Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Ciężko działająca kierownica + geometria - jedna usterka?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciężko działająca kierownica + geometria - jedna usterka?

    Witam Was bardzo serdecznie.

    Mój problem jest następujący: Posiadam Hondę Civic z 2009 roku, hatchback, 1.8 140KM, zakupioną w Niemczech, a produkowaną w Wielkiej Brytanii.
    Honda spisuje się świetnie, nie występują żadne usterki, tak więc auto jest prawie bezproblemowe. Prawie...
    Borykam się z jedną rzeczą mianowicie kierownica chodzi duuużo ciężej niż w innych egzemplarzach, które testowałem oraz nie mogę ustawić właściwej geometrii - sądzę że te objawy mogą być skutkiem jednej i tej samej usterki.
    Bardzo dziwne jest to, że za którymś odpaleniem pojazdu kierownica zaczyna chodzić dużo lżej, można powiedzieć że mogę nią kręcić jednym paluszkiem, lecz zazwyczaj jest tak, że kierownica chodzi na tyle ciężko że trzeba naprawdę dużej siły użyć aby zaparkować pod marketem na przykład. Ponadto nie mogę ustawić geometrii optymalnie. 2 razy już byłem, opony mam nowe wraz z felgami. Próbowałem je nawet przemieniać aby sprawdzić czy to coś da. Mimo takich zabiegów cały czas muszę lekko kontrować, kierownica podczas jazdy jest lekko przekręcona na prawą stronę.
    Czy ktoś z Was ma podobne objawy? Jak u Was zachowuje się kierownica? Czy faktycznie możecie kręcić jednym paluszkiem? W końcu to wspomaganie elektrycznie nie?
    Sprawdzałem maglownicę - dobra, bez luzów, akumulator - dobry, zawieszenie - OK, opony - nowe, zbieżność - ustawiana.
    Może to kwestia jakiegoś czujnika, przekazującego energię do wspomagania?
    Za pomoc z góry dzięki i pozdrawiam.

  • #2
    a czemu tu nie kontynuujesz? :https://www.civicforum.pl/showthread...055#post327055
    wpis #38?
    Witamy się w dziale powitań (jeden raz wystarczy) nie w dziale technicznym, Regulamin pkt 2.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Pytanie raczej zdublowane, temat więc zamykam
      Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

      Comment

      Working...
      X