Witam - mam problem bo spryskiwacze psikają za nisko. Nie wiem czy jest jakaś opcja ich regulacji, próbował ktoś?
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Spryskiwacze - ustawienie
Collapse
X
-
Nie ma opcji ich wyregulowania, też kombinowałem. W serwisie na wymianie oleju ostatnio też pytałem i nie ma możliwości regulacji, niestety.
-
Zamieszczone przez michael_l Zobacz postaKurde , ja takiej odpowiedzi ASO nie przyjmę , aktualnie spryskiwacze spełniają rolę tylko na postoju, przy wyższych prędkościach psikają na sam dół szyby a reszta zostaje sucha jak pieprz.
Comment
-
Możesz ewentualnie samemu obejrzeć czy się klips od spryskiwacza nie wypiął i dlatego nisko psika.
Comment
-
U mnie sytuacja wygląda identycznie, spryskiwacze psikają na dolną część szyby, lepiej jest podczas postoju, ale wiadomo że auto w większości będzie się poruszało, a wtedy problem występuje. Będę całą sprawę zgłaszał, po raz kolejny do ASO, poprzednio stwierdzili że nie da rady wyregulować, jest albo za nisko lub za wysoko, więc zostawili jak jest...
Comment
-
Zamieszczone przez budzyk1 Zobacz postaU mnie sytuacja wygląda identycznie, spryskiwacze psikają na dolną część szyby, lepiej jest podczas postoju, ale wiadomo że auto w większości będzie się poruszało, a wtedy problem występuje. Będę całą sprawę zgłaszał, po raz kolejny do ASO, poprzednio stwierdzili że nie da rady wyregulować, jest albo za nisko lub za wysoko, więc zostawili jak jest...
Comment
-
Masz cały czas tak samo, czy może teraz na zimowym jest za nisko? Ja mam wrażenie, że na letnim jest ok, a na zimowym trochę niżej opryskuje szybę.
Comment
-
Może przytkał Ci się ten jeden spryskiwacz i dlatego słabiej psika.
Comment
-
No i co z tej regulacji wynika ? Bo u mnie jest sytuacja taka, że powyżej 100 pryska na dół szyby. ASO twierdzi, że jak podniesie spryskiwacze to na postoju będę pryskał po dachu. Czyli albo działa dobrze na postoju albo powyżej 100. Dokładnie ten sam przypadek miałem w swojej Hondzie HRV (model z 2016) i niewiele lepiej było w CRV (również poprzedniej generacji z 2016) którą dane mi było prowadzić na dłuższej trasie.
W ASO twierdzą, że Honda tak ma. Niestety, ale jestem skłonny przyznać ASO rację, system spryskiwaczy wygląda na mocną niedoróbkę. Porównując (akurat mam "pod ręką") do spryskiwaczy w Fabii, to te ze Skody mają jakby 2-krotnie większe ciśnienie. Strumień wyskakujący z dysz Skody jest bardzo silny i szybki, mgła jest z dużą siłą rzucana na szybę. W Hondzie psika jak z atomizera do nosa - słabo.
Comment
-
Nie zauważyłem u mnie takiego problemu. Oczywiste jest że pęd powietrza będzie spychał strumień niżej ale na postoju nie pryskam na dach a podczas jazdy nawet 200 km/h szyba jest dość spryskana aby ją umyć. Może minimalnie trzeba u Ciebie podnieść strumień?
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Comment
Comment