Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

błąd kierwonicy honda civic ufo 2006 benz.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • błąd kierwonicy honda civic ufo 2006 benz.

    witam

    dziś próbowałem zapalić samochód i wyskoczył błąd kierownicy nie mogę nią wogole obrócić i gdy zapalam słysze 2sek. skrzek obok bezpieczników.
    Załączone pliki

  • #2
    My również Cię witamy.

    Comment


    • #3
      Może to pomoże?

      Witam, Cyklicznie (kilka razy w roku, szczególnie zimą) mam problem ze wspomaganiem. Zapala się kontrolka kierownicy i nie mogę w ogóle przekręcić kierownicy. Jedyny sposób jaki odkryłem do tej pory to kilkukrotne zgaszenie i odpalenie silnika. Być może miał ktoś podobny problem? Honda Civic VIII hatchback 2006r 1.4 DSi 83 KM
      Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
      Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
      Ale o Hanie trzeba dbać
      Moje maleństwo: ES7

      Comment


      • #4
        sprawdziłem komputerem samochodowym usterki skasowałem je ale nadal to samo.. zastanawia mnie ten skrzek podczas zapalenia silnika
        Załączone pliki

        Comment


        • #5
          klekot bezpieczników = ledwo żywy akumulator.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
            klekot bezpieczników = ledwo żywy akumulator.
            akumulator wymieniłem miesiac temu. ale wczoraj przed spaniem sprobowałem zapalic i bład wspomagania ustapił ale mimo to musze cos z tym zrobic bo jak cos bedzie pilnego to auto mi dalej zdechnie..

            Comment


            • #7
              nie robimy nic na siłę, czekaj aż się ponownie ujawni usterka.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #8
                Jak niedawno wymieniłeś akumulator to skontroluj czy klemy nie są luźne i zaśniedziałe - tak dla świętego spokoju.
                Miałem u siebie kiedyś podobną akcję, sprawdziłem czy śruby dokręcone, ale jak złapałem za przewód to bez wysiłku go wyciągnąłem bo klema nic nie trzymała.
                Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez Butler Zobacz posta
                  Jak niedawno wymieniłeś akumulator to skontroluj czy klemy nie są luźne i zaśniedziałe - tak dla świętego spokoju.
                  Miałem u siebie kiedyś podobną akcję, sprawdziłem czy śruby dokręcone, ale jak złapałem za przewód to bez wysiłku go wyciągnąłem bo klema nic nie trzymała.
                  tak tez zrobie dziekuje.

                  Comment

                  Working...
                  X