania).


    Normalnie każda najdrobniejsza zmiana w jakiejś części to nowy nr katalagowy a tu nie ma nowego.



    Honda również powiedziała, że faktycznie nie bylo atrap w styczniu na stanach (do tego ASO sobie dorobiło teorie, że są wstrzymane) ale pod koniec stycznia były i są do teraz.

    Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
    Last edited by Paluch; 21-05-2019, 12:40.

    Comment


    • #77
      No tak poniekąd masz rację, tylko dlaczego w styczniu wymiana nie pomagała a teraz pomaga skoro według Hondy to te sama atrapa?

      Comment


      • #78
        Nie mówią wprost czy to te same i nie mówią wprost, że są zmodyfikowane ponownie (tego pewnie nie mówią żeby ludzie którzy dostali poprzednią wersję sie nie zgłaszali. Koszta trzeba ciąć) ale z jakiegoś powodu cały styczeń tych atrap nie było. A ci którzy mają wymienione już w tym roku to reklamacji nie zgłaszają.

        Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

        Comment


        • #79
          Czyli dochodzimy do konsensu... oficjalnie są to te same atrapy i Honda chce aby wszyscy tak myśleli - ten sam nr katalogowy, a prawda może być inna.
          Teraz przynajmniej mamy logiczne wyjaśnienie dlaczego w styczniu nie działało a teraz działa.
          Last edited by lisu; 21-05-2019, 12:54.

          Comment


          • #80
            Zamieszczone przez lisu Zobacz posta
            Czyli dochodzimy do konsensu... oficjalnie są to te same atrapy i Honda chce aby wszyscy tak myśleli - ten sam nr katalogowy, a prawda może być inna.
            Teraz przynajmniej mamy logiczne wyjaśnienie dlaczego w styczniu nie działało a teraz działa.
            Myślę że jest to wielce prawdopodobne.

            Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

            Comment


            • #81
              Dodam, coś od siebie. Tak żeby zamknąć temat pomaga/nie pomaga. Ostatnie dni przyniosły sporo opadów. Od mżawki do burzy z ulewami. Przed wymianą wystarczyła mi mżawka do piszczenia i błędów z czujnikami. Teraz nawet w środku ulewy mam spokój.

              Comment


              • #82
                Ok, no to są tu dobre i złe wiadomości. Moje ASO niestety cały czas się uchyla (teoretycznie akcja z tymi atrapami nie okazała się trafiona). Ale jak tak czytam Wasz posty to szlak mnie trafia. Rok już jeżdżę z tym piszczącym dziadostwem. Dlatego mam zasadniczo 3 pytania:
                1. Które ASO wymieniają te atrapy bez problemu?
                2. Jaki jest oficjalny adres / dane kontaktowe osoby w Hondzie, do której można w tej sprawie pisać i próbować otrzymać oficjalne stanowisko Hondy?
                3. Czy Honda refunduje koszt ponownego nałożenia ceramiki na wymieniany element?

                Z góry Panowie dziękuję za odpowiedzi.

                Comment


                • #83
                  Chyba coś zmienili w atrapie (mam 2019) bo problem nie występuje .Desz , ulewa , mżawka, myjnia nie ma wpływu na działanie czujników

                  Comment


                  • #84
                    Zamieszczone przez PrzeZar Zobacz posta
                    Ok, no to są tu dobre i złe wiadomości. Moje ASO niestety cały czas się uchyla (teoretycznie akcja z tymi atrapami nie okazała się trafiona). Ale jak tak czytam Wasz posty to szlak mnie trafia. Rok już jeżdżę z tym piszczącym dziadostwem. Dlatego mam zasadniczo 3 pytania:
                    1. Które ASO wymieniają te atrapy bez problemu?
                    2. Jaki jest oficjalny adres / dane kontaktowe osoby w Hondzie, do której można w tej sprawie pisać i próbować otrzymać oficjalne stanowisko Hondy?
                    3. Czy Honda refunduje koszt ponownego nałożenia ceramiki na wymieniany element?

                    Z góry Panowie dziękuję za odpowiedzi.
                    1. Np. Poznań, teraz też Gdynia mi zamówiła atrape i czekam na termin wymiany.
                    2. Tylko przez maila: [email protected]
                    3. Żart? Myślisz, że jakbyś pomalował zaciski hamulcowe i jeden by podlegał wymianie to wymienią ci i pomalują? Do stanu fabrycznego mają muszą przywrócić bądź naprawić auto.

