Cześć.
Po przeczesaniu tego działu znalazłem dwa przypadki podobne do mojego, oba bez odpowiedzi ani kontynuacji.
Civic sedan 1,8 z 2010 i jest jak w temacie, czyli w lewo kierownica idzie lekko natomiast w prawo wyraźnie ciężej, chociaż wydaje mi się, że w prawo w pewnym stopniu wspomaganie działa.
Oprócz tego ewidentnie ciągnie w lewo i kierownica jest lekko skrzywiona w lewą stronę. Kontrolka ładnie gaśnie.
Może ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć zanim pojadę do jakiegoś magika?
Zastanawiam się, czy przyczyna może być mechaniczna czy elektryczna. Osobiście bardziej się skłaniam w kierunku elektryki. Styki w złączach przeczyściłem chociaż tego nie wymagały.
Czujnik położenia kierownicy wydaje mi się, że świrowałby w obie strony jednakowo. Prędzej obstawiałbym silnik albo sterowanie, tylko czy jestem w stanie to zdiagnozować sam?
Może ktoś przerobił już taki temat? Z jakimi wynikami?
Pozdro.
Po przeczesaniu tego działu znalazłem dwa przypadki podobne do mojego, oba bez odpowiedzi ani kontynuacji.
Civic sedan 1,8 z 2010 i jest jak w temacie, czyli w lewo kierownica idzie lekko natomiast w prawo wyraźnie ciężej, chociaż wydaje mi się, że w prawo w pewnym stopniu wspomaganie działa.
Oprócz tego ewidentnie ciągnie w lewo i kierownica jest lekko skrzywiona w lewą stronę. Kontrolka ładnie gaśnie.
Może ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć zanim pojadę do jakiegoś magika?
Zastanawiam się, czy przyczyna może być mechaniczna czy elektryczna. Osobiście bardziej się skłaniam w kierunku elektryki. Styki w złączach przeczyściłem chociaż tego nie wymagały.
Czujnik położenia kierownicy wydaje mi się, że świrowałby w obie strony jednakowo. Prędzej obstawiałbym silnik albo sterowanie, tylko czy jestem w stanie to zdiagnozować sam?
Może ktoś przerobił już taki temat? Z jakimi wynikami?
Pozdro.
Comment