Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Blokada kierownicy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pozycja 0. Czyli tak jak się kluczyk wkłada. Tak jest w VIII.


    Przykład CIVIC VIII: https://youtu.be/70GzCSZV2T8
    Przykład CIVIC VII : https://youtu.be/Ve502bAN_2M
    Last edited by WojciechO; 20-11-2017, 10:18. Powód: dodano film porównawczy
    Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
    Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
    Ale o Hanie trzeba dbać
    Moje maleństwo: ES7

    Comment


    • #17
      Panowie taka prośba, organicznie cytowanie całości wypowiedzi poprzedników, bo to nic nie wnosi do tematu, a powielanie treści "Wysłane z mojego telefonu przy użyciu Tapatalka" to już naprawdę jest niepotrzebne.

      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #18
        rambo7 masz rację.
        Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
        Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
        Ale o Hanie trzeba dbać
        Moje maleństwo: ES7

        Comment


        • #19
          Tutaj na filmiku akurat kierownica się lekko kręci, lecz blokada nie chce zaskoczyć mimo mocnego nacisku. Kierownica tak samo reaguje z wyjętym kluczykiem jak i na poziomie 0 i 1 ( i chyba na 2 tez) w stacyjce. Co o tym myślicie ?

          Pozdrawiam

          Comment


          • #20
            Jak masz w ten sposób to przekręć kierownicę w prawo tak by lewe ramię tam gdzie jest sterowanie radia było podniesione do góry. Tak jak na filmiku który był załączony wcześniej.
            Jeżeli nie uda Ci się zablokować kierownicy w ten sposób co na wcześniejszym filmie (trzeba użyć siły bo kiera pozwala na lekki luz i ten luz trzeba przełamać) to prawdopodobnie trzeba będzie zdjąć obudowę tam gdzie są łopatki do kierunkowskazów i oświetlenia i sprawdzić czy nie była kiedyś przełamana.
            Ale najpierw zrób dokładnie jak na filmie sprzed kilku dni. Mnie w lewo też nie blokuje tylko w prawo.

            Wysłane z mojego NX512J przy użyciu Tapatalka
            Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
            Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
            Ale o Hanie trzeba dbać
            Moje maleństwo: ES7

            Comment


            • #21
              A stacyjka nie była wymieniana?
              Jak wyciągałem swoją (miałem wyłamany zamek po włamaniu) to trzeba było ściągnąć mechanizm z blokadą.
              Można potem całość poskręcać bez tej blokady. Może tak to jest zrobione?
              Zdejmij górną osłonę kierownicy i sprawdź, czy taki gruby stalowy walec jest przykręcony zerwanymi śrubami (takie stożki) czy są założone jakieś zwykłe śruby.
              Jak są stożki to jest fabryczne jak zwykłe śruby to po przeróbce.
              Oczywiście gdyby naprawa była zrobiona przyzwoicie to mimo uszkodzenia blokady śruby mogły by być założone taki jak miały być.
              Tak czy inaczej zaczął bym od oględzin...

              Comment


              • #22
                Sluchajcie, rzeczywiscie kierownica się blokuje jak naprawdę mocno sie ja zacznie kręcić, ale czasami niestety nie chce nawet drgnąć, a czasami sama się blokuje skubana
                Co do proby kradziezy to na stówe wykluczam taką możliwość, ale zajrzec mozna i zobaczyc jak sytuacja wyglada.
                W kazdym razie nic nie jest pęknięte bo kierownica się blokuje, tylko powiedzcie mi czy to jest normalne, ze az trzeba sie ,,szarpac" z ta kierownica, zeby ja zablokowac? ( naprawde mocno bardzo trzeba krecic by sie zblokowala, w civicu ix np blokada dziala bezproblemowo)
                Pozdrawiam

                Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

                Comment


                • #23
                  Widziałeś jak to działa u mnie. Trzeba mocno skręcić w prawo i użyć trochę siły. W VII po wyjęciu kluczyka wystarczy palcem ją dotknąć do zablokowania. Ale Trafo ma rację, warto zajrzeć dla higieny pod obudowę.

                  Widocznie ten typ tak ma. Ale może niech jeszcze ktoś się wypowie żeby to potwierdzić.

                  Wysłane z mojego NX512J przy użyciu Tapatalka
                  Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
                  Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
                  Ale o Hanie trzeba dbać
                  Moje maleństwo: ES7

                  Comment


                  • #24
                    Dalej nie wiem w czym tkwi problem. Mechanizm blokady to zapadka trafiająca w wycięcie w kolumnie lub między zęby koronki umieszczonej
                    na niej. W jednych autach są 2 położenia co 180st bo kolumna ma otwór na wylot ,w innych więcej bo jest koronka,a w jeszcze inych zęby koronki są tak gęste że ciężko zauważyć podział obrotu,ale w każdej zaskakuje tylko przy określonych wartościach kątowych.
                    Jeśli problemem jest to że trzeba kawałek pokręcić żeby usłyszeć zazębienie,to jest to normalka i trzeba to zostawić w spokoju.

                    Comment


                    • #25
                      Po dłuższym czasie mogę powiedzieć, że problem jakby sam minął
                      Do tej pory nie miałem problemu, że kierownica się jakby ,,sama" zablokowała, a żeby samemu ją zablokować po prostu muszę czasami dosyć mocno nią kręcić
                      Jeśli problem się jakiś pojawi to postaram się dostać do środka kierownicy, napiszę i zobaczymy jak to dalej będzie. Bardzo dziękuję wam za pomoc z tym problemem
                      Pozdrawiam

                      Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

                      Comment

                      Working...
                      X