                    Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                    Comment


                    • #85
                      Kolego Paluch

                      'Żart? Myślisz, że jakbyś pomalował zaciski hamulcowe i jeden by podlegał wymianie to wymienią ci i pomalują? Do stanu fabrycznego mają muszą przywrócić bądź naprawić auto."

                      Jaki żart pytam się? To osłona chłodnicy mi się zużywa? Zepsułem ją może sam? Nie? No właśnie, no to z jakiej paki mam płacić za ponowną ceramikę ,którą nakładałem w kolejnym dniu po zakupie auta w życiu nie przypuszczając, że będą takie problemy później występować. Po drugie, nie oczekuję, że będę przywracać mi ceramikę, ale że zrefundują mi ten proces.

                      Comment


                      • #86
                        Zamieszczone przez PrzeZar Zobacz posta
                        Jaki żart pytam się? To osłona chłodnicy mi się zużywa? Zepsułem ją może sam? Nie? No właśnie, no to z jakiej paki mam płacić za ponowną ceramikę ,którą nakładałem w kolejnym dniu po zakupie auta w życiu nie przypuszczając, że będą takie problemy później występować. Po drugie, nie oczekuję, że będę przywracać mi ceramikę, ale że zrefundują mi ten proces.
                        A czy fabryka nakłada ceramikę na wszystkich jako standard?
                        ASO doprowadza do stanu jaki wyszedł z fabryki. KROPKA.
                        4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

                        If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
                        Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


                        Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

                        Comment


                        • #87
                          Zamieszczone przez PrzeZar Zobacz posta
                          Kolego Paluch

                          'Żart? Myślisz, że jakbyś pomalował zaciski hamulcowe i jeden by podlegał wymianie to wymienią ci i pomalują? Do stanu fabrycznego mają muszą przywrócić bądź naprawić auto."

                          Jaki żart pytam się? To osłona chłodnicy mi się zużywa? Zepsułem ją może sam? Nie? No właśnie, no to z jakiej paki mam płacić za ponowną ceramikę ,którą nakładałem w kolejnym dniu po zakupie auta w życiu nie przypuszczając, że będą takie problemy później występować. Po drugie, nie oczekuję, że będę przywracać mi ceramikę, ale że zrefundują mi ten proces.
                          Napisałem ci, że jeśli jest naprawa gwarancyjna to mają obowiązek przywrócić auto do stanu fabrycznego! A to, że ty sobie ceramike położyłeś to twoja sprawa. Położenie ceramiki nie następuje w fabryce. Idąc Twoim tropem wymieniany zacisk też powinni pomalować na czerwono czy tam jak kto lubi?


                          Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                          Comment


                          • #88
                            Pracujecie w ASO, czy jak? Mechanizm prosty jak budowa cepa. Co tu tłumaczyć. Dali ciała to mają naprawić. W tym ceramikę, której pozbawiają klienta. Bo akurat ostatnią rzeczą jakiej można się spodziewać to wymiana atrapy chłodnicy wskutek awarii czujników. KROPKA.

                            Comment


                            • #89
                              Zamieszczone przez PrzeZar Zobacz posta
                              Pracujecie w ASO, czy jak? Mechanizm prosty jak budowa cepa. Co tu tłumaczyć. Dali ciała to mają naprawić. W tym ceramikę, której pozbawiają klienta. Bo akurat ostatnią rzeczą jakiej można się spodziewać to wymiana atrapy chłodnicy wskutek awarii czujników. KROPKA.
                              Powodzenia w naprawie ceramiki.

                              Tu nie trzeba pracować w ASO dołożyłeś coś dodatkowego do auta to Twoja sprawa a nie ich. Oni ci przywrócą auto do stanu w jakim opuściło fabrykę- proste jak budowa cepa.

                              Ale idź i niech "naprawią ci ceramikę". Jak już będziesz szedł to przygotuj się na udowodnienie istnienia ceramiki na atrapie jeśli wgl ktoś będzie chciał podjąć rozmowę na ten temat z Tobą.

                              To mniej więcej jakbyś w razie kradzieży auta (nie życzę Ci tego oczywiście) żądał pieniędzy za większą wartość auta bo miałeś ceramike albo pomalowane zaciski.

                              Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                              Comment


                              • #90
                                Jak głosi staroludowe przysłowie: "przekonanego nie przekonasz" [emoji3]

                                Comment

                                Working...
                                X