Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Blokada kierownicy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Blokada kierownicy

    Jak w Ufoku blokuje się kierownicę?
    Czasami zdarza się, że ona się tak jakby sama zablokuje. Nie można wtedy przekręcić kluczyka tylko trzeba ,,pomachac" kierownica na bodajze 1 albo 2 stopniu przekręcenia kluczyka. Mi chodzi natomiast o to jak zablokowac w ten sposob kierownice, tylko, ze umyslnie
    Pozdrawiam

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

  • #2
    Zostaw na wyprostowanych kołach. Wyciągnij kluczyk i przekręć ja w prawo jakieś 30-40 stopni. Powinno zaskoczyć. Daj znać czy pomogło.

    Wysłane z mojego NX512J przy użyciu Tapatalka
    Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
    Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
    Ale o Hanie trzeba dbać
    Moje maleństwo: ES7

    Comment


    • #3
      nie cytujemy całości wypowiedzi.

      Dzięki za informację , postaram się dzisiaj sprawdzic i dam znac

      Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
      Last edited by rambo7; 20-11-2017, 08:21. Powód: edit r7

      Comment


      • #4
        nie cytujemy całości wypowiedzi.

        ]I jak? Udało się?

        Wysłane z mojego NX512J przy użyciu Tapatalka
        Last edited by rambo7; 20-11-2017, 08:21. Powód: edit r7
        Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
        Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
        Ale o Hanie trzeba dbać
        Moje maleństwo: ES7

        Comment


        • #5
          nie cytujemy całości wypowiedzi.
          Gdy staram sie ruszyc kierownica to nawet nie drgnie, natomiast jesli staram sie mocniej krecic to slysze nienaturalne trzaski, i wiem, ze gdybym jeszcze mocniej staral sie krecic to bym kierownice rozwalil. Caly czas mnie zastanawia to dlaczego czasami samoistnie kierownica się blokuje?
          Pozdrawiam

          Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
          Last edited by rambo7; 20-11-2017, 08:21. Powód: edit r7

          Comment


          • #6
            Może sobie tam trochę potrzeszczeć,ale blokady rękami nie zerwiesz.
            "Samoistnie " tzn że nie zaskakuje od razu a dopiero po pokręceniu nią,czy chodzi o to że na włączonym zapłonie?,
            Last edited by m26; 19-11-2017, 06:05.

            Comment


            • #7
              Cześć Sprawdziłem jeszcze raz w swoim ufoludku i wygląda to tak że kluczyk wkladasz do stacyjki w pozycji 0 czyli bez kręcenia i wówczas przekręcasz lekko kierownicę od razu ci się blokuje. Pozdrawiam

              Wysłane z mojego NX512J przy użyciu Tapatalka
              Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
              Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
              Ale o Hanie trzeba dbać
              Moje maleństwo: ES7

              Comment


              • #8
                nie cytujemy całości wypowiedzi.
                Jak wyłączę silnik i chcę za jakiś czas odpalic auto to wlasnie czasami jest tak, ze kierownica tak jakby sama z siebie jest zablokowana, tzn nie mogę przekręcić stacyjki tylko muszę poruszać kierownicą, zeby sie odblokowała i wtedy juz normalnie moge odpalic samochod.
                Najgorsze jest to, ze gdy sam z siebie chce zablokowac kierownice to ona ani nie drgnie.
                Jeszcze raz dzisiaj sprawdzę tą kierownicę i zobaczę jaka jest sytuacja

                Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
                Last edited by rambo7; 20-11-2017, 08:21. Powód: edit r7

                Comment


                • #9
                  nie cytujemy całości wypowiedzi.
                  Zobaczę jeszcze raz dzisiaj i dam znac

                  Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
                  Last edited by rambo7; 20-11-2017, 08:20. Powód: edit r7

                  Comment


                  • #10
                    nie cytujemy całości wypowiedzi.
                    Jak będziesz mieć problem to nagram film i gdzieś go wrzucę.

                    Wysłane z mojego NX512J przy użyciu Tapatalka
                    Last edited by rambo7; 20-11-2017, 08:19. Powód: edit r7.
                    Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
                    Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
                    Ale o Hanie trzeba dbać
                    Moje maleństwo: ES7

                    Comment


                    • #11
                      Dzisiaj przed odpaleniem auta z wlozonym kluczykiem na poziomie 0 w stacyjce, kierownica krecila sie lekko w prawo ale nie blokowala sie. Dla mnie to jest bardzo dziwne dlaczego raz sie blokuje sama, raz nie mozna jej wgl przekrecic gdy chce sie ja zablokowac, a raz ona sie lekko kreci, ale sie nie blokuje [emoji23]
                      Jutro jeszcze z rana popróbuję ja zablokowac czy cos.
                      Chyba, ze czeka mnie kolejna nowosc...
                      Jesli nadal coś bedzie nie tak to wysle filmik
                      Pozdrawiam

                      Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

                      Comment


                      • #12
                        nie cytujemy całości wypowiedzi.

                        Wysłałem Ci filmy jak to u mnie wygląda. Jeżeli u Ciebie jest inaczej to pokaż nam.
                        Pozdrawiam

                        Wysłane z mojego NX512J przy użyciu Tapatalka
                        Last edited by rambo7; 20-11-2017, 08:16. Powód: edit r7
                        Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
                        Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
                        Ale o Hanie trzeba dbać
                        Moje maleństwo: ES7

                        Comment


                        • #13
                          Kierownica nie ma prawa się zablokować jesli kluczyk jest wsadzony,moment zablokowania może wystąpić tylko jak go wyjmiesz.Samo włożenie kluczyka nie powoduje odblokowania,więc jeśli zapadka zaskoczyła po jego wyjęciu,to po włożeniu trzeba jeszcze przekręcić.
                          Samo wyjęcie klucza też nie oznacza zablokowania natychmiast,bo to może zatrzasnąć się jedynie w określonych pozycjach kątowych kierownicy,więc czasem wymaga to jeszcze drobnego ruchu , w starczych autach pozycje sa tylko dwie,w nowszych wiele-w zależności od podziałki zębów na kolumnie,natomiast przy barrdzo młodych autach i blokadach elektrycznych jest dużo odmiennych rozwiązań i w niektórych zaskakuje w każdym miejscu.

                          Comment


                          • #14
                            Wojtek, proszę nie cytuj całości wypowiedzi ! nadużywasz tej formy a nie ma takiej potrzeby. Cytuj wybrane fragmenty.
                            r7


                            W VIII u mnie kluczyk w pozycji 0 zezwala na blokadę po przekręceniu w prawo o określony kąt. Bez klucza tak samo. Dopiero inną pozycja klucza uniemożliwia blokadę.
                            W lewo się nie blokuje.

                            Problem u kolegi jest taki, że on nie może jej zablokować kiedy chce.

                            Wysłane z mojego NX512J przy użyciu Tapatalka
                            Last edited by rambo7; 20-11-2017, 08:17. Powód: edit.
                            Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
                            Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
                            Ale o Hanie trzeba dbać
                            Moje maleństwo: ES7

                            Comment


                            • #15
                              Zamieszczone przez WojciechO Zobacz posta
                              W VIII u mnie kluczyk w pozycji 0 zezwala na blokadę po przekręceniu w prawo o określony kąt.
                              Ale chyba nie po przekręceniu z zapłonu na zero ?

                              Comment

                              Working...
                              X